Tanfolyam az SMC-ben - Szolgáltatásmenedzsment Kompakt

Általános információk

Program leírás

Professzionális kiszolgálással az ügyfelek elégedettsége és a működési hatékonyság érdekében.

Azoknak, akik vállalják a felelősséget, menedzsment ismeretekre van szükségük a rájuk bízott feladatok szakszerű és sikeres megvalósítása érdekében. Ezenkívül szakértelmet is fel lehet építeni, pl. Szolgáltatási portfólió fejlesztése és marketingje, belső és külső vevő, bevétel- és költségkezelés, üzleti kiválóság fejlesztése és szolgáltatás-ellenőrzés. Ez épít szakértői ismereteket.

Tehát ha a szolgáltató üzleti tevékenységet kívánja mozgatni, új üzleti területeket építeni, az ügyfélkapcsolatokat erősíteni és a csapatot sikeresen vezetni, akkor speciális vezetési képességekre van szüksége, amelyek magukban foglalják a fogalmi munkát és a növekedés ösztönzését.

Előnyök

Mindenki számára hasznos helyzet: Így profitálnak az alkalmazottak és a vállalatok az SBM tanfolyamból.

A munkavállalók így részesülnek:

Ez az egyhetes tanfolyam támogatja Önt az operatív szolgáltatási üzletágban, különös tekintettel a vevői elégedettségre és a szolgáltatási vállalkozás költséghatékonyságára. A modern szolgáltatási gyakorlathoz szükséges menedzsment ismereteket és végrehajtási eszközöket szisztematikusan és kompakt módon továbbítják és kézzelfoghatóvá teszik az Ön felelősségi körébe tartozó koncepció kidolgozása alapján. Ily módon intenzíven előkészítik a megvalósítást a saját gyakorlati munkájában.

A résztvevők jelentése:

"A Service Management Compact szeminárium számos új betekintést és ötletet adott nekem a munkámhoz."

„Az SMC nagyon rövid időn belül levágja a szolgáltatás összes témáját, ami döntő jelentőségű volt számomra, hogy ezt választjam. Különösen érdekes volt a szolgáltatástervezés és a szolgáltatási stratégia ... a cégszámok is. Amit elvártam teljesült. ”

„Számomra izgalmas volt a menedzsment, a pénzügyek és az ellenőrzés megközelítése, a mai szolgáltató menedzser sokat kombinál egymással. Amit vártam teljes mértékben teljesült. ”

A vállalatok így profitálnak:

  • A munkavállalók kompetenciájának erősítése sajátos funkcióikban és szerepükben
  • Nagyobb hatékonyság és hatékonyság a napi folyamatokban
  • Versenyelőny a tanúsított szolgáltató alkalmazottak révén
  • A szolgáltatási területek üzleti menedzsmentje elősegíti a növekedést és a profitot
  • A szolgáltatási szervezet optimalizálására szolgáló módszereket és eljárásokat alkalmazzák

A tantárgy tartalma

A szolgáltatás a te dolgod: Ezzel a tanfolyam-tartalommal mesterien elsajátíthatod azt.

  • Stratégiai és fogalmi képességek erősítése
  • A gazdasági irányítási döntéshozó hatáskör fejlesztése
  • A kreativitás és az új megoldások iránti felelősségvállalás ösztönzése
  • Szolgáltatási koncepció kidolgozása a saját területére a 9P struktúra alapján
  • Új szolgáltatások bevezetése a meglévő szervezetekben
  • Vezérlő eszközök a hatékony szolgáltatásmenedzsmenthez

Érdekes és intenzív tapasztalatcserét tapasztalhat meg más cégek és iparágak oktatóival és kurzusának résztvevőivel - gyakran a hálózat sokáig tart a tanfolyam után. Az oktatók intenzív technikai támogatása lehetővé teszi, hogy az Ön egyedi kérdései is kezelhetők legyenek. A záróvizsga átadása és a kapcsolódó szolgáltatási koncepció kitöltése után az Ön felelősségi köréhez igazolást kap az ISS ServiceAcademy-től.

Módszertan

A frontális órák tegnap voltak! Esettanulmányok, projektmunka és Co. ma vannak!

  • Vegyes tanulási koncepció (webinarok és tantermi képzések)
  • Keynote beszédek és párbeszéd-orientált előadások
  • Plenáris vita és aktív tapasztalatcsere
  • A megfelelő képzési tartalom napi átvitele a saját gyakorlatba
    • a 9 Ps áthelyezése a saját gyakorlatába
    • a Service Business Model Canvas feldolgozása
    • a saját szolgáltatási koncepció szisztematikus fejlesztése
  • Egyéni és csoportmunka
  • Esettanulmányok, szerepjátékok
  • Igény szerint egyéni konzultáció és coaching

Ki a tanfolyam?

  • Olyan alkalmazottak, akik felelősek az operatív szolgáltatási üzletágért különböző piacokon és régiókban
  • Olyan alkalmazottak, akik kiszervezett szolgáltatási partnereket kezelnek, és akik felelősséget vállalnak az ügyfelek elégedettségéért
  • Olyan alkalmazottak, akik új innovációkat akarnak generálni a szolgáltatásban
  • A műszaki szolgáltatás területén tapasztalattal rendelkező vezetők
  • A „Hitelesített disztribútor szolgáltatás” volt résztvevői
  • Azok a résztvevők, akik az SMC-n vesznek részt, mint a Certified Service Business Manager menedzsment tanfolyam első modulja

Előadók és oktatók

Az ISS International Business School of Service Management előadói és edzői aktív vezetők, vállalkozók és tanácsadók, sok éves szolgáltatási tapasztalattal.

Szolgáltatásaink

Személyes megtérülés, a befektetés megtérülése - számíthat erre és még sok mindenre!

  • Tanfolyamon való részvétel és hálózatépítés
  • Tanfolyamok
  • Italok és ebéd
  • Írásbeli vizsga
  • Felügyelet a saját szolgáltatási koncepció kidolgozásában
  • Kísérjük a társaság résztvevőit és mentorjait / bajnokait az osztálytermi képzés után 4 hét alatt
  • Bizonyítvány érettségi

IHR Investment

Eljegyzés, vizsgák, díjak: mit fektetsz be a kurzusra.

Ideje, hogy részt vegyen az öt napos jelenlétben, valamint az előkészítő és követő tevékenységekben, valamint a személyes munkában a kurzus időszakában.

Ez magában foglalja különösen a későbbi szolgáltatási koncepció kidolgozását a saját vállalkozása számára. A szolgáltatási koncepció kísérő fejlesztése a kiküldő cég továbbképzésbe történő beruházásának megtérülését is biztosítja.

Tanfolyam
5 napos intenzív tantermi képzés 3680,00 € plusz ÁFA

Tanúsítvány
Záróvizsga, felügyeleti fejlesztési szolgáltatás koncepció 1 200,00 € plusz ÁFA

Megjegyzés: A saját tanulási görbe megtérül! Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk külön feltételekkel, ha több kurzuson vesz részt / foglal le.

Üzleti hálózati csomag

Az üzleti hálózati csomag választható, és magában foglalja a résztvevő egyéni támogatását a tanfolyam teljes időtartama alatt. Az esti rendezvények a kurzus résztvevőivel és a szállás ugyanabban a szállodában elősegítik a résztvevők közötti hálózatépítést és növelik motivációjukat. Ezt a csomagot a holisztikus tanuláshoz fejlesztették ki, és értékes kiegészítésnek bizonyult a kurzus számára.
Az ár a rendezvény és a szállodaválasztás miatt ingadozásnak van kitéve, és egyénileg kommunikál.

Tanúsítvány

Az utolsó napon írásbeli vizsga lesz nyitott és feleletválasztós kérdésekkel. Két héttel az osztálytermi képzés után megkezdődik saját gyakorlati szolgáltatási koncepciójának kidolgozása. Ez négy hétig tart, és az ISS Business School aktívan támogatja és végül kiértékeli. A záróvizsga átadása és a saját szolgáltatási koncepció sikeres kidolgozása után a résztvevők igazolást kapnak az ISS ServiceAcademy-től.

A „Szolgáltatásmenedzsment Kompakt” tanfolyam bizonyítvánnyal a diplomások bizonyítják, hogy megszerezték a szükséges ismereteket és készségeket ahhoz, hogy a meglévő erőforrásokat az ügyfelek és a piac igényeihez és referenciáihoz igazítsák.

A tanfolyamokat 1992 óta, 2009 óta az ISS ServiceAcademy tanúsítja. A tanúsító tanfolyamok magas színvonalát és aktualitását az ISS ServiceAcademy tanácsadó testülete biztosítja.

Utoljára frissítve November 2019

Az iskoláról

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, w ... Tovább

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, we accompany companies in transformation projects offering assessment, consultation and development projects as well as management trainings. Kevesebb