AAS divatmarketing és kommunikáció területén
The New School
Kulcs információ
Campus helye
New York, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
USD 1 743 / per credit
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A New York-i Parsons School of Design – a közelmúltban az Egyesült Államok legjobb művészeti és formatervezési iskolájának titulált, és a világon a 2. helyen áll – 1896-os alapítása óta kínál innovatív megközelítéseket a formatervezési oktatáshoz. Ma Parsons az egyetlen nagy amerikai. művészeti és formatervezési iskola egy átfogó egyetemen belül: The New School . A Parsons-nál elsajátíthatod a bevett kreatív gyakorlatokat, és új gyakorlatokat indíthatsz el, miközben minden egyetemi tudományterületen tanulsz.
A divat globális, kulturális és gazdasági erő. Kreatív és üzleti szakemberek irányítják, akik osztoznak a gyönyörű, fenntartható és releváns dizájn iránti szenvedélyükben. Olyan területeken dolgoznak, mint a merchandising, a termékfejlesztés, a termelés, a szerkesztői kommunikáció, a trend-előrejelzés és a PR, valamint marketinggel kapcsolatos pozíciókban. A divatmarketing és kommunikáció AAS programja egy intenzív, rugalmas program, amelyben felfedezheti a divatkarriereket, és érdeklődésére összpontosíthat. A dolgozó szakemberek által tanított tanterv tükrözi az iparág változó trendjeit és igényeit.
Fedezze fel az AAS divatmarketing és kommunikációs közösségét, hogy megtudja, mit csinálnak a diákok, oktatók és öregdiákok NYC-ben és szerte a világon a parsons.edu/aasfashionmarketing oldalon . Ez a program a Parsons' School of Fashion része .
Intenzív, rugalmas oktatás
Az AAS Fashion Marketing és Kommunikáció a Parsonsnál egy intenzív, rugalmas program, amely a kommunikációs stratégia alapjait állítja középpontba. Felfedezi a márka, a termék és a közönség közötti kapcsolatot, valamint a marketing és kommunikációs gyakorlatok szerepét a szélesebb divatrendszereken belül. Megismerheti a trend-, vizuális és fogyasztói kutatásokat, és ismereteket szerezhet az adatok értelmezésében, hogy betekintést nyerjen. Meghatározza és lepárolja a társadalmi, kulturális és gazdasági trendeket és attitűdöket, és befolyásolja az olyan témákról szóló diskurzust, mint a nem, a faj, a fogyasztás és a jólét.
Számos divatterületre vezető utak
Divatmarketing és kommunikációs hallgatóként integrált megközelítést alkalmaz a kutatáshoz, a tervezéshez, a stratégiához és a kreatív gondolkodáshoz. Együttműködik Fashion Design hallgatókkal versenyeken és olyan külső partnerekkel, mint a Louis Vuitton, a HUGO BOSS, az Under Armour, az ISKO, a Byredo és a CARE projekteken, olyan koncepciókat és stratégiákat kutatva, amelyek az innovatív megoldások, termékek és rendszerek globális színtérre vitelével kapcsolatosak. A társadalmilag és környezetileg felelős gyártásról és a globális gyakorlatról szóló választható tárgyak, valamint az AAS Fashion Design programmal megosztott kurzusok felkészítenek arra, hogy kreatívan és lelkiismeretesen gondolkodjanak a divatvilág mai problémáiról. A programban részt vevő hallgatók az egész egyetemre kiterjedő, menedzsmenttel és vállalkozással foglalkozó közösség erőforrásaiból, hallgatói hálózataiból és oktatói szakértelméből is részesülnek.
Laborsorozat, amely bemutatja az iparágat
Az AAS Fashion Marketing és Kommunikációs tantervének központi része a School of Fashion Lab Series, amely heti előadásokat tartalmaz a divatipar nemzetközileg prominens szereplőitől. Az előadások a design, a marketing, a média, a technológia és a fenntarthatóság nagyobb trendjeivel kapcsolatos jelenlegi gyakorlatokra összpontosítanak. A heti előadásokból kirajzolódó fogalmak és kérdések megvitatása támogatja a jelenlegi iparági gyakorlat és meglátások saját munkájában való alkalmazását, és lehetővé teszi, hogy reflektáljon és alakítson szakmai törekvéseit.
Képtár
Karrierlehetőségek
Divatban dolgozó öregdiákok az alábbi pozíciókban és cégeknél
Közkapcsolati koordinátor, Thomas Pink–LVMH
Fiókvezető, Givenchy
Globális marketing menedzser, Ralph Lauren
Márkabemutató-koordinátor, Tommy Hilfiger
Online Merchandiser, Saks Fifth Avenue
Kapcsolódó termelési vezető, POLO–Ralph Lauren
Divatszerkesztő, U magazin
Digital Account Manager, Syndicate Media Group
Nagykereskedelmi asszisztens, Elie Tahari
Public Relations asszisztens, Roger Vivier
Vevősegéd, Marc – Marc Jacobs
Kézitáskagyártási koordinátor, Michael Kors
Brand Assistant, BHLDN – Urban Outfitters
Associate Planner, Macy's Inc.
Termelési koordinátor, elmélet
Vevői vezető asszisztens, Couture, Bergdorf Goodman
E-kereskedelmi igazgató, Nicole Miller
Ügyfélvezető, Alexander Wang
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Associate of Arts (AA) a divatmarketingben
- San Francisco, Amerikai Egyesült Államok
Tanúsítvány a divat új médiából
- New York, Amerikai Egyesült Államok