Hivatalos Leírás

Ismerje meg a technikák elemzése és építési hatékony business-to-business marketing stratégiák, és elvenni az eszközöket hajtsák azokat végre a cég. Senior oktatók a Kellogg School of Management marketing részleg vezetéséhez intenzív ötnapos szeminárium, mely feltárja a fundamentumok és az élvonalbeli fejlődés az üzleti világban marketing.

Ezek a témák a viták, esettanulmányok, és gyakorolja is célzott piaci szegmensek és piaci pozícionálás kínálatát, partneri és szakmai kapcsolatok, az épület vevői érték modell, hatékony gazdálkodást viszonteladói csatornák, és építése reagáló árazási stratégiákat és taktikákat.

A program kivételes lehetőséget kiszélesítése a perspektíva és cseréje marketing ötletek egy nemzetközi csoport a társaik, és elemzi a marketing stratégiák a saját cég.

A program tartalma

  • Létrehozása a piac-orientált cég
  • Egy versenyképes marketing stratégia
  • Építési vevői érték modell
  • Fejlesztése szegmentáció és pozícionálás stratégiák
  • Irányító piaci ajánlat
  • Létrehozása és építési vállalkozás márkák
  • Fejlesztése és kezelése az új termékek
  • Irányító árképzés
  • Erősítése viszonteladó teljesítmény csatornán po sitioning
  • Kiépítésére és fenntartására, munkakapcsolatok

Formátum


Beszélgetések, esettanulmányok, és a gyakorlatok biztosítják a maximális részvétel és a haszon. Minden este, akkor működni fog a tanulmányi csoportok előkészítése gyakorlatok és projektek osztály vita. Ön is több időt a program során reflektáló és elemzi a marketing stratégiák a saját cég. Egy átfogó kézikönyve a mért és a program anyagok szolgál hasznos forrás az Ön számára a jövőben.

Legfontosabb előnyök


Ez alatt persze, akkor:

  • Növelje marketing stratégia elemzési képességét
  • Szegmens üzleti piacok
  • Build vevői érték modell
  • Fejleszteni kell, hogy értik a dinamika a marketing stratégia
  • Szerkesszünk egy keretet az új termékfejlesztési folyamat
  • Struktúra értékesítési csatornákat alapul vevő igényei és elképzelései szerint
  • Használja ügyfél értékes e alapjául árképzési stratégia
  • Értékelésére, ha használni együttműködési marketing
  • Kap egy átfogó kézikönyvet az olvasmányok és a program anyagok szolgálnak hasznos forrás az Ön számára a jövőben

Program oktatási nyelve:
Angol

43 további kurzus Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
5 napok
Részidős oktatás
Price
8,850 USD
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019