Certificate in Business Administration
NCBA National College of Business Administration
Kulcs információ
Campus helye
Dublin, Írország
Nyelvek
Kérjen információt
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Certificate in Business Administration
A Certificate in Business Administration tanfolyam által kínált NCBA ami a FETAC Level 5 Certificate in Business Studies (BBSXX) fődíjat célja, hogy a diákok egy általános képesítés az üzleti életben. Ez a minősítés terjeszt munkalehetőségeiket a legkülönbözőbb területeken, mint a közigazgatás, a kiskereskedelem, az emberi erőforrások, a marketing és IT. Ez biztosítja a hallgatókat a magas színvonalú képzés és az értékelés vezető elismert képesítést azok számára, folytatja a pályafutását az üzleti szektorban.
 
Előnyök, hogy megvalósuljon a Business Studies Course:
1. Fejleszteni kell a tudás, készségek és tapasztalat kell iparban foglalkoztatottak
2. Növelje ismeretek és készségek kezelésére emberek
3.Határozza meg, hogy fontos a munka részeként a csapat
4. Építsd meg a bizalmat a rendszeres kommunikációs készségek a kollégákkal, beleértve írásban és telefonon készségek
5. A tapasztalat gyakorlati tapasztalata az iparban dolgozó
6. Értsék az üzleti fejlődés
7. Végső soron fokozza a karrierlehetőségeket
Belépési követelmények:
- A tanuló belépni e Level 5 programnak nem kell a korábbi képesítés, de rendelkeznie kell megfelelő munkát vagy élettapasztalat.
- Potenciális tanulók várható tekintette bizonyítékok ezek az angol nyelv ismeretét, illetve részt vettek legalább egy évig egy angol nyelvi program.
Jelenleg 8 modulok teljes eléréséhez FETAC Level 5 Major Certificate díj:
 
(A költség minősítésre minden modul 20 € per modul.)
Business Studies Certificate modulok
1. Kommunikáció:
Tanulók, akik sikeresen befejezni ezt a modult:
- Kialakítása a figyelmet a lényeges szerepet játszanak a kommunikáció az emberi kapcsolatok
- Acquire kommunikációs készség fontos a szakmai és a személyes fejlődés
- Értse meg a kommunikációs elveket és gyakorlatokat érintett összegyűjtésére és információinak továbbítása
- Készségek elsajátítása és a bizalom közvetíteni és értelmezni jelentését, írásban, szóban és vizuálisan
- Fejleszteni kell a kritikus tudatosság a kommunikációs üzenetek és media
- Fedezze fel a modern kommunikációs és információs technológia és annak alkalmazása a személyes és szakmai életét.
 
2. Munkahely:
Tanulók, akik sikeresen befejezni ezt a modult:
- Fejlesztése kritikus tudatosság a változó munka jellegének
- Állítsa elérhető célokat munkatapasztalat
- Használjon tanulási lehetőségeket a munkahelyi környezetben
- Alkalmazza munka készségek megszilárdítása tanulás a szakmai területen
- Értsd meg, hogy a munka a tervek szerint és megszervezett különböző szinteken egy adott szakmai területen
- Értékelje fontosságát biztonságát és jólétét a munkahelyen
- Fejleszteni képességeit, mind személyes, mind szakmai, sikeresen kihívások a munkahelyen
- Ismertesse pályaválasztás fényében saját törekvéseiket, tapasztalatok, képességek és a rendelkezésre álló opciók
- Fedezze fel a jövőbeli foglalkoztatási lehetőségek (beleértve a lehetőségek önfoglalkoztatás, szerződéses munka, a szociális gazdaság, stb.)
 
3. Business Administration:
Tanulók, akik sikeresen befejezni ezt a modult:
- Fejleszteni kell, hogy értik a szervezet felépítése
- Értékelje a hatása a tényezőket, amelyek befolyásolják a gazdálkodó szervezet
- Értsék meg a pénzügyi vonatkozásai üzleti adminisztráció
- Értékelje a funkciók az emberi erőforrások egy üzleti szervezet
- Felvállalása igazgatási feladatokat az ülésekkel kapcsolatos
- Process üzleti dokumentumok (kapcsolatos értékesítés, beszerzés, stock ellenőrzés és biztosítás).
 
 
4. Ügyfélszolgálat:
Tanulók, akik sikeresen befejezni ezt a modult:
- Értsék meg a szerepe ügyfélszolgálat szervezeti hatékonyság
- Értse meg a szerepét és felelősségét egy reprezentatív szervezet, és hatékonyan működik részeként egy csapat
- Acquire számos verbális és non-verbális készségek annak érdekében, hogy megfeleljen a vásárlók igényeinek, kezelni fogyasztói panaszok és szállították a jó ügyfélszolgálati
- Legyen tisztában a fogyasztóvédelmi jogszabályokat
- Értékelje a jogait minden fogyasztó nemre, családi állapot, családi állapot, szexuális irányultságon, valláson, életkoron, fogyatékosságon, faji vagy a kultúra.
 
5. Viselkedési Tudomány:
Tanulók, akik sikeresen befejezni ezt a modult:
- azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják észlelés
- megérteni, hogy a fogyasztók megismerjék vállalati termékek és szolgáltatások
- magyarázza a motiváció különböző vásárlási döntések
- vizsgálja meg, hogy milyen mértékben befolyásolja a személyiséggel vásárlási döntési
- megérteni a kialakulása magatartás és a fogyasztói döntéshozatal
- elemeznie kell a társadalmi csoportok és a szociális osztály viselkedés
- értékelik a befolyása a kulturális különbségek (hazai és nemzetközi) üzleti gyakorlat
- megérteni a kölcsönhatás az egyének és csoportok a szervezeteken belül
 
6. Emberi erőforrások:
Tanulók, akik sikeresen befejezni ezt a modult:
- megérteni, hogy az emberi erőforrás menedzsment funkció fejlődött és alakult
- ismertesse a toborzási és kiválasztási folyamat
- képes tervezése munkaköri leírások és személyenként előírásokat jóváhagyásra a Human Resource Manager.
- megérteni, hogy a rövid lista a pályázók interjúra kerül sor
- lennie tervezése és strukturálása állásinterjú
- Értékelem toborzási és kiválasztási technikák
- bizonyítják, hogyan lehet fejleszteni a különböző emberi erőforrás politikák és eljárások egy szervezeten belül
- Értékelem érintett kérdések kezelésére alkalmazott dolgozik.
7. Személyes hatékonyság a munkahelyen:
Tanulók, akik sikeresen befejezni ezt a modult:
- ismernie kell a szervezet, amelyben tevékenykednek
- megértsék saját szerepét a szervezeten belül
- értékelik a hatása a szervezet saját napi tevékenységet
- kialakítani egy sor készség lényeges a mindennapi tevékenység
- hatékonyan működnek a szervezeten belül.
8. Marketing Gyakorlat:
Tanulók, akik sikeresen befejezni ezt a modult:
- ismernie kell elveinek és gyakorlatának marketing
- hogy képes legyen hatékonyan működjön, mint egy marketing asszisztens
- megérteni a funkciók egy marketing osztály
- megérteni a marketing szerepe a mindennapi életben.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MBA Essentials online bizonyítványtanfolyam
- Holborn, Egyesült Királyság
ACS (Attestation of College Studies) – Zenei üzleti adminisztráció
- Online
Project Business and Administration vezetői bizonyítvány
- Online Namibia
- Online South Africa + 1 több