Fejlett stratégiai marketingmenedzsment
London Business Training & Consulting
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 hétig
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Áttekintés
A világ vezető szervezetei felismerik és elismerik, hogy a marketingstratégiák versenyelőnyt jelenthetnek. Ha van marketing-központú megközelítés a marketingtervezésben, újra tudjuk definiálni azokat az értékeket, amelyek sikeres stratégiai marketingtervekhez vezetnek. Ez a kurzus arra összpontosít, hogy betekintést nyerjen az innovációba, miközben minden marketingtevékenysége során megtérül a befektetés.
Ez a kurzus a marketingmenedzsment elméleti és gyakorlati kérdéseinek kiterjedt megértését is biztosítja. A modulok fókuszában a változó marketingkörnyezet és a szakterületen való kiválósághoz szükséges eszközök állnak. Ha a szervezeti sikert az ügyfelek megszerzése és megtartása támasztja alá, akkor elképzelhető, hogy a marketing a legfontosabb kereskedelmi tudományág. A marketingmenedzsment olyan kortárs alapkoncepciókkal táplálja Önt, amelyek a piacon alkalmazhatók.
A tanfolyam helyszíni látogatásokat tartalmaz a kurzus szempontjából releváns szervezeteknél, így a küldöttek megérthetik, hogyan működnek kortársaik a való világban.
A kurzus a legfontosabb tanulási pontok összefoglalásával zárul, majd egy cselekvési tervezési gyakorlattal zárul, amelynek célja a megszerzett ismeretek és készségek azonnali alkalmazása a munkába való visszatérés után. A kurzus utáni támogatás is elérhető a cselekvési terv végrehajtásával kapcsolatban, legfeljebb hat (6) hónapig a tanfolyam befejezését követően.
Napirend
Marketing stratégia
- A marketingcélok meghatározása
- Marketingstratégia készítése
- A marketingterv elemei
- Marketingmodellek és esettanulmányok
Piackutatás, elemzés és betekintés
- Az elsődleges és másodlagos kutatás megértése
- Technológiai szempontok a kutatásban
- Kvantitatív és kvalitatív kutatás
- Trendek elemzése és piaci áttekintés
Demográfia, fogyasztói pszichológia és pszichográfia
- Viselkedésgazdaságtan és marketing
- Attitűdök, értékek és életmód
- A marketing pszichológiája
- Demográfiai adatok és adatbetekintések
Oldallátogatás
- Ipari látogatás egy megfelelő szervezetnél.
- Betekintés a cégek belső működésébe.
- Lehetőség a tanulásra gyakorló szakemberekkel való interakción keresztül.
Piactervezés – szegmentálás, célzás, pozicionálás
- Szegmentációs elemzés
- Fogyasztók megcélzása
- Piaci pozicionálási és újrapozícionálási stratégia
- Ügyfélprofil építése
A termék életciklusainak megértése
- Termék életciklus tervezése
- Méretezési növekedés
- Átmenetek és visszautasítások kezelése
- Termékek közötti szolgáltatási stratégiák
Marketingkommunikáció, márkaépítés és design
- Hozzon létre nyertes marketingkampányokat
- Márkaépítési alapelvek
- Tervezésmenedzsment
- Integrált marketing megoldások
Oldallátogatás
- Ipari látogatás egy megfelelő szervezetnél.
- Betekintés a cégek belső működésébe.
- Lehetőség a tanulásra gyakorló szakemberekkel való interakción keresztül.
Tanfolyam áttekintése
- A legfontosabb tanulási célok összefoglalása és összefoglalása
- Akciótervezés
Célközönség
Ez a tanfolyam alkalmas:
- Médiatervezők és marketingvezetők
- Ügyfélmenedzserek és márkamenedzserek
- Marketing menedzserek
- Vállalkozásfejlesztési vezetők
- Senior Managers
- Ügyféligazgatók, vállalati kommunikációs csapat, adatkutatók
- Marketing igazgatók, tervezési igazgatók
- Igazgatók, vezetők és vállalkozók
Tanulási eredmények
A tanfolyam elvégzése után képes leszel:
- Használjon elemző eszközöket a szervezet marketingstratégiájának és hatékonyságának finomításához.
- Irányítsa a szervezeti marketingstratégiát, amely a befektetés megtérülésére összpontosít.
- Határozza meg a legjobb marketingcsatornákat és módszertant a kifogástalan stratégiai marketingkampányok megvalósításához.
- Használja ki a fejlett marketingmenedzsment elveket, és alkalmazza azokat a marketingtervben.
- Hangolja össze a stratégiai üzleti egységek (SBU) marketing- és márkaépítési stratégiáját.
- Az alulteljesítő szempontok hibaelhárítása, és forradalmasítsa a marketingmenedzsmentet a szervezetben.
- Gyakorlati perspektíva kialakítása a szakterülete kortárs munkagyakorlatairól.
- A kurzus során elsajátított ismeretek és készségek felhasználásával valósítson meg cselekvési tervet a munkahelyén.