Hivatalos Leírás

Ebben a nehéz gazdasági alkalommal, nonprofit szervezeteknek meg kell rededicate erőfeszítéseiket az egyedi vagy a célzott területeken a marketing és adománygyűjtő. Ez a fejlett program középpontjában a magas szintű stratégiákat, hogy a nonprofit vezetők lehet alkalmazni, amelyek javítják a képre, és javítsák adománygyűjtés.

Ez a program a legfontosabb marketing-és pénzgyűjtő koncepciók többek között meghatározza és vizsgálja márkaimázs a közösségben, a technológia szerepét játszik a források szerzése, és szélesítése a nonprofit fellebbezését, valamint a megszólítás stratégiák a mai adományozók. Ezekkel a témákkal, a résztvevők képesek lesznek a kulcsfontosságú alkalmazandó fogalmak, hogy vegye vissza, hogy a szervezetek számára, hogy fokozza konkrét erőforrások és pozíciókat a márka térben.


Mi lesz a résztvevők megtanulják?

  • A szerepet, hogy a "Brand Image" játszik a marketing szervezet.
  • Marketing és megszólítás stratégiák különböző kategóriájú és típusú adományozók.
  • Számos új utakat technológia alkalmazható fokozására adománygyűjtő és a marketing.

Legfontosabb előnyök

  • Hogyan, hogy biztosítsa a márka, amit akarsz, hogy legyen a piacon térben.
  • Hogyan nevelés új vevők és adományozók mintegy a márka küldetését és adománygyűjtési célokat.
  • Hogyan stratégiai szegmens adományozók, és hozzon létre stratégiákat számukra.
  • A legjobb marketing és adománygyűjtő gyakorlatokat más non-profit szervezetek

Program oktatási nyelve:
Angol

43 további kurzus Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
Kérj Információt
Részidős oktatás
Price
950 USD
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019