Gain szilárd, gyakorlati eszközök létrehozására árazási stratégiát a termékek és szolgáltatások. Ebben a programban, vezető oktatói a Kellogg School of Management Marketing Osztály vezet, az egész árazási folyamatot, és fedezze fel az elemeit árazási stratégiát, típusú költségek, szegmens árképzési technikák, érték árazás, versenyképes játékokat, és jogi szempontból az árképzés.
Ön lesz ügyes értékének meghatározásakor a terméket a vásárlók, az árérzékenysége a piac, a költségek, amelyeket ki kell terjednie, és a várható válasz.
Ez a program segít eloszlatni a mítoszok és félreértések az ármeghatározás és felbecsülhetetlen elméletek, eszközök és stratégiák segítségével sikeresen navigálni bonyolult világában az árképzés.
A program tartalma
- Beállítása árképzési stratégia
- Kérdések Árak és megoszlása
- A szerepe Költségek árért
- Stratégiák és taktikák a Szegmentált árért
- Stratégiák és taktikák az érték árért
- Árképzés a versenypiacon
- Becslése Ár érzékenység
- Jogi szempontok árért
A legfontosabb előnyök
Ez alatt persze, akkor:
- Integrálja árképzés be egy átfogó marketing stratégia
- Határozza meg a megfelelő szerepet a költségek az árképzésben
- Becsüljük meg árérzékenysége a piacon
- Meghatározott árak rendkívül erős verseny
- Értse közötti kölcsönhatást árazás és forgalmazás
- Értékeljük az érték egy terméket a vevő és nbsp;
- Értsék meg a jogi környezetet az árképzés
- Ismerje meg, hogy mikor kell használni alternatív árazási taktikák
Program taught in:
See 43 more programs offered by Kellogg School of Management at Northwestern University »