Divat Marketing és Kommunikáció Tanév - Őszi bevitel
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Kulcs információ
Campus helye
Florence, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
9 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 14 000 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
04 Sep 2024
* beiratkozási díj 3.000 € + tanfolyam díja 11.000 €
Bevezetés
Ez a kurzus angol nyelven tart
A divat szorosan kapcsolódik a kommunikációhoz és a marketinghez, mivel lehetővé teszik a márkák számára, hogy kommunikálják termékeiket, identitásukat és stratégiájukat. Ezért nagyon fontos, hogy képesek legyenek reklámkampányokat tervezni, valamint azonosítani és szervezni a promóciós tevékenységeket a legmegfelelőbb kommunikációs csatornákon keresztül a márka jellemzőinek közvetítése és termékeinek reklámozása érdekében.
A Divatmarketing és Kommunikáció Tanév lehetővé teszi a márka, a termékek és a közönség kapcsolatának elemzését, valamint a marketing és a kommunikáció szerepét a divatiparban. Meg fogja vizsgálni, hogy a márkák hogyan kommunikálják legfontosabb üzeneteiket olyan promóciós platformokon keresztül, mint a márkaépítés, a reklám, a nyomtatott, a digitális és a közösségi média, a vizuális merchandising, a kiskereskedelmi környezet, az események és a kísérleti marketing.
A tanfolyam mélyrehatóan megvizsgálja a pozícionálás és a célközönség elméleteit, és elemzi a legismertebb márkák által elfogadott néhány marketing és kommunikációs stratégia konkrét esettanulmányait.
Ütemezés: Az órák hétfőtől péntekig tartanak, teljes munkaidőben.
Képtár
Ideális Diákok
Cél
Azok a hallgatók, akik a kommunikáció, a marketing vagy a divatstílus témakörében végzett egyetemi tanulmányaik második évében vesznek részt, valamint ezen területek egyikén dolgozó szakemberek, akik karrierfejlesztést, valamint további készségeket és ismereteket kívánnak elérni egy adott területen.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
A résztvevők részvételi díj fedezésének támogatása érdekében az IED egy tagolt szolgáltatási rendszert aktivált: részleges vagy teljes ösztöndíjak tandíjra; Az Early Bird könnyítések azoknak a hallgatóknak, akik a megadott határidőig befejezik a beiratkozást. Finanszírozás a tandíj részletfizetési lehetőségével a jelzáloghitel-társaságokkal kötött megállapodásoknak köszönhetően.
Tanterv
Módszertan és szerkezet:
Az oktatási út a választott területen szerzett kulturális, módszertani, technikai és technológiai ismeretek és készségek megszerzésén alapul. A tanfolyam az elméleti órákat műhelymunkákkal és a szektor vezető cégeinek képviselőivel való találkozókkal felváltja.
A tanév a divatmarketing őszi félévéből és a két tavaszi félévből áll: a divatkommunikációból vagy a divatstílusból.
A tanfolyam célja, hogy megtanítsa az elemző és kritikus gondolkodás fejlesztésére, az önálló és a csapat részeként való munkavégzés képességére, a hatékony kommunikáció használatára, valamint a konstruktív visszajelzések adására és fogadására.
Az őszi szemeszteren keresztül elmélyíti azokat a marketingstratégiákat, amelyeket a márkák gyakran alkalmaznak, és megérti, hogy ezek hogyan mérhetők a termelékenység szempontjából a termék pozicionálása, észlelési térképek és fogyasztói portrék segítségével.
Az Ön választása alapján a tavaszi szemeszter során egy új termék bevezetésére, újbóli bevezetésére és a márka áthelyezésére koncentrál, vagy felkészülést szerez az események divattervezésében és kommunikációjában, a jelentős esettörténetek tanulmányozásától kezdve. , valamint megtanulják a projekt, az ügyfél vagy az esemény kezelésének leghatékonyabb módszereit digitális eszközökkel az integrált kommunikációs stratégiák növelése érdekében.
Rangsorok
Az IED támogató környezet és együttműködési kapcsolat kialakítására törekszik a partnerekkel. Ez az oka annak, hogy az IED biztosítja a szükséges eszközöket, hogy támogassa a leendő hallgatókat a lehetőségek feltárásában, a megalapozott döntések meghozatalában és a jövőjük megtervezésében.
Az innovatív módszertannak és az IED hallgatók szakmai sikerének köszönhetően az IED közvetlenül működő országok – Olaszország, Spanyolország és Brazília – oktatási és kutatási minisztériumai hivatalosan is akkreditálták az IED alap- és mesterképzések többségét.
A program eredménye
Megtanulja a kommunikációs stratégiát, valamint az írásos, vizuális és digitális elbeszélés kidolgozásának, valamint a márkák elindításának, népszerűsítésének és támogatásának módját.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Megtanulja a kommunikációs stratégiát és az írásbeli, vizuális és digitális elbeszélés kidolgozását, valamint a márkáinak elindítását, népszerűsítését és támogatását, amelyekkel kapcsolatban áll.
A kurzus alaposan áttekinti a helymeghatározási és a célközönség elméleteit, és elemzi a leghíresebb márkák által alkalmazott marketing- és kommunikációs stratégiák egyes esettanulmányait.