Fejlett vezetői készségek kiválósága
London Business Training & Consulting
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 hétig
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Áttekintés
Növelje vezetői készségeit azáltal, hogy javítja kompetenciáját és hatékonyságát, és motiválja csapatát a sikerre és a teljesítményre. Fejlessze interperszonális kommunikációs készségeit, és ösztönözze az intraperszonális öntudatot önmagában és másokban. Tanuljon meg támogató hatást gyakorolni a feladatok és problémák kezelése során. Építsen és erősítsen meg jól teljesítő és elkötelezett csapatokat.
Emelje magasabb szintre vezetői képességeit. Tanulja meg a felfelé irányuló befolyásolás művészetét, és javaslatokat tegyen a szervezet befolyásolására. Megtanulja a fejlett irányítási folyamatokat, hogy a legjobbat hozza ki csapatából. Szerepjátékokon, megbeszéléseken és előadásokon keresztül számos irányítási technikát fog gyakorolni.
A tanfolyam helyszíni látogatásokat tartalmaz a kurzus szempontjából releváns szervezeteknél, így a küldöttek megérthetik, hogyan működnek kortársaik a való világban.
A kurzus a legfontosabb tanulási pontok összefoglalásával zárul, majd egy cselekvési tervezési gyakorlattal zárul, amelynek célja a megszerzett ismeretek és készségek azonnali alkalmazása a munkába való visszatérés után. A kurzus utáni támogatás is elérhető a cselekvési terv végrehajtásával kapcsolatban, legfeljebb hat (6) hónapig a tanfolyam befejezését követően.
Napirend
Kreatív problémamegoldó készségek
- Kreativitás kontra innováció
- Problémák a megoldások felé
- A kreativitás mítoszai
- Oldalirányú gondolkodási készségek
Hatékony csapatok koordinálása
- Erőforrás-tervezési készségek
- Csapatalakítási modellek
- Csapatproblémák elhárítása
- Csapatépítés és bizalom megteremtése
Konfliktus kezelés
- Belső/külső konfliktusok kezelése
- Düh, ellenállás és értelem
- Választottbírósági és közvetítői készségek
- A konfliktus 5 szakasza
Oldallátogatás
- Ipari látogatás egy megfelelő szervezetnél.
- Betekintés a cégek belső működésébe.
- Lehetőség a tanulásra gyakorló szakemberekkel való interakción keresztül.
Az érzelmi intelligencia
- Evolúcióelmélet és érzelmi intelligencia
- Érzelmi irányítási skála
- Logika vs érzelmi meghajtók
- A tudomány a viselkedés mögött
Mások inspirálása és motiválása
- Evolúcióelmélet és érzelmi intelligencia
- Érzelmi irányítási skála
- Logika vs érzelmi meghajtók
- A tudomány a viselkedés mögött
Előadási és facilitációs készségek
- A tartalom és a szerkezet strukturálása
- A készségek technikáinak bemutatása
- Az idegekkel való foglalkozás
- Közönségkezelési megközelítések és történetmesélés
Oldallátogatás
- Ipari látogatás egy megfelelő szervezetnél.
- Betekintés a cégek belső működésébe.
- Lehetőség a tanulásra gyakorló szakemberekkel való interakción keresztül.
Tanfolyam áttekintése
- A legfontosabb tanulási célok összefoglalása és összefoglalása
- Akciótervezés
Célközönség
Ez a tanfolyam alkalmas:
- Nagy teljesítményű alkalmazottak költöznek a menedzsmentbe.
- Felső- és középszintű menedzserek.
- Műveleti vezetők
- Osztályvezetők
- Csapatvezetők és vonalvezetők
Tanulási eredmények
A tanfolyam elvégzése után képes leszel:
- Az ismétlődő problémák elhárítása a részlegekben rejlő lehetőségek teljes kihasználása érdekében.
- Igazítsa a csapatokat arányos figyelmet a tehetség- és készségfejlesztésre.
- Oldja meg a konfliktusokat a munkahelyi kapcsolatok és a munkára való összpontosítás javítása érdekében.
- Motivációs stratégiák alkalmazása a munkához és a teljesítményhez való hozzáállás javítása érdekében.
- Helyezze el a racionális és érzelmi szempontok fontosságát a munkavégzésben és a feladatokban.
- Tökéletesítse a prezentáció művészetét és az értekezlet-kezelés artikulációját.
- Gyakorlati perspektíva kialakítása a szakterülete kortárs munkagyakorlatairól.
- A kurzus során elsajátított ismeretek és készségek felhasználásával valósítson meg cselekvési tervet a munkahelyén.