A Fashion Marketing kurzus

The Cut Fashion Design Academy

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

A Fashion Marketing kurzus

The Cut Fashion Design Academy

Ebben az intenzív gyakorlati 14 hetes tanfolyamon megtudhatja, hogyan válhat hatékony divatmarketingré. A versenyképes divatipar világában olyan készségekre van szükség, amelyek a fogyasztóhoz szólnak, függetlenül attól, hogy egy megalapozott cégnél dolgozni vagy a "Brand of You" -ot fejleszteni .

A mai médium-nehéz környezetben elengedhetetlen, hogy képesek legyenek egy márka DNS-ét kommunikálni a célpiacon. Ismerje meg a sikerhez szükséges készségeket azáltal, hogy az iparági szakemberekkel dolgozik, hogy belépjen a divat kreatív és jövedelmező üzletébe.

TERMÉK: 14 HETI X 20 / HRS = 280 ÓRA
HETI: 8 óra / hét. LAB 12 HRS / HÉT

Bevezetés a divatmarketinghez

  • Határozza meg a divatipar közös terminológiáját.
  • Határozza meg a divatipar szegmenseit és szerepüket a divatvezetéken.
  • Nyomon követni a divat mozgását a koncepciótól a fogyasztóig.
  • Az aktuális tervezők azonosítása és az aláírás stílusainak felismerése.
  • Fejlessze tudatosságát a divathoz kapcsolódó karrier fajtájáról és előnyeiről.
  • Ismertesse a divatmarketing kulcsfontosságú stratégiáit és folyamatait.
  • Magyarázza meg a kutatás és fejlesztés fogalmát.
  • Hasonlítsd össze a divat marketingét más termékeké.
  • Határozzon meg stratégiát a piaci eloszláshoz.
  • Készítsenek lehetőséget a divatmarketing-információk előkészítésére és bemutatására.
  • Divat-esemény esemény videót készítsen.

Fogyasztói magatartás

  • Határozza meg a fogyasztói vásárlási magatartást befolyásoló számos tényezőt.
  • Beszéljétek meg, hogyan befolyásolhatják a fogyasztók attitűdjeit a marketingesek.
  • Az alapvető pszichológiai fogalmak kapcsolódjanak a fogyasztói motivációhoz, és teljesíteniük kell.
  • A minőségi és mennyiségi fogyasztói kutatások közötti különbségtétel és az alapvető adatgyűjtési eszközök tervezése, kezelése és elemzése.

Írás az ipar számára

  • Értsd meg a kommunikáció folyamatában betöltött szerepét.
  • Határozza meg a divatújság szerepét az újságokban, magazinokban és az új médiában.
  • Újság, magazin és online média másolatát írja.
  • Írja le a divat példányt hirdetési és PR célokra.
  • Pitch divat történet.
  • Készítsen egy nyomtatott folyóiratot nyomtatott magazinról, szerkesztéséről és kiadásáról.

Közkapcsolatok

  • Mutassa be a hagyományos és feltörekvő PR-technikák megértését.
  • Elemezze a valós világ megfigyeléseit és alkalmazza a PR-kezdeményezéseket.
  • Kreatív és kritikus gondolkodási képességek bemutatása.
  • Javítani kell a személyes kommunikációs és nyilvános bemutató készségeket.
  • Elemezze a hirdetők széles körű médiában alkalmazott marketingstratégiáit: nyomtatott, közvetített, otthoni, online és közösségi média.
  • Ismertesse, hogyan célozhat hirdetéseket meghatározott piacokra.
  • Több médiaplatformot integráló hirdetési kampány fejlesztése és költségvetése.
  • Készítsen egy médiakapcsolati listát.
  • Készítsen egy professzionális Media Kit-et, beleértve a sajtóközleményt, a cég hátterét, a tervezői biót és a termék kinézetét.

Közösségi média

  • Ismerje meg, hogy az üzleti és a nonprofit szervezetek milyen módon használják a közösségi média marketinget az ügyfelek bevonására.
  • Megérteni a közösségi média marketing és a közösségi média elemzés alapszókészletét és terminológiáját.
  • Használja az érintett technológiákat azért, hogy hatékonyan kommunikálhasson taktikákat, stratégiákat és döntéseket a közösségi média marketinghez.
  • Értékelje a szociális média marketing stratégiai következményeit, beleértve a kockázatokat és az etikai következményeket.
  • Elemezze a szociális média hasznosságát a vállalkozások számára, mint az ügyfelek kommunikációjának és kölcsönhatásainak megkönnyítésére.
  • Ismerkedjen meg a trendes témákkal, a tartalomtípusokkal és a felhasználókkal.
  • Építsd el a kapcsolatot a megfelelő linkekkel és hanggal.
  • Vizsgálja meg a webes elemzést, a digitális márkázást, a WordPress-specifikus blogolást, az online hirdetéseket, a közösségi médiát, a SEO-t stb.

Márkastratégia

  • Mutassa be a márka létrehozásának alapvető elméleteit és folyamatait.
  • A termékazonosság különbözete a márkaazonosságtól.
  • Definiáljon stratégiát a márkaépítés összefüggésében.
  • Beszéljétek meg a szimbólumok és metaforák használatát.
  • Beszélje meg a márkás csomagolás elemeit, hogy segítsen létrehozni a márkaazonosságot
  • Magyarázza meg a márkajelzés négy pillérét.
  • Készítsen egy tervet a márka fejlesztésére.

E-Business

  • Mutassa be az alapvető e-Business / e-Commerce modellek és piacok megértését.
  • Hasonlítsa össze, értékelje és fejlessze a webhelyek, e-boltok, blogok, marketing / e-kereskedelmi alkalmazások, valamint a használhatóság, az elkötelezettség és a célpiaci célok alapján létrehozott hirdetések tartalmát.
  • Hozzon létre digitális tartalmat az értékesítés ösztönzésére.
  • Hozzon létre és tegyen közzé egy online e-Business boltot.

Sales

  • Kreatív irányítás és termelés készségeinek fejlesztése.
  • Ismerje meg a tervezést és a költségvetést.
  • Kritikus útvonalak kifejlesztése az eseményfuttatáshoz.
  • Képzettség megszerzése a projektmenedzsmentben.
  • Ismerje meg az eseményszámlálást és a szétválogatási mutatókat.
  • Értsd meg a tehetség menedzselését és megszerzését.
  • Kritikus gondolkodás és értékelési képességek kifejlesztése a szilárd értékesítési promóciók kifejlesztése érdekében.
  • Értékelje a Trunk Showek, Pop Up Shops és egyéb off-site promóciós tevékenységek pénzügyi megtérülését.
  • Helyi értékesítési esemény megismerése, támogatása és végrehajtása.
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve May 24, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
jan. 22, 2019
Május 14, 2019
Duration
Időtartam
14 hetek
Nappali
Price
ár
9,500 CAD
Locations
Kanada - Vancouver, British Columbia
Kezdet : jan. 22, 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kezdet : Május 14, 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
jan. 22, 2019
Kanada - Vancouver, British Columbia
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Május 14, 2019
Kanada - Vancouver, British Columbia
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
szept. 2019
Kanada - Vancouver, British Columbia
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt