Read the Official Description

A teljes minőségmenedzsment üzleti kontextusa

KULCS INFORMÁCIÓ

  • Kurzus kód: OPM106B
  • Időtartam: 1 hét
  • Díj: 2675 £

TANÁCSADÁS

Házirend-telepítés

  • Mi a politika bevezetése?
  • A politika telepítési folyamata
  • A csekk-tükrözés-javítás-ellenőrzés-átvitel (CRISP)
  • A politika bevezetésének megközelítése

Minőségi költségszámítás

  • A minőségi költségek kategorizálása
  • Minőségi költségek összegyűjtése
  • Néhány költség szempont a feldolgozóipar
  • Minőségi költségek bejelentése
  • Minőségi költségek használata

Az emberek kezelése

  • QM és az emberek kezelése
  • HR politikák és gyakorlatok
  • Munkavállalói részvétel
  • Szervezeti kultúra
  • Integráció

A szolgáltatás minőségének kezelése

  • A szolgáltatási környezet
  • Szolgáltatásminőség meghatározása
  • A személyzet szerepe a szolgáltatásnyújtásban
  • Szolgáltatást nyújt

Szállítófejlesztés

  • A partnerség hosszú távú kérdései
  • A partnerségek kialakításának akadályai
  • A partnerség feltételei
  • A partnerségben figyelembe veendő kérdések
  • A partnerség folyamata
  • A partnerségek működtetésének lehetséges nehézségei

Célközönség

  • Főosztályvezetők, igazgatók és osztályvezetők, akik nagyobb szerepet kívánnak játszani a szervezetükben a minőségi politika meghatározásában.
  • Olyan vezető vezetői csapatok, akik szeretnék létrehozni a stratégiai párbeszédet, szervezeti környezetet, légkört, értékeket és magatartást, amelyben a teljes minőségmenedzsment (TQM) képes elérni potenciálját.
  • Azok, akik olyan szervezeti kultúrát kívánnak létrehozni, amelyben minden osztály minden tagja teljesen elkötelezett a saját teljesítményük javítása mellett, és elkötelezett a belső ügyfelek igényeinek és a jövőbeli elvárásoknak való megfelelés érdekében.
  • Közép és első osztályú vezetés, akik kulcsszerepet szeretnének játszani abban, hogy a TQM alapelveit a szervezetük éles végén végezze el.
  • iparosok
  • Vezetési tanácsadók

Tanulási eredmények

A minőségirányítási kurzusok befejeztével Ön képes lesz megérteni:

  • A politikafejlesztés története és koncepciója.
  • Olyan politikai bevezetési modell, amely lehetővé teszi a szervezet számára, hogy hatékonyan alkalmazza elképzeléseit, küldetését, céljait, céljait, céljait és eszközeit.
  • Miért fontos a minőségi költségek a menedzsment számára?
  • Hogyan lehet azonosítani, összegyűjteni, elemezni, jelenteni és felhasználni a minőségi költségeket?
  • A minőségi költségcsökkenés tipikus buktatói.
  • A TQM "puha aspektusainak" figyelembevételének szükségessége.
  • A HR funkció kulcsszerepe a TQM fejlesztésében és sikerében.
  • A szolgáltatás minőségének kihatásai a változó üzleti környezetben.
  • A szolgáltatás jellemzői, a szolgáltatásminőségi GAP modell, a szolgáltatási és szolgáltatási találkozások méretei és meghatározó tényezői, a szolgáltatási szállítási folyamatok és a személyzet szerepe.
  • A beszállító fejlesztésének fontossága és szerepe a TQM-ben, valamint az ügyfél és a beszállító közötti hosszú távú együttműködő üzleti partnerségek kialakítása.
  • A beszállítói fejlesztés tipikus akadályai.
  • Hogyan kell a szervezeteket elindítani és előmozdítani a partnerségi koncepciót.

MI BELEÉRTVE:

  • 30 óra tantermi alapú képzés
  • Apple iPad
Program taught in:
Angol

See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »

Last updated September 27, 2018
This course is Campus based
Start Date
márc. 25, 2019
Július 29, 2019
Duration
1 hét
Nappali
Price
2,675 GBP
By locations
By date
Start Date
márc. 25, 2019
End Date
márc. 29, 2019
Application deadline
Start Date
Július 29, 2019
End Date
aug. 2, 2019
Application deadline
Start Date
nov. 25, 2019
End Date
nov. 29, 2019
Application deadline
Start Date
dec. 2019
Application deadline

márc. 25, 2019

Location
Application deadline
End Date
márc. 29, 2019

Július 29, 2019

Location
Application deadline
End Date
aug. 2, 2019

nov. 25, 2019

Location
Application deadline
End Date
nov. 29, 2019

dec. 2019