Ügyfélkapcsolat-menedzsment
London Business Training & Consulting
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 hét
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Áttekintés
Ez a CRM képzés célja, hogy átfogó készségeket és ismereteket biztosítson Önnek, hogy a legtöbbet hozza ki CRM rendszeréből.
A kurzus részét képezi egy, a kurzus szempontjából releváns szervezet helyszíni látogatása is, hogy a küldöttek jobban megértsék, hogyan működnek kortársaik a való világban.
A kurzus a legfontosabb tanulási pontok összefoglalásával zárul, majd egy cselekvési tervezési gyakorlattal zárul, amelynek célja a megszerzett ismeretek és készségek azonnali alkalmazása a munkába való visszatérés után. A kurzus utáni támogatás is elérhető a cselekvési terv végrehajtásával kapcsolatban, legfeljebb hat (6) hónapig a tanfolyam befejezését követően.
Napirend
Bevezetés az ügyfélkapcsolat-kezelésbe
- Mi az a CRM?
- A kapcsolatok elsajátítása
- Az ügyfél életciklusa – ügyfélszerzés
- Az ügyfél életciklusa – ügyfélmegtartás és -fejlesztés
Ügyfélkapcsolat-kezelés – Megvalósítás
- Határozza meg a CRM stratégiáját és filozófiáját
- Biztosítsa a felső vezetés részvételét
- Készítsen változáskezelési tervet
- A CRM zökkenőmentes bevezetése
- Ismerje meg a CRM kulcsfontosságú sikertényezőit
Célközönség
Ez a CRM képzés alkalmas:
- Értékesítési és marketing igazgatók
- Értékesítési és marketing menedzserek, vezetők, gyakorló szakemberek és alkalmazottak.
- Felsőbb és középszintű vezetők, akik részt vesznek a CRM programokban és rendszermegvalósításokban.
- Azok a személyzet, akik szeretnék megérteni a CRM környezetet.
- Vezetők, akik az ügyfélközpontú stratégiákat szeretnék magasabb szintre emelni.
Tanulási eredmények
A tanfolyam elvégzése után képes leszel:
- Ismerje meg a CRM szerepét a szervezetekben.
- CRM rendszer bevezetéséhez szükséges készségek fejlesztése.
- Értékelje az ügyfelekkel való kiváló kapcsolatok kiépítésének követelményeit.
- Gyakorlati perspektíva kialakítása a szakterülete kortárs munkagyakorlatairól.
- A kurzus során elsajátított ismeretek és készségek felhasználásával valósítson meg cselekvési tervet a munkahelyén.
Ügyféltapasztalat – Kapcsolatok kezelése
- mi a kapcsolat?
- A kapcsolat minősége
- Ügyfél-elégedettség, hűség és üzleti teljesítmény
- Az elégedettség-nyereség lánc kutatása
- Kapcsolatkezelési elméletek
Oldallátogatás
- Ipari látogatás egy megfelelő szervezetnél.
- Betekintés a cégek belső működésébe.
- Lehetőség a tanulásra gyakorló szakemberekkel való interakción keresztül.
Tanfolyam áttekintése
- A legfontosabb tanulási célok összefoglalása és összefoglalása
- Akciótervezés