Az ellátási lánc menedzsment szakterülete
ITESO - Universidad Jesuita de Guadalajara
Kulcs információ
Campus helye
Tlaquepaque, Mexikó
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
12 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* lépjen velünk kapcsolatba, hogy információt kapjon az érdeklő program félévi tandíjairól
Bevezetés
A chicami Loyola Egyetem Quinlan Business Schooljának Ellátási és Értéklánc Központjával szövetségben.
Ez a specializáció az Ön számára
- Ha Ön a műveletek menedzsmentjének és a minőségellenőrzésnek, a készletnek, a nemzetközi logisztikának a szakértője, és / vagy üzleti tevékenységet irányít a gyártás, a szolgáltatásnyújtás, vagy az importálás és az exportálás területén.
- Ha Ön felel a vállalata működésével kapcsolatos költségoptimalizálásért és pénzügyekért.
- Ha beszállítói fejlesztéssel, logisztikával, szállítással, disztribúcióval vagy vámkezeléssel foglalkozik.
- Ha koordinálja a gyártás és az ipari mérnökök szakembereit.
Diplomás profil
A szakirányon végzettek megfogalmazzák, megvalósítják és irányítják az ellátási lánc menedzsmentjére alkalmazott stratégiákat; erős műszaki megalapozottság jellemzi őket, amely támogatja és igazolja az ellátási lánc optimalizálására és fejlesztésére alkalmazott döntéshozatalt. Olyan megközelítést is kidolgoznak, amely a zöld logisztika jövőbeni integrációjához vezethet szervezetük üzleti modelljében.
Az ITESO-n való tanulás okai
- Csatlakozik egy kétnyelvű nemzetközi programhoz, szövetségben a Quinlan School of Business, a Loyola University Chicagóval; elvégezheti a program egy részét a Loyolán, és diplomát szerezhet egy rövid chicagói tanulmányúton való részvétellel, amely magában foglalja az ellátási lánc irányításának kiemelkedő kapacitásával rendelkező vállalatok látogatását.
- Olyan programba fogsz tartozni, amelyben a zöld logisztikai megközelítés minden kurzus alapelve, elkötelezettséggel a méltányosság mellett a kereskedelmi kapcsolatokban és az úgynevezett "hármas alsó sorban": a társadalmi, környezeti és pénzügyi célok fenntartható egyensúlyában. .
Oktatási modell
Az ITESO posztgraduális programjai tükrözik az intézmény sajátos szemléletét a tudás fejlett előállításában és a tanulásban. Ideális forgatókönyv a különféle szakterületek és perspektívák megfogalmazásához, amelyek megfelelnek társadalmunk társadalmi és technológiai igényeinek és megerősítik a különböző szakmákat. A hallgatók, professzorok, valamint számos szereplő és intézmény folyamatos erőfeszítése egy akadémiai beszélgetés fenntartása, amely megkérdőjelezi bizonyos technikai-tudományos szempontok redukcionizmusát.
Az ITESO posztgraduális programjai tanulási folyamatuk középpontjában a hallgatók állnak. Személyes autonómiájuk és méltóságuk kiindulópontjaként a hallgatók kettős szerepet töltenek be az oktatási munka ügynökei és kedvezményezettjei között, kiegészítve a társaikkal és a program karával folytatott interakcióikkal.
Az ITESO posztgraduális programjai fokozatosan összhangban vannak a társadalmi igényekkel és az intézményi orientációval, a helyi / globális fejlődés sajátos kihívásainak kezelése érdekében, a társadalmi felelősségvállalás és a kohézió előmozdítása, valamint a társadalom leginkább elvetett szektorai iránti elkötelezettség elősegítése érdekében. A programnak és a diplomásoknak várhatóan hatása lesz társadalmi, tudományos és tudományos kontextusunkra.
Posztgraduális programjaink kiválóságot érnek el a hallgatók formálásában speciális és interdiszciplináris kompetenciák fejlesztésével, komplex és kritikus gondolkodás, reflexív gyakorlatok, vita, az ismeretek megnyilvánulása, valamint az egész életen át felhalmozott társadalmi és szakmai tapasztalatok, valamint a szolidaritás.
Az akadémiai termelés területei - elsősorban a kutatási és intervenciós intézményi programjaink - az alapvető tudományos egységek, tanszékek vagy központok belső hálózataiban szervezett gyakorlatokra épülnek. Külső vagy intézményközi hálózatokban is működnek, amelyeket az ITESO az évek során kiépített, lehetővé téve a hallgatók és professzorok együttműködését és a kontextusbeli és alkalmazott ismeretek erőforrásainak optimalizálását.
Posztgraduális programjaink innovatív, kreatív és kritikus tudást hoznak létre. Ebben az értelemben az innovációt úgy tekintik, mint új alternatívák megvalósítását a meglévő problémák megoldására. Az ilyen ismeretek alkalmazásai a társadalmi-gazdasági, tudományos, technológiai és kulturális dinamika és igények felismerését és megoldását szolgálják, és többek között publikációk, prototípus-fejlesztés, rendszerek, szabadalmak, társadalmi alkalmazások és beavatkozások útján terjesztik őket.
Tanulási terv
Mind a mexikói, mind a nemzetközi professzorokkal együtt fog dolgozni, akik mind széleskörű tapasztalatokat hoznak az osztályterembe az ellátási lánc menedzsment szakmai területén. Arra is lehetősége van, hogy kapcsolatba lépjen a szakterület szakembereivel és vezetőivel.
Kidolgoz egy gyakorlati beavatkozási projektet az ellátási lánc folyamatainak hatékonyságának javítása érdekében egy tényleges vállalatnál, vagy választhat, hogy egy professzionális műveletsimulátoron dolgozik, nemzetközi szoftver segítségével az ellátási lánc menedzsment gyakorlásához.
Miután megszerezte diplomáját az ellátási lánc menedzsment szakterületén, akkor hozzávetőlegesen még egy évig tanulhat, és újból meghosszabbíthatja kreditjeit, és az ITESO Business School mesterképzéséhez alkalmazhatja őket.
Alapismeretek
4 kötelező tanfolyam
- Üzemeltetés, ellátás és készletellenőrzés kezelése
- Pénzügyek és költségek az ellátási láncban
- Fenntartható ellátási lánc menedzsment (zöld logisztika)
- Nemzetközi logisztika
Választható
Válasszon egy tanfolyamot
- Stratégia és üzleti modellek
- Vállalati pénzügyek
- Minőségmérnöki munka és menedzsment
- Nemzetközi marketing
Kutatás, fejlesztés és innováció
a diploma megszerzéséhez: két kötelező K + F szeminárium
- RD&I I: Kutatás, fejlesztés és innováció
- RD&I II: Kutatás, fejlesztés és innováció II
Összesen öt 8 kredit tanfolyam, plusz két 4 kreditű kutatási, fejlesztési és vizsgálati szeminárium, összesen 48 kredit egy tanulmányi év alatt.
A tanulmányi terv kurzusait folyamatosan felülvizsgálják, sorrendjük vagy tartalmuk megváltozhat.
A tanulmányok hivatalos érvényességének elismerése (RVOE, spanyol kezdőbetűivel), a Közoktatási Minisztériummal (SEP) szóló 15018. sz. Miniszteri megállapodásban meghatározottak szerint, amelyet a Szövetség Hivatalos Lapjában 1976. november 29-én tettek közzé. .