Design - Made in Italy nyári tanfolyam
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Kulcs információ
Campus helye
Florence, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 hétig
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 2 600 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jul 2024
* nevezési díj 600 € + tanfolyam díja 2000 €
Bevezetés
A Design Made in Italy nyári kurzusa a terméktervezésben alkalmazott alapvető készségekre és módszertanokra összpontosít, a Made in Italy termékek minőségének megértésére, különösen a kézműves olasz KKV-k esetében.
A kurzus során lehetőséged lesz felfedezni és többet megtudni Firenzéről, mint a design és a divat történelmi városáról, amely az évszázadok során újra feltalálta magát, és amely a globalizáció korában jelentős szerepet játszik a design világában, egyesítve befejezni a kézműves és innovációs folyamatokat.
Meg fogja érteni az ipari és gyártási tervezési folyamatokat, megtanulja, hogyan lehet a kulturális és történelmi tényezőket termék- és márkakommunikációs elemekkel ötvözni az innováció alapú tervezési projektek kidolgozása érdekében.
Menetrend
Hétfőtől csütörtökig teljes munkaidőben (délelőtt és délután) a tanfolyam időtartama 75 óra, 3 hét alatt.
Módszer és felépítés
A kurzus lehetővé teszi, hogy felfedezze az olasz kézművesség hitelességét és történetét, és megtanulja, hogy az "olasz tervezési rendszer" sikere a kézművesség és az új technológia közötti párbeszéden alapul. Elsajátítja az alapvető tervezési ismereteket, és megérti azt az ellátási láncot, amely meghatározza a késztermék minőségét.
A kurzus során elsajátított elméleti fogalmakat modellező és tervező műhelyekben alkalmazzák.
A Végső Projekt prezentáció során kollégájával közösen bemutatja a kurzus során végzett munka eredményeit.
A nyári kurzus a tervezők és a terület szakemberei által tartott elméleti órák stratégiai kombinációját tartalmazza, kulturális kirándulásokat, workshopokat és kézműves boltok látogatását.
A helyszíni látogatások a program tanulási tapasztalatainak szerves részét képezik, és célja, hogy kiegészítse az osztályteremben szerzett ismereteket, valamint folyamatos tájékozódást biztosítson a területen.
Ideális Diákok
Ez a tanfolyam azoknak szól, akik érdeklődnek a dizájn világa iránt, és nem rendelkeznek előzetes tudással vagy tapasztalattal a tudományágban, és szeretnének tanulni és kihívásokat vállalni. Az olyan készségek, mint a rajz vagy a vázlatkészítés, még akkor is hasznosak lehetnek, ha nem kötelezőek. A jelentkezőknek erős motivációt és csoportmunkára való képességet kell mutatniuk.
Képtár
Tanterv
Tanulási terv
Az olasz design története
A program az olasz design történelmi fejlődésére összpontosít. Különösen általános áttekintést nyújt azokról a történelmi időszakokról és főbb irányzatokról, amelyek befolyásolták és inspirálták a nagy tervezőket, valamint áttekintést nyújt az olasz design fő ikonjairól.
Kommunikációs stratégiák
A technológiai igények arra kényszerítették a tervezőket, hogy sokrétűvé váljanak. A jelenlegi környezetben amellett, hogy tehetséges a tervezési esztétikában, elvárás a digitális stratégia és kommunikáció megfelelő szakmai ismerete. Ezen a programon keresztül jó kommunikációs készségekre tesz szert, amelyeket a tervezés és a divat területén lehet alkalmazni.
Olasz design: kortárs trendek
A kurzus célja, hogy eszközöket biztosítson a főbb európai trendek azonosításához, olvasásához és elemzéséhez a termékek, bútorok, belső terek, divattervezés, színek, anyagok és kikészítés terén. A kurzus a „Made in Italy” produkció anyagi és immateriális értékeit emeli ki szociológiai és kulturális szempontból.
Bevezetés a színekbe, anyagokba, formákba és textúrákba
Alapvető tervezési módszertan gyakorlati tapasztalattal, hogy jobban megértse a tervezők által a gyártási lehetőségeket, valamint az anyag- és formamanipulációkat.
Modellezési és tervezési élményműhely
Ez a műhely lehetővé teszi, hogy megértse az innovációs folyamat és a fejlett technológiák szerepét az olasz kézművességben, különös tekintettel arra, hogyan válik a technológia olyan eszközzé, amelyen keresztül a hagyomány elemei aktualizálódnak, hogy azok megfeleljenek a piacok igényeinek. és a fogyasztók.
Márkaépítés
Megismerheti a márka értékét a vállalkozások és a fogyasztók közötti kapcsolattartási pontként. Megszerzi azokat a készségeket, amelyek révén olyan terveket készíthet, amelyek struktúrát és útmutatást adnak a márka bevezetéséhez és az ügyfelekkel való sikeres összekapcsoláshoz.