A banki műveletek alapjai
London Business Training & Consulting
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 hét
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Áttekintés
Ez a kurzus az ügyfeleknek nyújtott minőségi banki szolgáltatás kulcsfontosságú működési elemeire összpontosít.
A kurzus részét képezi egy, a kurzus szempontjából releváns szervezet helyszíni látogatása is, hogy a küldöttek jobban megértsék, hogyan működnek kortársaik a való világban.
A kurzus a legfontosabb tanulási pontok összefoglalásával zárul, majd egy cselekvési tervezési gyakorlattal zárul, amelynek célja a megszerzett ismeretek és készségek azonnali alkalmazása a munkába való visszatérés után. A kurzus utáni támogatás is elérhető a cselekvési terv végrehajtásával kapcsolatban, legfeljebb hat (6) hónapig a tanfolyam befejezését követően.
Napirend
Banki műveletek kiválósága
- Mi a banki működési kiválóság?
- A működési kiválóság elvei
- Működési kiválósági modellek
- Megvalósítás tervezése
Banki műveletek – Ügyféltapasztalat
- A vásárlói panaszok forrásai
- Javító program készítése
- A jobb ügyfélélmény megteremtésének előnyei
- A javulás fenntartása az agilitással
Banki műveletek – Kultúra és magatartás
- A kulturális változás kihívása
- Viselkedés és felhatalmazás
- A vezetői fegyelem szükségessége
- A fenntartható változás integrált megközelítése
Oldallátogatás
- Ipari látogatás egy megfelelő szervezetnél.
- Betekintés a cégek belső működésébe.
- Lehetőség a tanulásra gyakorló szakemberekkel való interakción keresztül.
Tanfolyam áttekintése
- A legfontosabb tanulási célok összefoglalása és összefoglalása
- Akciótervezés
Célközönség
Ez a tanfolyam alkalmas:
- Banki munkatársak, akik szeretnék/kell bővíteni/elmélyíteni tudásukat a banki működést befolyásoló tényezőkről.
- Azok, akik átfogó betekintést szeretnének szerezni a banki műveletekbe.
Tanulási eredmények
A tanfolyam elvégzése után:
- Értékelje, hogy a kiváló szolgáltatás az ügyfelek elvárásainak túlteljesítése.
- Értse meg, hogy az ügyfélélmény miért túlmutat az ügyfélszolgálaton.
- Megérteni, hogy a kultúra miért határozza meg a szervezet elkötelezettségét a szolgáltatásnyújtás szintje és következetessége iránt.
- Gyakorlati perspektíva kialakítása a szakterülete kortárs munkagyakorlatairól.
- A kurzus során elsajátított ismeretek és készségek felhasználásával valósítson meg cselekvési tervet a munkahelyén.