Hivatalos Leírás

Ebben a nehéz gazdasági alkalommal, nonprofit szervezeteknek meg kell rededicate erőfeszítéseiket az egyedi vagy a célzott területeken a marketing és adománygyűjtő. Ez a fejlett program középpontjában a magas szintű stratégiákat, hogy a nonprofit vezetők lehet alkalmazni, amelyek javítják a képre, és javítsák adománygyűjtés.

Ez a program a legfontosabb marketing-és pénzgyűjtő koncepciók többek között meghatározza és vizsgálja márkaimázs a közösségben, a technológia szerepét játszik a források szerzése, és szélesítése a nonprofit fellebbezését, valamint a megszólítás stratégiák a mai adományozók.

Ezekkel a témákkal, a résztvevők képesek lesznek a kulcsfontosságú alkalmazandó fogalmak, hogy vegye vissza, hogy a szervezetek számára, hogy fokozza konkrét erőforrások és pozíciókat a márka térben.


Mi lesz a résztvevők megtanulják?

  • A szerepet, hogy a "Brand Image" játszik a marketing szervezet.
  • Marketing és megszólítás stratégiák különböző kategóriájú és típusú adományozók.
  • Számos új utakat technológia alkalmazható fokozására adománygyűjtő és a marketing.

Legfontosabb előnyök

  • Hogyan, hogy biztosítsa a márka, amit akarsz, hogy legyen a piacon térben.
  • Hogyan nevelés új vevők és adományozók mintegy a márka küldetését és adománygyűjtési célokat.
  • Hogyan stratégiai szegmens adományozók, és hozzon létre stratégiákat számukra.
  • A legjobb marketing és adománygyűjtő gyakorlatokat más non-profit szervezetek

Program oktatási nyelve:
Angol

43 további kurzus Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
3 napok
Részidős oktatás
Price
950 USD
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019