Oktatási posztgraduális bizonyítvány (PGCE) elsődleges 3-7 (QTS-sel)
Oxford Brookes University
Kulcs információ
Campus helye
Oxford, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
42 hétig
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 14 900 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Egyesült Királyság diákjai teljes munkaidőben: 9 250 GBP | Nemzetközi/EU-s hallgatók nappali tagozaton: 14 900 GBP
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A PGCE Primary 3-7 tanfolyamunk olyan szakmai készségeket nyújt Önnek, amelyek szükségesek ahhoz, hogy hatékony tanárrá váljanak. És megtanítja, hogyan kell inspirálni a 3-7 éves általános iskolás gyerekeket.
A Tanítási Szabályozási Ügynökség újonnan minősített tanárként (NQT) igazol vissza a kurzus sikeres befejezése után.
A képzés kulcsfontosságú eleme a gyakorlati gyakorlat jelentős időszakai a különböző korosztályokban. Tanfolyamunk segít Önnek fejleszteni azokat a szakmai készségeket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy hatékony osztálytermi gyakorlatozóvá váljon általános iskolai vagy óvodai környezetben, 3-7 éves gyerekekkel. Ezek tartalmazzák:
- szakmai tulajdonságok
- tudás
- megértés.
A posztgraduális tanárképzési helyek rendkívül versenyképesek, ezért javasoljuk, hogy mielőbb jelentkezzen. A jelentkezéseknek nincs határideje. A korai jelentkezés különösen akkor javasolt, ha Ön helyben él, és szeretne partneriskoláinkban dolgozni.
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Tanterv
Tanulmányi modulok
Kötelező modulok
Bevezetés a szakmai tanulásba (20 kredit)
Ez bevezetést nyújt a tanulás gyakorlati elméleteibe és a tananyagba, mielőtt elkezdené az érdemi tanítás első tapasztalatait. Fejleszti tudását és megértését a pedagógiáról és annak bizonyítékairól, hogy készen álljon arra, hogy ezt saját gyakorlati tantermi készségeiben alkalmazza.
A tanulás és tanítás kulcskérdései (20 kredit)
Megvizsgálja az oktatás kulcsfontosságú kérdéseit, témáit és vitáit. Olyan kérdésekre fog összpontosítani, amelyek relevánsak az Ön Pathway/age szakaszában, és lehetősége lesz átgondolni saját fejlesztésű tantermi gyakorlatát. Ez lehetővé teszi, hogy jobban támogassák az NQT évbe való belépéskor.
A lehetséges problémák és témák a következők:
- értékelés
- viselkedés a tanulás érdekében
- KÜLDÉS/Felvételi problémák
- a tanulás támogatása TA-kkal
- társadalmi-gazdasági és kulturális kérdések
- a szülőkkel és gondozókkal való együttműködés.
A bizonyítékokon alapuló gyakorlat támogatása (20 kredit)
A kutatás szerepére és fontosságára fog összpontosítani az oktatásban, azzal a végső céllal, hogy javítsa tanítását és tanulói tanulását. Alapokat szerezhet az oktatáskutatással kapcsolatos kérdésekben és vitákban. Továbbléphet saját irodalom alapú kutatási projektjének elvégzésére, és olyan oktatási területet választ, amely lenyűgözi Önt. Ezzel a modullal erősítheti kutatási készségeit, valamint mélyebb ismereteket építhet ki a témakörben.
Kiemelkedő gyakorlat 3-7
Megismerheti a gyermekek fejlődését és azt, hogy ez hogyan befolyásolja a három és hét év közötti gyermekek tanulását. Megismerheti a befogadó gyakorlatot, és azt, hogy miként használható fel a gyermekek fejlődésének javítására. A témák a következők lesznek:
- KÜLDÉS, EAL és viselkedéskezelés
- PSHE: hogyan hatja át a tantervet, és milyen hatással van a gyerekek tanulására ebben a korcsoportban.
A tanítás megfigyelésén és elemzésén túl rövid tanítási feladatokat is tervez és ad át társainak – gyakorlati feladatok, amelyek segítenek megérteni, hogyan kell megtervezni és tanítani az EYFS és a KS 1 tantervben. Tapasztalatot is szerezhet egy hetes tanítási gyakorlat során.
angol 3-7
Azon a tudáson és készségeken dolgozhat, amelyekre a nyelv- és írástudás hatékony tanításához szüksége van. A saját tanulásra való reflektálás fontos része lesz a folyamatnak. Ilyen témákat fedezhet fel:
- saját nyelvhasználói öntudatát
- a gyermekek olvasási és írási kommunikációs készségeinek fejlesztése és értékelése, beleértve a szisztematikus szintetikus hangzást és nyelvtant
- a nyelvek megismerése: azok működése és a köztük lévő kapcsolatok
- kapcsolatok a nyelv, a kultúra és az identitás között
- a médiatechnológiák szerepe a gyermekek nyelv- és írástudásának fejlesztésében
- irodalom az EYFS-ben és az általános osztályban
- drámai stratégiák alkalmazása a gyermekek nyelvének és műveltségének fejlesztésében.
Matematika 3-7
Itt fejlesztheti tudását, készségeit és önbizalmát a matematikában. Megszerzi azt az alapokat, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy segítse a gyermekek fejlődését és élvezze a matematikát az EYFS és a KS 1 keretein belül. A matematikát más tantárgyakkal összekapcsoló, tanterveken átívelő munkával javíthatja a megértését.
Növeli tudását és önbizalmát a matematikában, valamint a számok, algebra, geometria, mértékek és adatkezelés megértését, valamint olyan témákat fedez fel, mint például:
- a matematika alkalmazása a tantervben
- annak megértése, hogy a gyerekek hogyan tanulják a matematikát, és hogyan kezeljék tévhiteiket
- az érvelés és a kommunikáció szerepe a matematika tanításában, tanulásában és elvégzésében
- kreatív, inspiráló és kihívást jelentő megközelítések kidolgozása a matematika oktatásához a teljes teljesítménytartományban.
Tudomány 3-7
Fejleszti tudását, készségeit és magabiztosságát a tudományban és a világ megértésében. Megszerzi azt a tudást és megértést, amelyre szüksége van ahhoz, hogy segítse a gyermekek fejlődését és élvezze a tudományt az EYFS és a KS 1 keretein belül. A tudományt más tantárgyakkal összekapcsoló, tanterveken átívelő munkával fejlesztheti megértését.
Arra fogunk összpontosítani, hogy milyen fontos az órák tervezése, amelyek céltudatos, gyakorlatias tudományt használnak a gyermekek magasabb szintű gondolkodásának serkentésére. És olyan témákat fogunk megvizsgálni, mint például:
- a gyakorlati tevékenységek szerves szerepe a korai években és az elsődleges tudomány
- a tanulók beszédének fontossága a tudományos fogalmak megértésének fejlesztésében
- a tanulók természettudományos tévhiteinek megértése, és ezek megoldásának jó módjai
- IKT-alkalmazások, például adatnaplózás és digitális mikroszkópok használatával
- rendelkezés a SEND, Gifted and Talented és EAL tanulók számára
- biztonságos munkavégzés a tudományban.
Bölcsészet és bölcsészet 3-7
Itt alapokat szerezhet a művészetekben és a humán tudományokban az EYFS-től a KS 1-ig. Gyakorlati műhelyfoglalkozásokkal és projektalapú munkával növelheti önbizalmát és élvezetét a művészetek és a humán tudományok iránt. Olyan témákat fogunk megvizsgálni, mint például:
- országos és helyi kezdeményezések a művészeti és bölcsészettudományi oktatás támogatására
- tantermen kívüli tanulás
- oktatási tisztek és oktatók szakértelmének felhasználása különféle helyszíneken
- az aktív állampolgárság, a kulturális sokszínűség és a kulturális örökség beágyazása
- az IKT hatékony felhasználása a művészetekben és a humán tudományokban
- kereszttantervi megközelítéseket, különös kapcsolatot teremtve a testneveléssel, valamint a tervezéssel és a technológiával.
PE és számítástechnika 3-7
Ebben a modulban azon tudáson és megértésen fog dolgozni, amelyre szüksége van ahhoz, hogy segítse a gyermekeket a fizikai fejlődésben és a számítástechnika használatában. A következőkre fog összpontosítani:
- a gyermekek fizikai fejlődésének fejlesztése és felmérése a három-hét korosztályban
- kapcsolatok a gyermekek fizikai fejlődése és készségek elsajátítása között az EYFS és a KS 1 tantervben
- számítástechnika az EYFS és KS 1 tantervben
- a technológiák szerepe a gyermekek tanulásának fejlesztésében.
Iskolai rendszerű tanterv
Kötelező modulok
Iskolai rendszerű tanterv 1
Ez az első az iskolai képzési gyakorlatok (SBT) három fő blokkja közül, amelyeket Ön vállalni fog. Ez az első elhelyezés óvodai környezetben lesz. Bevezető tevékenységeket fog végezni az osztálytermi környezet alapján, ahol figyelembe veszi, hogyan zajlik a tanulás.
Ezen a modulon keresztül betekintést nyerhet a tanárok teljes szakmai életébe. Gyakorlatba ülteti a tervezési, tanítási, viselkedési készségeit és megfelelő tanulási szellemi formáját.
Olyan problémákat fog megvizsgálni, mint például:
- sokszínűség, befogadás, esélyegyenlőség
- a tanárok szakmai feladatai és jogszabályi keretei, beleértve a védelmet is
- a gyermekek tanulásának tervezése, tanítása és értékelése, különös tekintettel az Assessment for Learning-re (AFL)
- az iskola és az osztályterem mint tanulási környezet
- osztályvezetés és a gyerekek viselkedése.
Iskolai rendszerű tanterv 2
Második helyezése KS 1 környezetben lesz. Itt az osztálytermi környezet alapján fog kidolgozni tevékenységeket, ahol figyelembe veszi, hogyan zajlik a tanulás és az értékelés.
Ezen a modulon keresztül többet megtudhat a tanárok teljes szakmai életéről. Fejleszti a tervezés, a tanítás, a viselkedés fenntartása és a tanuláshoz megfelelő szellemiség kialakításának készségeit.
Iskolai rendszerű tanterv 3
Ez a végső helyezés az alapozó szakaszban lesz. Folyamatos tanítást fogsz nyújtani a tantervben, és átveszed az osztálytermi tanár teljes szerepét az első tanári posztra való felkészülés során.
Arra törekszik majd, hogy bebizonyítsa, hogy rendelkezik jó tantárgyi ismeretekkel az összes alaptantervi tantárgyból, és képes lesz nagyszerű órákat tervezni és tanítani korosztályának. Professzionálisan közelíti meg a kollégákkal, tanulókkal, szülőkkel és gondozókkal fenntartott munkakapcsolatát.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A különböző helyi általános iskolákban végzett gyakorlatok elvégzésével kiváló kapcsolatokat építhet ki az igazgatókkal, ami segíti jövőbeni elhelyezkedési kilátásait. Sok diplomásunk azokban az iskolákban helyezkednek el, ahol korábban elhelyezték őket.
Szakmai akkreditáció
Ezt a kurzust a Tanítási Szabályozási Ügynökség akkreditálta, hogy minősített tanári státuszt (QTS) biztosítson az Egyesült Királyságban. A tanfolyam kezdetén ideiglenesen regisztrálnak a Tanítási Szabályozási Ügynökségnél. A kurzust sikeresen elvégző hallgatókat QTS-re ajánljuk.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy az Egyesült Királyságnak az Európai Unióból való kilépését követően az Egyesült Királyság felsőoktatási intézményei által odaítélt QTS-t jelenleg nem ismerik el az EU-ban.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Posztgraduális bizonyítvány korai tanári születéstől 5 éves korig, ami korai tanári státuszhoz (EYTS)
- Kingston upon Thames, Egyesült Királyság
Koragyermekkori felsőoktatási diploma
- Online United Kingdom
Gyermek- és ifjúságtudományi felsőoktatási diploma
- Online United Kingdom