Hivatalos Leírás

Mivel a termék egyre kevésbé differenciált, és a kereslet növekedése lassul, a jövedelmezőség a cég egyre inkább attól függ, képes megtalálni, nő, és megtartani a legértékesebb ügyfeleket. Ez a program segít a vezető gazdasági, informatikai, és a műveletek vezetők tervezzenek és hajtsanak végre sikeres ügyfélkapcsolat-kezelési stratégiák szervezeteik számára. A program egy kereszt-funkcionális és technológiát alkalmazó perspektíva kezelésének ügyfélkapcsolatokat a profit.

Ami alapvetően eltérő szemlélet a marketing, a program úgy egy átfogó képet az ügyfélkapcsolat-kezelés által többek között a marketing koncepciók analitika, technológia menedzsment, szervezés design, és a változás-menedzsment.

A résztvevők megtanulják, state-of-the-art technikák új ügyfelek megszerzésének, felértékelni a meglévő ügyfelek megtartása jövedelmező ügyfelek, és a lehető legnagyobb vevői jövedelmezőség a fogyasztói, valamint a business-to-business beállításokat. A résztvevők távozik támadható betekintést ügyfél életciklus-menedzsment, ügyfél-élettartam érték mérése, és az ügyfél nyereségesség mérésére.


Legfontosabb előnyök

Ez alatt persze, akkor:

  • Átalakítás a termék-központú üzleti egy ügyfélközpontú üzleti
  • Mérésére és optimalizálására vevői élettartam értéke
  • "Javítani megrendelő csatorna jövedelmezősége
  • Telepítse technológia-alapú kapcsolattartás az üzleti és a fogyasztói piacok
  • Legjobb gyakorlatokra vonatkozó üzleti intelligencia technológiák, műveletek, így kitalálásában, és projekt menedzsment
  • Mennyiségileg Return On Investment (ROI) A CRM kezdeményezések
  • Készüljön a szervezet a változás
  • Sikeresen üzembe operatív és analitikus CRM infrastruktúra

Formátum

Esettanulmányok, csoportos megbeszélések, és a gyakorlatok kiegészülnek a keretek által bemutatott Kellogg School kar.


A program tartalma

  • Ügyfél-központú üzleti szervezet
  • Ügyfél életciklus-menedzsment
  • CRM folyamatok és műveletek
  • Irányító csatorna kapcsolatok az üzleti piacok
  • Hatékonyságának mérése Customer Relationship kezdeményezések
  • Szervezeti átalakítás
  • CRM program Felügyelet

Kiknek ajánljuk a rendezvényt?

Ez a program célja a közép-és felső szintű e xecutives az ügyfelek néző szerepek (marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat), valamint az informatikai vezetők és a műveletek, akik támogatják az ügyfélkapcsolat-kezelés erőfeszítéseket.


Sok vállalat találja meg különösen hasznos, hogy támogasson egy csapat a résztvevők a programhoz. Részvétel, mint egy csapat készít egy közös szókincs és a tanulási tapasztalat, hogy ösztönzi az alkalmazása új koncepciók és ötletek a vállalati kérdések. Speciális vizsgálati csoportban, árképzési és egyéb intézkedések azon vállalatok számára elérhető támogató csapat legalább négy résztvevővel. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, hogy többet.



Program oktatási nyelve:
Angol

43 további kurzus Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
3 napok
Részidős oktatás
Price
5,800 USD
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019