Nyelvi Program
Toronto International College
Kulcs információ
Campus helye
Toronto, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
7 - 35 hétig
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
USD 3 000 / per course *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* ESL – IELTS 2800 dollár
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
angol mint második nyelv (ESL)
A diákoknak sokféle igényük van az angol nyelv tanulására. Egyes hallgatók számára elengedhetetlen, hogy az angol nyelv alapjaival dolgozzanak, míg másoknak az akadémiai angolon és az egyetemi tanulmányokhoz szükséges kommunikációs technikákon van a hangsúly, mint például esszé- és jelentésírás, előadások, csoportos beszélgetések. Másoknak csiszolniuk kell üzleti angol nyelvtudásukat, hogy nemzetközi környezetben is beindíthassák szakmai karrierjüket.
Intenzív héthetes moduljaink különféle tantárgyakból állnak, az általánostól a haladóig terjedő nehézségi szintekkel.
Az ESL program átfogó alapot nyújt az írás, a beszélgetés, a kiejtés, az olvasás és a hallás terén.
Négyféle általános angol nyelvtanfolyam létezik, amelyek alapot biztosítanak az alapvető nyelvi készségek elsajátításához:
- Olvasás és írás
- Hallgatás és beszélés
- Nyelvtani gyakorlás
- Angol médián keresztül
Amikor a tanulókat felveszik a(z Toronto International College , le kell tenniük az angol nyelvvizsgát. A teszteredmények áttekintése után angol tanszékünk dönt az egyes hallgatók számára megfelelő ESL-szintről. Az egyes modulok végén a hallgatók angol benchmark vizsgát tesznek, hogy megtudják, elég fejlettek-e ahhoz, hogy a következő szintre lépjenek.
Minden ESL oktató magasan képzett szakember, kanadai felsőoktatási intézmény diplomájával. Nemcsak vezető kanadai intézmények TESOL bizonyítvánnyal rendelkeznek, hanem tapasztalattal is rendelkeznek az ESL tanításában nemzetközi tanulóknak. Szakértelmükön túl barátságosak, megközelíthetőek és szívesen segítenek.
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Tanterv
ESLAO minisztériumi kódex
Hallgatás és beszélés
Az alapóra egyik fókusza a szókincs elsajátítása beszéddel és különféle médiaforrások, például filmek, videók és zene meghallgatásával. A tanulók új szavakat tanulnak meg, hogy felismerjék a főbb gondolatokat és részleteket rádió, hírek és egyéb médiarészletek hallgatásakor. Az órákat az Oktatási Minisztérium KIE tantervének megfelelően tervezzük és alakítjuk ki. A tantervi elvárások teljesítése érdekében a tanárok a North Star tankönyv egységeit használják, de nem kizárólagosan. Arra is ösztönzik a tanárokat, hogy tanításukba építsék be az aktuális eseményeket, a tanulók érdeklődését, hogy hitelesebbé és alkalmazhatóbbá tegyék a tanulást. Végül az alaposztály létszámát kicsiben kell tartani, hogy a tanulók megkapják a szükséges figyelmet ahhoz, hogy sikeresek legyenek a következő szinten.
Hivatkozás: Northstar Listening and Speaking Level 1, Fifth Edition
Olvasás és írás
Ennek a szintnek a középpontjában a tanulók alapvető olvasási és írási készségeinek elsajátítása áll. Így a tanulók megtanulják azonosítani a főbb gondolatokat, elolvasni a részleteket rövid szövegekben, következtetéseket levonni és táblázatot olvasni. Az olvasmányok a tájékoztató brosúráktól és újságcikkektől a levelekig és interjúkig terjednek. A szókincsgyakorlatok olyan problémákkal foglalkoznak, mint a szódefiníció, a szövegkörnyezeti nyomok használata és a szókincs osztályozása. Ezzel párhuzamosan a bevezetett nyelvtani gyakorlatok (pl. az egyszerű jelen, múlt és jövő idők) segítik a tanulókat az írásban. Ennek a szintnek az írási része olyan írási feladatokat javasol, mint például mondatok befejezése, lista készítése és levél írása a szerkesztőnek.
Hivatkozás: Northstar Reading and Writing Level 1, Fifth Edition
Nyelvtan és mondatszerkezet
A kurzus az angol nyelvtani alapismereteket – a nyelv formális szabályait és alapvető struktúráit – tanítja különféle kontextusokban. Mint ilyen, a tankönyv megismerteti a hallgatókat konkrét nyelvtani kérdésekkel (pl. be ige: jelen és múlt) és nyelvi szerkezetekkel (pl. előre beállított progresszív: igenlő és tagadó állítások). Az egységgyakorlatok tematikusan kapcsolódnak egymáshoz, és négy lépésből álló megközelítést követnek, amely minden magasabb szinten megismétlődik:
nyelvtan kontextusban – természetes kontextusban mutatja be az új struktúrákat (cikkek, interjúk)
nyelvtani bemutató – a szerkezetet áttekinthető és hozzáférhető táblázatokban, jegyzetekben stb
fókuszált gyakorlat – az új struktúra formáját és jelentését is számos gyakorlat biztosítja
kommunikációs gyakorlat – lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy szabadon és kreatívan használják az új struktúrát a nyitott végű tevékenységek motiválása során.
Hivatkozás: Fókuszban a 2. nyelvtan – Integrált készségek megközelítése, 5. kiadás
Minisztériumi kódex ESLBO
Hallgatás és beszélés
A diákok megtanulják a mai társadalmi kultúránkban használt új szókincsszavakat és kifejezéseket (szleng és idiómák); sőt több időt fordítanak a szavak helyes kiejtésére és az újonnan tanult szavak mondatokban és megfelelő összefüggésekben történő helyes használatára. A tanulókat megtanítják beszédkészségekre, például a szóhangsúlyozásra és az intonációra, valamint olyan szocializációs készségekre, mint a másokkal való egyet nem értés és az udvarias kérdések feltevése. A tanulókat megtanítják hallani a hangszínt, amely különböző jelentéseket és érzelmeket közvetít; gyakorolják a főbb gondolatok és részletek meghallgatását is, miközben a hangszórók a hallgatás során gyorsabban beszélnek. Az órákat az Oktatási Minisztérium tantervi elvárásainak és iránymutatásainak megfelelően tervezzük.
Hivatkozás: Northstar Listening and Speaking Level 2, Fifth Edition
Olvasás és írás
Ezen a szinten a tanulók különféle eszközöket és stratégiákat használnak az olvasási szelekció megértéséhez. Különféle irodalmi válogatásokban (pl. tudományos cikkekben, blogokban, újságokban) keresik a főbb ötleteket és részleteket. A tanulók integrálni fogják az olvasási készségeket is, például azonosítják az olvasás témáját, és szembeállítják két más, különböző műfajú olvasattal. A szint a tanulók íráskészségének fejlesztésére, valamint a szókincs gyarapítására, az új anyagokkal való fokozottabb expozícióra és a kreatív gyakorlati alkalmazásokra (pl. vélemény és leíró bekezdések, meggyőző levelek) összpontosít. Az írási komponens nyelvtani része tömören bemutat különféle nyelvtani szerkezetek bemutatása.
Hivatkozás: Northstar Reading and Writing Level 2, Fifth Edition
Nyelvtan és mondatszerkezet
Ezt a szintet úgy tervezték, hogy a tanulók magasabb nehézségi szinten megértsék az alapvető nyelvtani kérdéseket. A tankönyvi gyakorlatok az autentikus nyelvet a legkülönfélébb valóságos formátumokban mutatják be (pl. magazinok, weboldalak, kérdőívek). A tankönyv a nyelvtani ismeretek elsajátításának kontextuális integratív megközelítését javasolja – így a tanulók a gyakorlat szövegét audio-CD-n hallgathatják meg, hogy hozzászokjanak a különféle nyelvtani szerkezetek hangzásának természetes kontextusban történő felismeréséhez.
Az egyes fejezetek végén a tankönyv egy további fejezetet is tartalmaz a nyelvtan írásba ültetésére – az írások az egyes fejezetekben található elméleti kérdésekre vonatkoznak, mint például a modális és hasonló kifejezések, főnevek és szócikkek, valamint melléknevek és határozószavak.
Hivatkozás: Fókuszban a 3. nyelvtan – Integrált készségek megközelítése, 5. kiadás
ESLCO minisztériumi kódex
Hallgatás és beszélés
Ezen a szinten a tanulók rendelkeznek a szükséges szókinccsel, hogy különféle helyzetekben egyszerű beszélgetést tudjanak folytatni. Az egyik kiemelt terület a vélemény és/vagy érvelés megfogalmazásának és alátámasztásának készségének elsajátítása. A tanulók ezen az órán megvitatják a North Star tankönyv és az osztályfőnök által biztosított különféle kérdéseket és témákat. A diákok új szókincset sajátítanak el, és gyakorolják annak használatát hiteles helyzetekben, például vitákban, paneleken és interjúkban. Bár a tanulók továbbra is szereznek ismereteket, és fejlesztik hallási és beszédkészségeiket, az osztály különös hangsúlyt fektet arra, hogy az angol nyelvről a közösségi kommunikáció eszközeként a tanulási célokra való átállásra kerüljön. Ezért a tanulók a kontextustól függően másként tanulják meg a beszélt angol nyelv alkalmazását.
Hivatkozás: Northstar Listening and Speaking Level 3, Fifth Edition
Olvasás és írás
A középső felosztásban az olvasási készségek, mint például az előrejelzés, a következtetések levonása és az elemzés, nagyobb mértékben integrálódnak a tankönyvanyagba. Az olvasás műfajai közé tartoznak a magazinok és tudományos cikkek, blogok és hírek. A cikkek olvasásának több nézőpontja is létezik, amelyek felkeltik a hallgatók érdeklődését a nyitott kérdésekben való részvétel, az információrendszerezés és az egyéni kifejezésmód fejlesztése iránt. A hallgatók követik a kurzus írási részét annak érdekében, hogy különféle műfajú írásokat tudjanak megkomponálni, miközben beépítik a szintnek megfelelő nyelvtant és szókincset.
Hivatkozás: Northstar Reading and Writing Level 3, Fifth Edition
Nyelvtan és mondatszerkezet
A tankönyv nagyobb hangsúlyt fektet a kontrollált (pl. tipikus nyelvtani hibák felismerése és szerkesztése) és a kommunikációs gyakorlatra (pl. a teljes megértésre orientált hallási gyakorlatra). Míg a hallgatók elvárják és meg is kell tanulniuk az angol nyelv formális szabályait, elengedhetetlen, hogy a tanult struktúrákat különféle kontextusokban gyakorolják, hogy elsajátítsák és elsajátítsák azokat. A tankönyv kontrollált és kommunikatív gyakorlatok bőségét kínálja, így a tanulók áthidalhatják a nyelvtani szabályok ismerete és használata közötti szakadékot. Az egyes egységek számos tevékenysége lehetőséget ad a kritikai gondolkodásra, miközben lehetővé teszi a tanulók számára, hogy személyre szabják a tanultakat.
Hivatkozás: Fókuszban a 4. nyelvtan – Integrált készségek megközelítése, 5. kiadás
ESLDO minisztériumi kódex
Hallgatás és beszélés
Ez a szint integrálja a nyelvtant, a szókincset és a kultúrát az egységekbe, így a hallgatók szisztematikus és többszörösen megismerhetik a nyelvi formákat különféle kontextusokban. Az ilyen szintű hallgatási tevékenységek bevonják a tanulókat, összekapcsolják őket az osztálytermen kívül használt nyelvvel, és ösztönzik a személyes véleményt és a kritikai gondolkodást. A szövegértési tevékenységek nemcsak az autentikus anyagok (pl. rádióriport, előadás, egyéb műfajok) megértéséhez és megbecsüléséhez vezetik el a hallgatókat, hanem arra késztetik a tanulókat, hogy a megfelelő nyelvi készségekkel is elemezzenek és kifejezzék gondolataikat. Így a hallgatók több olyan készséget fognak gyakorolni, amelyek elengedhetetlenek a sikerhez hiteles tudományos környezetben és szabványos teszteken.
Hivatkozás: Northstar Listening and Speaking Level 4, 5. kiadás
Olvasás és írás
A tanulók különféle típusú szövegeket olvasnak és értékelnek. A kurzus az összetettebb tudományos készségekre, például a kritikai és elemző készségekre, a szintézisre és az információk osztályozására való áttéréssel foglalkozik. A kritikai gondolkodás komponensének célja különösen az olyan alapvető olvasási készségek fejlesztése, mint a logikus következtetések levonása, az összefüggések megtalálása, valamint a fő gondolatok és részletek megkülönböztetése. Az elemző komponens célja olyan készségek fejlesztése, mint a feltevések újraértékelése, az érvek fejlődésének elemzése és a részletek súlyának felismerése a fő gondolat támogatásában. A kurzus írási részében a hallgatók olyan kutatási és tájékozódási feladatokat végeznek, amelyek különféle tanulmányi célokra készítik fel őket. Ezután megtanulják a mondat- és bekezdésszintű átdolgozási technikákat, hogy segítsenek nekik a koherencia és az egység felé haladni írásukban.
Hivatkozás: Northstar Reading and Writing Level 4, 5. kiadás
Nyelvtan és mondatszerkezet
A kurzus elsődleges célja általában, de ezen a szinten különösen az, hogy a hallgatók elbizonytalanodjanak abban, hogy képesek pontosan és folyékonyan beszélni és írni angolul. A fókuszáltabb gyakorlat többféle gyakorlattípust javasol, amelyek elvezetik a tanulókat a felismeréstől a nyelvtani szerkezet pontos létrehozásáig (pl. fedezze fel a nyelvtant: sorolja fel az egyszerű múltbeli szabálytalan igéket a kezdő olvasatban). A hangsúly az írási folyamaton van, amely olyan tudományos tartalmat jelenít meg, mint például a mondatszerkezet, a közvetlen és közvetett beszéd írása, valamint a melléknévi tagmondatok írásjelei, de nem kizárólagosan. Az olyan alapvető készségek révén, mint a hallás, olvasás, beszéd és írás, a Focus on Grammar sorozat által kínált egyedülálló módszertan segít a tanulóknak megérteni és gyakorolni az angol nyelvtant.
Hivatkozás: Fókuszban az 5. nyelvtan – Integrált készségek megközelítése, 5. kiadás
ESLEO minisztériumi kódex
Hallgatás és beszélés
Az ezen a szinten lévő információk és tevékenységek elősegítik a kritikai gondolkodás kiváló integrációját, valamint az olyan tudományos készségekre való fokozott összpontosítást, mint a szintézis, a következtetések levonása és a jegyzetelés. A tanulók kihívást jelentenek, hogy átvegyék a tanultakat, rendszerezzék az információkat, és értelmes módon szintetizálják azokat. A betetőző produktív feladat – a hallgatók hallási készségeinek és beszélt nyelvének elsajátítása – élénkíti a tartalmat, a nyelvi és kritikai gondolkodási készségeket. A gyakorlatok a készségek fejlesztésével és az ötletek feltárásával segítik a tanulókat a vitákban való részvételben és az egyre kifinomultabb jellegű beszélgetésekben.
Hivatkozás: Northstar Listening and Speaking Level 5, Fifth Edition
Olvasás és írás
A haladó olvasási és írási szinten a tanulók kritikai gondolkodást, elemzést, szintézist és következtetést hajtanak végre annak érdekében, hogy javítsák a tudományos készségeket, és sikereket érjenek el az órán és a szabványos teszteken. Az olvasmányok típusai közé tartoznak a tudományos cikkek, az irodalom és más műfajok. A szókincs rész az áttekintéstől az új szókincs elsajátításáig, a használat gyakorlásáig és kreatív bővítéséig vezeti el a tanulókat. A nyelvtani rész az íráshoz hasznos szerkezetek tömör bemutatását és célzott gyakorlását kínálja (pl. kollokációk: főnevek és igék, jelző mellékmondatok azonosítása, ok-okozati összefüggéseket kifejező diskurzusösszekötők). Az integrált írási rész lebilincselő írási feladatokkal vezeti végig a hallgatókat az írási folyamaton, különféle retorikai módokra összpontosítva.
Hivatkozás: Northstar Reading and Writing Level 5, 5. kiadás
Haladó esszéírás
A kurzus számos írási technikát és eljárást javasol, és fejleszti a korábbi szinteken már elsajátított szakkifejezéseket (pl. képi nyelv, szószemantika és tömörség). A hangsúlyt az írási folyamat legfontosabb szempontjaira helyezik, mint például a bekezdés és az esszé felépítése, a szakdolgozat megállapítása és az aujence figyelembevétele, a tartalom és a logikai előrehaladás az írási stratégia középpontjában. A tervezés és alakítás, a tervezet átdolgozása és szerkesztése az esszéírási kurzus központi elemei közé tartozik. A kurzus további jellemzői az írás kontextusának megteremtésére, a források értékelésére és a kritikai gondolkodás írással való összekapcsolására szolgálnak. A kurzus sokféle információt kínál a tanulók írás- és kommunikációs képességének fejlesztésére.
Rangsorok
Tudjon meg többet itt!
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
ESL Proficiency Certificate & Liberal Arts, AA
- Jersey City, Amerikai Egyesült Államok
- Union City, Amerikai Egyesült Államok
ESOL - angol nyelv más nyelvek beszélőinek tanfolyam
- Florida City, Amerikai Egyesült Államok
Intenzív angol
- Port Angeles, Amerikai Egyesült Államok