A Coolhunting és a Trends Research posztgraduális diploma
LCI Barcelona
Kulcs információ
Campus helye
Barcelona, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 szemeszter
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Áttekintés
Meg tudod álmodni, meg tudod csinálni.
A Coolhunting az a tudományág, amely a fogyasztó jelenlegi szükségleteinek felfedezésével és a jövőben megjelenőek felkutatásával foglalkozik a szociológia, a marketing és a design kombinációjával. Bár a trendkutatás a divatágazatból származik, jelenleg a nagy multinacionális vállalatok által használt új eszköz az új üzleti lehetőségek felderítésére, amelyek innovációt generálnak és értéket teremtenek. A coolhunting módszertan sikere túllépte a divatágazat határait, és ma már szinte minden kereskedelmi szektorban alkalmazzák: autóipar, tömegfogyasztás, technológia és szolgáltatások. Bármely vállalatnak tudnia kell, hogy mit akar a fogyasztó az elkövetkező években, és felajánlja neki a verseny előtt.
Az információval túlterhelt világban a trendfelmérés kompassot kínál a megfelelő, kevésbé utazott utak kiválasztásához, amelyek projektjeink sikeréhez vezethetnek. A hallgató megtanulja az információk megfelelő használatát és kezelését, a trendek kultúrájának megértését és a működésbe lépő mechanizmusokat, a kritikus gondolkodás kialakítását, amely lehetővé teszi a környezet megértését és elemzését a jövőképek elképzelése és építése céljából.
A szakterületen széles körű tapasztalattal rendelkező szakemberekből álló oktatócsoporttal a tanulmányi program magában foglalja a projektek és kapcsolatok kialakítását az ágazat kulcsszereplőivel az európai referenciavárosokban a piaci trendek felismerésében és elemzésében: Barcelona, Madrid, Berlin és Párizs. A járatok és a szállás költsége a tanfolyam teljes árában szerepel.
Technikai információ
- Tanúsítás: a doktori fokozat a Coolhunting és a Trends Research területén
- Kreditek: 30 ECTS
- Időtartam: 1 félév
- Dátumok: március-július
- Nyelv: spanyol
- Tanfolyam típusa: On-campus
professzorok
- Rendezők: Sofia Dias és Úrsula Uria
- Andrés Colmenares
- Gloria Jover
- Gastón Lisak
- Charo Mora
- Elisabetta Passini
- Mario Ruiz
célok
- A jövőbeni trendek kutatói szakemberek képzése, akik képesek az új trendek és az innováció jövőbeli megtervezésére, és akik képesek a fogyasztói tipológiák és profilok helyes azonosítására.
- A munka technikáinak és módszereinek ismeretének megismerése annak érdekében, hogy a cégek számára hasznos, professzionális üzleti, társadalmi és gazdasági előnyökkel bíró szakember legyen, felismerve az új fogyasztói érdekeket és új értékeket és innovációt elősegítő társadalmi jelenségeket.
- A nagy adatok kezelésének ismerete, a diffúz realitások és a napi szinten beérkezett inputok közötti kapcsolatok létrehozása, valamint mozgásként vagy trendként történő extrapolálás és terepi tanulmányok révén történő fejlesztése.
Foglalkoztatási Exchange
A posztgraduális programba beiratkozott hallgatók hozzáférést kapnak a Foglalkoztatási Osztályunkhoz, amely megkönnyíti a munka világába való belépést. LCI Barcelona számos céghez és intézményhez kötődik a design világához, lehetővé téve a diákok számára, hogy ezekben a vállalatokban munkatapasztalatot végezzenek, és gyakorolják a valós szakmai környezetben szerzett készségeiket és ismereteiket.
Karrierlehetőségek
- Menő vadász
- Trendspotter
- Stylesearcher
- TrendBooker
- Publicista
- Piaci elemző
- Márkaigazgató
- Művészeti vezető