Adminisztráció és Irodagazdálkodás
Convertas
Kulcs információ
Campus helye
Dubai, Egyesült Arab Emírségek
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 napok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 3 395 / per course *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* ÁFA egy négynapos tanfolyamra, amely egy Dubai konferencia helyszínén kerül megrendezésre, beleértve a tanúsítványt, az ebédet és a kávét is.
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ez a kurzus olyan alapvető és mélyreható gyakorlati technikákat biztosít, amelyek lehetővé teszik Önnek, hogy kitűnjön a munkahelyén. Ebben a kurzusban megismerkednek a multidiszciplináris bevált gyakorlatokkal, mint például a jobb üzleti író és a fő kommunikátor.
Ez a kurzus arra is összpontosít, hogy rendkívüli belső és külső ügyfélszolgálatot kell biztosítani, és ennek hatását.
Továbbá alaposan megvan a lehetősége, hogy megvitassa a munkahelyi stressz hatásait és a stressz előnyeit. Azt is megtudhatja, hogy a hatékony időhasználat elsajátítása elkerülhetetlenül növeli a termelékenységet és csökkenti a stressz szintjét. Egy másik témakör, amellyel behatol, a hatékony és szakmai találkozó megszervezése és működtetése. Végül részletesen megtudhatja, hogyan javíthatja a telefonkezelési képességeit.
célok
- Határozza meg és értse meg az irodavezető és az adminisztrátor szerepét
- A felelősségi körök hatékony végrehajtásához szükséges szóbeli és írásos kommunikációs stratégiák végrehajtása
- A belső és külső ügyfelek felé irányuló szolgáltatás-hozzáállás és gondolkodásmód kialakítása
- Sorolja fel a stressz fő okait, és alkalmazza az őket vezérlő technikákat
- Alkalmazzon időgazdálkodási technikákat a jobb irodai termelékenység érdekében
- Az ülések hatékony szervezése
- A telefonhívásokat megfelelően és szakszerűen kezelje
Ki kellene részt venni
Adminisztrátorok, asszisztensek, ügyvezető titkárok, meglévő vagy leendő irodavezetők, felsővezetők és felügyelők a junior szintű alkalmazottaknál.
modulok
1. nap
- Az irodavezető és az adminisztrátor szerepe
- Érzékelés a valósággal szemben
- A sikeres rendszergazdák 3D-sei: drámaian és bizonyíthatóan eltérőek
- A sikerhez szükséges kompetenciák
- Ami a munka „csillagának” kell lennie
- A szerep meghatározása
2. nap
- Hatékony verbális és írásos kommunikációs készségek
- A hitelesség javítása és elismerés megszerzése
- A pozitív hozzáállás fontossága
- Bizalmas
- Az ötletek értékesítése a főnöknek, kollégáknak, alárendelteknek és ügyfeleknek
- Szakmai bemutató előkészítése
- Ami a professzionális üzleti írás
- Stílus és elrendezés
- A cél elérése az olvasóval
- Az olvasók elvárásai
- A telefon megfelelő használata
- Professzionális telefon viselkedés
- A jó hallgatás szabályai
- A bejövő hívás szakmai kezelésének lépései
- A nehéz hívók kezelése
- A közös telefonproblémák azonosítása és megoldások megfogalmazása
3. nap
- A belső és külső ügyfél kiszolgálása
- A belső és külső ügyfelek igényeinek megértése
- Szolgáltatások akadályainak eltávolítása
- Kiváló kiszolgálás
- A siló mentalitásának lebontása
- A panaszok kezelése
- Idő kezelése
- Az idővesztők azonosítása és megszüntetése
- Célok és prioritások meghatározása
- A hatékonyság ellenőrzése és javítása
- A saját és mások számára az idő tervezése és kezelése
- Időnaplók készítése és tanulás tőlük
4. nap
- Találkozók szervezése
- A hatékony találkozó elemei
- A napirend előkészítése
- Találkozó a közös időkben
- Az ülések jegyzőkönyvei
- A találkozóvezetők és a résztvevők felelőssége A stresszkezelési technikák
- Okok és tünetek
- A stresszorok azonosítása
- Hogyan befolyásolja a stressz a teljesítményt
- Átfogó stresszkezelési terv megfogalmazása
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Gazdálkodási kompetencia-díj: II
- Santa Barbara, Amerikai Egyesült Államok
Skills Competency Díj a virtualizációs rendszeradminisztrációban
- Santa Barbara, Amerikai Egyesült Államok
Felsőfokú turizmus üzleti menedzsment online tanfolyam
- Spain Online, Spanyolország