Stratégiai Public Relations
London Business Training & Consulting
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 hét
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Áttekintés
Ha részt vesz ezen a tanfolyamon, kénytelen lesz minden erősségét, sürgető válságait és múltbeli akadályait beépíteni a szervezet, a szolgáltatások vagy márkák DNS-ébe, amelyek kezelésével Önt bízták meg. Kifogástalan PR-kampányok megfogalmazásával a PR vizsgálatával a vállalati stratégiát összhangba hozhatjuk az érintettekkel való kapcsolattartás, a média, a rendezvények és a belső kommunikáció felélesztése érdekében.
A kurzus részét képezi egy, a kurzus szempontjából releváns szervezet helyszíni látogatása is, hogy a küldöttek jobban megértsék, hogyan működnek kortársaik a való világban.
A kurzus a legfontosabb tanulási pontok összefoglalásával zárul, majd egy cselekvési tervezési gyakorlattal zárul, amelynek célja a megszerzett ismeretek és készségek azonnali alkalmazása a munkába való visszatérés után. A kurzus utáni támogatás is elérhető a cselekvési terv végrehajtásával kapcsolatban, legfeljebb hat (6) hónapig a tanfolyam befejezését követően.
Napirend
Válság- és problémakezelés
- A válság jelei
- A Válság kezelése
- Problémakezelés és prioritások meghatározása
- Konfliktusok megoldása
Public Relations tervezés – Eszközök és módszertan
- A válság jelei
- A Válság kezelése
- Problémakezelés és prioritások meghatározása
- Konfliktusok megoldása
Public Relations etikai kerete
- Public Relations, etika és elszámoltathatóság
- Bevált gyakorlat – Panaszkezelés és Regenerálás
- Integritás a PR Insight révén
- A vállalati társadalmi felelősségvállalás hatása a PR-re
Oldallátogatás
- Ipari látogatás egy megfelelő szervezetnél.
- Betekintés a cégek belső működésébe.
- Lehetőség a tanulásra gyakorló szakemberekkel való interakción keresztül.
Tanfolyam áttekintése
- A legfontosabb tanulási célok összefoglalása és összefoglalása
- Akciótervezés
Célközönség
Ez a tanfolyam alkalmas:
- A C-Suite vezetői, marketing és PR kommunikációs igazgatói.
- Média- vagy marketingmenedzserek, publicista és PR-vezetők.
- Vállalati kommunikációs csapat
Tanulási eredmények
A tanfolyam elvégzése után képes leszel:
- Megoldásokat dolgozzon ki az endemikus PR-problémákra és a válsággal kapcsolatos válaszlépésekre.
- Hozzon létre egy PR-keretet jelentéstételi és orvosi eljárásokból az aggályok kiemelésére és megoldására.
- Világszínvonalú PR legjobb gyakorlatok megvalósítása az etika elmélet, az elszámoltathatóság és a CSR használatával.
- Gyakorlati perspektíva kialakítása a szakterülete kortárs munkagyakorlatairól.
- A kurzus során elsajátított ismeretek és készségek felhasználásával valósítson meg cselekvési tervet a munkahelyén.