Ez az egyedülálló program az Ön számára a kereteket, eszközök, technikák, és a távlatok, amelyek segítségével hatékonyabban fejleszteni és piacra új termékeket. A kurzus a teljes körű biztosítást fő témakör kidolgozásában és végrehajtásában a piac által vezérelt megközelítést az innováció. Tartalmaz élvonalbeli gondolkodás és a legjobb gyakorlatok új termékek fejlesztését, ez a program segít mind létrehozni és módosítani a szervezet új termék fejlesztési folyamata és helyzete a cég szert stratégiai versenyelőnyt. Ez magában foglalja a széles spektrumát az ipar, beleértve business-to-business, fogyasztói termékek, és szolgáltatások.

&nbsp


Téma fedél négy nagy területen:


A stratégiai szerepe az új termékek a szervezet

A bevált módszerek áttekintésének az új termékek fejlesztése az egész különböző iparágak

Beépítése a legjobb gyakorlatokat és a legmodernebb keretek kialakítása a piac által vezérelt új termék fejlesztési folyamata

Vonatkozó új termékfejlesztési folyamat


Ebben a programban, fog tanulni:


- Hogyan, hogy készítsen új termék diagnosztikai ellenőrzés és egy új termék kifejlesztésére stratégiát.

&nbsp

- A legjobb gyakorlatok új termékek fejlesztését, amelyek elválasztják a "legjobb" cég a "többi" a különböző iparágakban.

&nbsp

- Hogyan dolgozzon ki egy új termék fejlesztési folyamat, amely magában foglalja a legjobb gyakorlatok és alapul élvonalbeli keretek és megközelítések.

&nbsp

- Hogyan kell igazítani az új termékfejlesztési folyamatot: a különböző típusú projektek - az alacsonyabb kockázatú, rövid távú versus áttörést projektek, in-house vs kiszervezett projektek, platform projektek, különböző stratégiai döntési helyzetek: a sebesség a piaci versus extenzív fejlődés, proaktív szemben reaktív stratégiákat, a rugalmasság a folyamatba.


- Hogyan lehet végrehajtani az új termék fejlesztési folyamat.

&nbsp

- Hogyan hozzunk létre új piaci teret azonosításával új értéket görbe jobban megfelel a vásárlók igényeinek.

&nbsp

- Hogyan lehet azonosítani az új termékek bevezetését is használó "erőforrás alapú" és a "piaci alapú" megközelítés.

&nbsp

- Hogyan, hogy kiderüljön, "áttörés" a fogyasztói igények és kifejlesztése és tesztelése az új termék koncepciók szolgáló ezeket a szükségleteket.

&nbsp

- Hogyan hozzunk létre egy értékajánlat az új terméket, és dolgozzon ki egy stratégiát elhelyezése.

&nbsp

- Hogyan használjuk a legújabb eszközök és technikák, amelyek segítségével a tervezés új terméke, melyek kiváló vevői érték a megkülönböztető előnyöket.

&nbsp

- Hogyan fejleszthető értékesítési előrejelzések az új termékeket és szolgáltatásokat.

&nbsp

- Hogyan dolgozzon ki egy kilövési terv.

&nbsp

- Hogyan építsünk sikeres kereszt-funkcionális csoportok a hatékony új termékek fejlesztését.

&nbsp

- Élvonalbeli technológiák és a legújabb keretek hatékony új termékek fejlesztését.



Kinek ajánljuk a részvételt


Ez a tanfolyam megfelelő közép-és felső szintű vezetők az adott területen részt vesznek a fejlesztése és kezelése az új termékek. Ez magában foglalhatja a funkcionális területeken, mint az új termékek fejlesztése, a marketing, a kutatás és fejlesztés, az üzleti fejlődés, az általános menedzsment, tervezés, kivitelezés, üzemeltetés, értékesítés, stratégia, és pénzügyi, valamint a tagok kereszt-funkcionális az új termékek fejlesztésének csapat.

&nbsp

Reprezentatív címek között alelnöke, illetve marketing igazgatója, az új termék menedzser, termék vagy márka menedzser, üzletfejlesztési menedzser, stratégiai tervező, designer, mérnök, piaci elemző, és alelnöke, illetve értékesítési igazgatója.

Téma ismertetése


Új termék fejlesztése és a stratégiai marketing

Stratégiai szerepe az új termékek a szervezetek

Kialakítása új termékek Rendszer

Kialakítása új termékek stratégia

Új termék fejlesztés Best Practices

Azonosítása "áttörés" a fogyasztói igények

Concept szűrés

Termékfejlesztés A fogyasztói alapú módszerek

Végrehajtása Új termék Pr ocess

Értékesítési előrejelzés: módszerek új termékfejlesztési

Fejlesztése egy új termék marketing kilövési terv

Természetesen Összefoglalás és Wrap-up

16 további kurzus University of Chicago Booth School of Business »

Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
szept. 2019
szept. 2019
Duration
5 napok
Részidős oktatás
Price
7,450 USD
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
aug. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date
Jelentkezési határidő
End Date
Jelentkezési határidő
End Date