Digitális marketing tanfolyam

General Assembly

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Digitális marketing tanfolyam

General Assembly

szakértelem

A közösségi hirdetésekkel kapcsolatos ismeretek és a Facebook, a Google AdWords, valamint a Google Analytics szolgáltatása a felhasználói viselkedésben rejlik.

Gyártási szabvány

Fejleszteni és tervezni egy kampányt, amelyet az adatok és a fizetett keresési stratégiák vezérelnek - és a kulcsfontosságú teljesítménymutatókkal mérve.

A nagy kép

Legyél vezető szerepet vállaló vállalkozásának legmodernebb technológiáival és platformjaival a termékek piacra kerüléséhez és a felhasználók vásárlásához.

Ismerje meg a támogató csapatot

Oktatási kiválóságunk közösségi erőfeszítés. Amikor megtanulja a GA-t, mindig támaszkodhat egy házon belüli szakértői csoportra, hogy útmutatást és támogatást nyújtson, amikor csak szüksége van rá.

oktatók

Ismerje meg az iparági szintű kereteket, eszközöket, szókincseket és bevált gyakorlatokat egy olyan tanárból, akinek napi munkája szakértőként használja őket.

Oktatási asszisztensek

Új anyag felvétele nem mindig könnyű. Az irodai órákon és más csatornákon keresztül a TA-k itt találnak választ, tippeket és még sok mást.

Tanfolyam gyártók

Alumíniumaink kedvelik a termelõi termelõiket, akik motiváltan tartották õket a tanfolyamon. Bármikor bármikor elérheti a tiédet.

Lásd: Mit fog tanulni?

1. egység: digitális marketing keretrendszer

  • Üzleti
    • Határozza meg az üzletág legfontosabb elemeit (értékteremtés, üzleti modell, ügyfél).
    • Magyarázza meg üzleti modelljét és írjon egy felvonó pályát.
    • Definiálja a digitális marketinget, fedezze fel annak fejlődését és a jelenlegi tájat.
    • Határozza meg a szegmenseket és a szegmentáció szerepet játszik a marketingben.
    • Határozza meg a közönségét, és hozzon létre egy céltársat egy ügyfél empátia térképével.
  • Adat-alapú marketing
  • Határozza meg, hogyan használják fel az adatokat a csatornák és a fogyasztók utazásának visszaállításához.
  • Beszélje meg az adatok, mutatók és KPI-k szerepét a digitális marketingben.
  • Magyarázza el a bemutatás, gyűjtés, felülvizsgálat, változtatás folyamatát.
  • A marketingcélkitűzések meghatározása és a KPI-k meghatározása ezekre a célokra.
  • Beszélje meg a legfontosabb mutatókat, például a ROI, a CAC és az LTV.

2. egység: Digitális marketing

  • Digitális marketing stratégia
    • Ismertesse a csatornák táját ma és hogyan használják a csatornákat.
    • Különbséget tesz a közvetítés, a közvetlen és a közösségi csatornák között.
    • Határozza meg a különböző csatornák relevanciáját és szerepét a vállalkozás és az ügyfelek számára.
    • Határozza meg azokat a csatornákat, amelyeket kampányokban fog használni, és ahol a megközelítés fizetett, megszerzett vagy tulajdonosa.
    • Magyarázza el, hogyan kell a csatornákat piacra dobni a megfelelő ügyfelek számára a megfelelő időben.
  • SEO
  • Tekintse át a SEO-t és annak szerepét a marketingben.
  • Határozza meg vállalkozásának kulcsszavát és növekedési célú felhasználását.
  • Fejleszteni kell a SEO stratégiát.
  • Ismerje meg, hogyan javíthatja az oldalak rangsorolását a vonatkozó kifejezésekhez.
  • Használjon kulcsszavakat a kutatáshoz és SEO taktikákat írjon az internetes tartalmakhoz.
  • Hasonlítsa össze a különböző SEO taktikák és megközelítések eredményeit.

3. egység : fizetett szociális

  • Fizetett keresés, AdWords,
    • A keresési mennyiség és a verseny elemzését végző kulcsszavak kutatása.
    • Alkalmazz kulcsszavakat és keresési szándék szerinti célzást az Ön vállalkozására.
    • Határozza meg a kattintásos ajánlattételt és az ajánlatkezelést, a költségkeretet.
    • Hozzon létre saját AdWords kampányokat.
    • Értékelje az eredményeket és optimalizálja az AdWords szolgáltatást.
    • A kulcsfontosságú mutatók és KPI-k áttekintése SEM számára.
  • Fizetett szociális
  • Ismertesse a társadalmi hirdetési kampány futtatásának folyamatát.
  • Hozzon létre és kezel egy közösségi hirdetési kampányt a Facebookon, a Twitteren és / vagy az Instagramon.
  • Határozza meg azokat a adatokat, amelyek elérhetők a közösségi médiumok platformjairól és azok felhasználásának módjáról.
  • UTM-kódolt hivatkozások létrehozása és terjesztése.
  • Értelmezze a mutatókat a fizetett szociális stratégiák optimalizálására platformokon keresztül.
  • Válassza ki a megfelelő közösségi médiaplatformokat egy márka és egy adott kampány számára.
  • Készítsen kisebb teszteket a nagyobb kampány irányának befolyásolására.

4. egység: tartalom marketing

  • Tartalmi stratégia
    • Ismertesse a tartalmi kampányok kidolgozásának folyamatát.
    • Tartalmi terv létrehozása kulcsfontosságú üzenetküldéssel, tartalomleképezéssel, terjesztéssel és méréssel.
    • Native Advertising stratégia kidolgozása a tartalom célzott elérésének növelése érdekében.
    • Értékelje, hogy melyik tartalommarketing-taktika megfelel bizonyos marketing és üzleti céloknak.
    • Határozza meg a legfontosabb mutatókat a tartalom marketing taktikájának méréséhez és optimalizálásához.
  • Tartalom marketing
  • Tüntesse fel a legjobb felhasználásokat és megközelítéseket az elsődleges szociális platformokra.
  • Válassza ki a megfelelő befolyást a projekthez, és határozza meg befolyásoló stratégiáját.
  • A digitális tartalmak átgondolása és módosítása a közösségi csatornákon keresztül.
  • Határozza meg a közösségi menedzsment szerepét a közösségi média marketingben.
  • A közösségi média hatásának mérésére szolgáló mutatók és KPI-k azonosítása.

5. egység: Marketingszerzés

  • Céloldalak, UX,
    • Ismertesse a digitális marketing UX legjobb gyakorlatát.
    • Fedezze fel, hogyan működik a helyszíni marketing, és hogyan optimalizálhatja ezeket az erőfeszítéseket.
    • Értékelje a céloldalak tervezését, funkcionalitását és hatékonyságát.
    • Oldalak és formanyomtatványok fejlesztése az Ön vállalkozásához.
  • A / B tesztelés
  • Használja a legjobb gyakorlatokat az A / B tesztek csatornákon keresztüli végrehajtására.
  • Különböző jelentéskészítési technikákat kell figyelembe venni az eredmények közléséhez.
  • Fejleszteni kell az optimalizálási stratégiákat az általános marketing célok teljesítése érdekében.
  • Ismertesse a potenciális kimeneteleket, előnyöket és kockázatokat az A / B tesztelés és kísérletek alkalmazása során.
  • Állítson be és alkalmazzon A / B teszteket az Ön vállalkozására.
  • Optimizely használatával vizsgálatot és tesztet hajtson végre.
  • Beszélje meg a konverziós ráta optimalizálását.

6. egység: Ügyfélkapcsolat

  • CRM
    • Tervezzen és készítsen életciklus-marketing stratégiákat.
    • Map tartalmat és csatornákat (például az e-mailt) az ügyfél életciklusához.
    • E-mail marketing kampányok tervezése, végrehajtása és mérése.
    • Ismerje meg a kereskedelem közös eszközeivel kapcsolatos alapvető ismereteket.
  • Visszakeresés, Referálások,
  • Határozza meg a retargetést és megértse a taktika mechanikáját.
  • Határozza meg azokat a megközelítéseket, amelyekkel növelheti a hivatkozásokat, és alkalmazhatja vállalkozását.
  • Fedezze fel a legfontosabb visszacsatolási taktikákat, mikor használja őket, és hogyan hat a hatékonyság mérésére. Határozza meg a legfontosabb megőrzési és átutalási mutatókat és KPI-kat.
  • Tervezői kampány vagy program létrehozása.

7. egység: Analytics, adatok,

  • Mutatók, források,
    • Valódi statisztikai technikák azonosítása és használata az elemzés során.
    • Beállíthatja és alkalmazhatja a Google Analytics alapjait, beleértve az alapvető fogalmakat, például a célkövetést, valamint a mikro- és makrókonverziókat.
    • Ismertesse a teljesítmény méréséhez használt statisztikai módszereket és általános egyenleteket.
    • Ismertesse és hasonlítsa össze a hozzárendelési modellek erősségeit és gyengeségeit (utolsó kattintás, időzítés, többcsatornás).
    • Hozzon létre és használjon kohortjelentést.
  • Google Analytics mély merülés
  • A Google Analytics segítségével hozzáférhet, adatokat manipulálhat és jelenthet.
  • A Google Analytics használatával megismeréseket szerezhet.
  • Fedezze fel a Google Analytics szolgáltatásait - a közönséget, a viselkedést, a konverziókat, a hozzárendelést, a jelentéstételt, a tölcsérelemzést.

8. egység: Display, Facebook vagy Mobile Deep Dives

  • Facebook mély merülés
    • Facebook hirdetési kampány létrehozása és végrehajtása.
    • Fedezze fel a Power Editor és annak használatát.
    • Fedezze fel a Facebook hirdetőinek elérhető célzási képességeit és funkcióit.
    • Használja a Facebook elemzést az adatok áttekintéséhez, megértéséhez, jelentéséhez.
    • Optimalizálja a Facebook hirdetési kampányait adatokkal.
  • Kijelző, programozható,
  • A digitális hirdetési formátumok, a funkciók, a képességek és a használati és mérési lehetőségek azonosítása.
  • Magyarázza meg a programozott hirdetések vásárlását és más fejlesztő technológiákat.
  • Tekintse meg a megjelenítési kampányok eseteit és példáit, és vitassa meg a megjelenítés szerepét a célzott keresésben.
  • Magyarázza el, hogyan használhatja a szegmentálást célzott hirdetések megjelenítéséhez és újratervezéséhez.
  • Összefoglalja a közönség célzásának különbségét attribútumok és viselkedés szerint a kiadó helyett.
  • Kidolgozzon egy megjelenítési stratégiát az Ön vállalkozásának.
  • Mobil Marketing Deep Dive
  • Térkép az ügyfelek döntési útja a mobil webes és mobilalkalmazások között.
  • A mobil közönség demográfiai felosztása és az eszközhasználat alapján.
  • Beszéljétek meg a fizetett hirdetéseket a mobilban, mivel a már lefedett csatornákhoz kapcsolódnak.
  • Magyarázza meg a mobilitási kihívásokat.

9. egység: elbeszélés

  • Történetmesélés
    • Határozza meg a történetmesélés kulcsfontosságú elemeit és a hasznos mesemondási modelleket.
    • Beszéljétek meg a mesélő példákat, amelyek a marketingre vonatkoznak.
    • Gyakorold a copywriting technikákat.
    • Alkalmazza a mesemondó és a pitch technikákat a bemutatóra.
  • Kampánytervezés
  • Olyan taktika azonosítása a marketingköltségek tervezéséhez és ellenőrzéséhez.
  • Gyakorlati tervezés és költségvetés készítése a szükséges eredményeknek megfelelően.
  • Határozza meg a közös csatornák és taktikák tipikus költségeit.
  • Készítsen egy tervet és költségvetést a projekthez, és megvédje döntéseit.

10. egység: Prezentációk

  • Bemutatás 1. nap
    • Hatékonyan kommunikáljon a marketingtervvel a végső projekt bemutatójában.
    • Kritikája és visszajelzés az osztálytársaknak.
  • Bemutatás 2. nap
  • Hatékonyan kommunikáljon a marketingtervvel a végső projekt bemutatójában.
  • Kritikája és visszajelzés az osztálytársaknak.
  • Ismerje meg a következő lépéseket a folyamatos tanuláshoz.

Finanszírozási lehetőségek

Fizetési segítségre van szüksége? Finanszírozási lehetőségeink lehetővé teszik Önnek, hogy a céljaira összpontosítson azon akadályok helyett, amelyek megakadályozzák elérésüket.

Mászik

Kérje a 3 éves, fix kamatozású, érdemeken alapuló kölcsönért1 a tandíj és az életköltség-finanszírozás költségeit. A jelenlegi jövedelem nem vett részt a bevándorló hallgatók jóváhagyásának finanszírozásához.¹Már amerikai állampolgár vagy állandó lakóhely; a tartózkodási hely függvényében.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve January 17, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
jan. 2019
feb. 2019
Duration
Időtartam
10 hetek
Részidős
Price
ár
3,950 USD
Locations
Ausztrália - Sydney, New South Wales
Kezdet : jan. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Ausztrália - Brisbane, Queensland
Kezdet : jan. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Ausztrália - Melbourne, Victoria
Kezdet : jan. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Hongkong - Hong Kong
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Egyesült Királyság - London, England
Kezdet : aug. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Szingapúr - Singapore
Kezdet : aug. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Arlington, Virginia
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Los Angeles, California
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - San Francisco, California
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Denver, Colorado
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Washington, District of Columbia
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Atlanta, Georgia
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Chicago, Illinois
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Irvine, California
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Boston, Massachusetts
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - New York, New York
Kezdet : feb. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kezdet : márc. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kezdet : márc. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kezdet : ápr. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Providence, Rhode Island
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - San Jose, California
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Santa Monica, California
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Seattle, District of Columbia
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Austin, Texas
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Dallas, Texas
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - USA Online
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
jan. 2019
Ausztrália - Brisbane, Queensland
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Ausztrália - Melbourne, Victoria
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Ausztrália - Sydney, New South Wales
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
feb. 2019
Amerikai Egyesült Államok - New York, New York
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
márc. 2019
Amerikai Egyesült Államok - New York, New York
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
ápr. 2019
Amerikai Egyesült Államok - New York, New York
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
aug. 2019
Egyesült Királyság - London, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Szingapúr - Singapore
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
szept. 2019
Amerikai Egyesült Államok - Atlanta, Georgia
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Austin, Texas
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Boston, Massachusetts
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Chicago, Illinois
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Dallas, Texas
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Denver, Colorado
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Los Angeles, California
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Santa Monica, California
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Irvine, California
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - New York, New York
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Providence, Rhode Island
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - San Francisco, California
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - San Jose, California
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Seattle, District of Columbia
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Washington, District of Columbia
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Arlington, Virginia
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Hongkong - Hong Kong
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - USA Online
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt