B2B ügyfelek értékelése Ázsiában

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

B2B ügyfelek értékelése Ázsiában

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)

B2B Ügyfél értékelése Ázsiában

Tanfolyam áttekintés


Ez a két napos szeminárium edzeni, hogy értékelni és kezelni az ügyfelek a B2B szektorban Ázsiában. A tanfolyam megtanítja, strukturált módszerrel értékeli termék versus fitness versenyző ajánlatok, számszerűsíteni a piacok mérete és tesztelni ezeket a piacokat anélkül, hogy a túl sok kockázatot. Emellett a szeminárium bevezetést ad értékesítési csatornák létrehozása, felkészülés a termék kampányokat és kezelése kapcsolatokat a legfontosabb számlákat.

&nbsp

&nbsp

Miért veszel részt?


Értékelése ügyfelek a B2B szektorban, kiválasztják a megfelelő értékesítési stratégia alternatívák között, zavaró és kezelése a legfontosabb az ügyfelek döntő szerepet játszanak a hosszú távú siker és a jövedelmezőség Ázsiában.Ez a két napos szeminárium felvértezi Önt professzionális eszközök létrehozására a fenntartható, hatékony és nyereséges értékesítési csatornák Ázsiában.

&nbsp

&nbsp

Szeretnéd

&nbsp

  • Megtaláljuk a B2B ügyfelek Ázsiában?
  • Profil és felméri a potenciális vásárlók?
  • Eladjuk a magasabb hozzáadott értéket képviselő lehetőség a meglévő ügyfelek?
  • Figyelemmel kíséri az ügyfelek igényeit, és előrejelzése érdekében?
  • Fokozza a kapcsolata a legfontosabb számlákat?
  • Létrehozni tartós értékesítési stratégia Ázsiában?
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
jan. 2019
Duration
Időtartam
2 napok
Nappali
Price
ár
2,800 SGD
Locations
Malajzia - Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur
Kezdet : jan. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
jan. 2019
Malajzia - Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt