Hivatalos Leírás

Biztosít a döntéshozók számára azokat az ismereteket, hogy megértsék a piaci kutatási eszközök és kinyit ügyfél betekintést az által generált adatok piackutatás. Segít mind a B-to-B és B-to-C vállalatok megértsék, hogyan a megfelelő keverékét a kvalitatív és kvantitatív eszközökkel lehet szerezni nagy, értékes betekintést nyújt a vevői igények és a felfogás.

A vállalatok számára egyaránt a B-to-B és B-to-C környezet, ez a program nyújt a felhasználóknak a piackutatás és a készséggel, hogy kérje fel a megfelelő kérdéseket, és hogy jó döntéseket hozhassanak annak érdekében, hogy megszerezzék a fenntartható versenyelőny.

A program alapos ismerete, hogyan jog keveréke minőségi és mennyiségi piackutatási eszközöket lehet használni a szert nagy teljesítményű, érvényes betekintést vevői igények és a felfogás. Épület egy marketing stratégia alapján mélyen ügyfél betekintést adhat a cég erőteljes versenyelőnyt. Ez a program segít a vezetők cél elérése érdekében.


Legfontosabb előnyök

Ez alatt persze, akkor:

  • Miért fontos az ügyfél betekintést épülő üzleti stratégia
  • Dolgozzon ki egy olyan éleslátó kapcsolatot az ügyfelekkel, a megértés a racionális és érzelmi szükségletek
  • Szerepének megértése a néprajzi fejlődő új ügyfél betekintést
  • Megérteni, ha bízzon a marketing kutatási tanulmány és mikor óvatosnak kell lenni
  • Kérdezd meg a megfelelő kérdéseket a marketing kutatók megszerzése érdekében az értékes és perelhető ügyfél-információk
  • A megfelelő döntések meghozatalához az ügyfél gyűjtött adatok
  • Szerezzen pontosabb előrejelzéseket az új termékek
  • Lehető legnagyobb értéket a piackutatás kiadások

Formátum

Vita, tok analys van, és a gyakorlatok megkönnyítik részvételét és bevonását a szemináriumon. Esténként a résztvevők munkáját a tanulmányi csoportok, hogy felkészüljenek a következő napi eset elemzések.


A program tartalma

  • Létrehozása Ügyfél Insight-vezérelt szervezet
  • Nem Marketingkutatás jobb, mint a Bad> Marketing Research
  • Megértése fogyasztók
  • Megértés B-to-B ügyfelek
  • Mennyiségi Eszközök
  • Kísérletezés A Marketing és Test Marketing
  • Átfogó esettanulmány

Program oktatási nyelve:
Angol

43 további kurzus Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
4 napok
Részidős oktatás
Price
5,800 USD
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019