Keystone logo

10 Alkalmazott tudományos munkatárs Programok ban ben Marketing 2024

Szűrők

Szűrők

  • Alkalmazott tudományos munkatárs
  • Marketing tanulmányok
  • Marketing
Szakirányok
  • Marketing tanulmányok (10)
  • Vissza a fő kategóriához
Helyszínek
További helyszínek keresése
Végzettség típusa
Időtartam
Tanulási tempó
Nyelv
Nyelv
Tanulmányi formátum

Alkalmazott tudományos munkatárs Programok ban ben Marketing

Egy egyetemi végzettség egy olyan oktatási program, amely intenzív tudást keres a hallgatók számára egy tanulmányi területen. Ezek a fokozatok segíthetik a diákokat abban, hogy karrier pozíciókat biztosítsanak, vagy lendületet adhatnak, ha a diákok is szeretnének egy bachelor diplomát folytatni.

Mi az Alkalmazott Tudományi Társulat a Marketingben? A marketing program célja, hogy utasítsa a hallgatók alapjait marketing módszerek és technikák, amelyek maximalizálják a profit vagy a közönség tudatosságát. Ebben a témában a diákok számos üzleti jellegű tanfolyamot vehetnek igénybe, beleértve az irányítást, az üzleti kommunikációt, a pénzügyi számvitelt és a közgazdaságtant. A marketingprogramban valószínûsíthetõk olyan tantárgyak, mint a fogyasztói magatartás és az ügyfélszolgálat. További statisztikai, humán és társadalomtudományi kurzusokra is szükség lehet.

A marketinges oktatás a hallgatók számára olyan készségeket biztosít, amelyek segíthetnek nekik különböző karrierekben vagy iparágakban. Sok munkaadó megtalálhatja a marketing hátterű diákokat, hogy erős interperszonális kommunikációs készségeket és kreatív problémamegoldó készségeket biztosítson. A marketing hallgatók hajlamosak arra is, hogy rendkívül alkalmazkodjanak a különböző helyzetekhez és kihívásokhoz.

Míg egy főiskolai program eltarthat három vagy négy évig, a társult végzettség általában csak két évet vesz igénybe, ami jelentős időt és pénzt takaríthat meg a hallgatók számára. A diákok is összehasonlíthatják az iskolai tandíjat a potenciális iskolák kutatásával vagy kapcsolatba lépésével további információkért.

Számos lehetséges karrierlehetőség áll rendelkezésre a hallgatók számára, akinek van egy posztgraduális marketingje. A hallgató úgy véli, hogy az üzleti piactér, a közvetlen marketingszakértő, a számlavezető, a digitális marketingszakértő, a piackutató elemző vagy a marketing menedzser feladata. Egyéb lehetséges pályafutások közé tartozik a reklámmenedzser, a PR-szakember és a közösségi média-menedzser.

Egy társult diploma lehet gyakorlati út a diákok számára, hogy felkészüljenek a karrierre, és a legtöbb közösségi kollégium és egyetem szerte a világon kínálja ezeket a programokat. Keresse meg az alábbi programot, és lépjen kapcsolatba közvetlenül az Ön által választott iskola belépési irodájával a nyomtatvány kitöltésével.