Diplomás tanfolyam felhasználói élményt kiválóság

IED – Istituto Europeo di Design Madrid

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Diplomás tanfolyam felhasználói élményt kiválóság

IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Az Posztgraduális képzés Customer Experience Excellence hallgatók szerezzenek egy sor készség, amely lehetővé teszi számukra, hogy fejlesszék karrier sikeres módon az innováció területén a fogyasztás.

"Ahhoz, hogy tudjuk, és minden rendelkezésre álló, hogy megértsék a környezet és a fogyasztó keretében a huszonegyedik század eszközöket. Nyomozási technikák betekintést elszívó eszközök, etikai és szociológiai összefüggésben a pillanat, amelyben élünk, ügyfelek és az alkalmazottak utazások.

"Technikák kreatív innováció, kreatív munka módszerek: tervezés gondolkodás, kreativitás alkalmazott innováció, a nyitott innováció, a felhasználó által vezérelt innováció. Co-teremtés.

"Megértése összetettségét műveletekhez és a vállalaton belül, az alkalmazásának fontosságát agilis módszerek végrehajtása során a technológiai megoldás, hogy javítsa a tapasztalat. Tervezés, prototípus és a végrehajtás. Iteratív folyamatok folyamatos javítására javasolt megoldások.

"Ha megértjük az alapelveket tapasztalati marketing a fizikai és az online környezetben.

"A lényeg az értékesítés és a tényleges fizikai érintkezés a márka, fontos a csomagolás, a márka üzenetét, fizikai kölcsönhatás események tapasztalati pontok és a márka és a termékek és szolgáltatások. MK stratégiák végrehajtását, Shopper és Vizuális optimalizálásához szükséges eredményeket az értékesítés helyén.

"Technológiák létrehozásához rendelkezésre álló új tapasztalatok és kritikus pontok végrehajtását. A szoftver mérése és ellenőrzése kapcsolattartás a márka egész Ügyfél Journeys. Forradalmi technológia, IOT, AI, robotok, Bots, hologram. Technikák hűség az ügyfelek és a felhasználók.

Célok

A fő cél a program középpontjában a tanulás, hogyan kell megtervezni és végrehajtani stratégiák a végéig szolgáltatás felhasználói élmény, a korábbi kutatási fázis, a fogalmi és contriving végső szakaszában prototípus, analitikai és ciklus a folyamatos fejlesztés.

  • Megértsék az új versenyképes környezet és stratégiai keretek, az üzleti világ és a vállalatok.
  • Elméleti és gyakorlati tervezése és végrehajtása a fejlett kutatási technikák igényeire összpontosít, motivációit és érdekeit az emberekhez.
  • Biztosítja a szükséges ismeretek és eszközök tervezése innovatív tapasztalatok, termékek és szolgáltatások.
  • Adja meg a szükséges ismereteket, hogy megértsék a stratégiai céljai a vállalat, a versenyképes környezet és a hatása a műveletek és folyamatok vannak újratervezni tapasztalatokat.
  • Omnicanalidad megérteni és kezelni a kapcsolati pontok és interakció a fogyasztók.
  • Értse meg a technológiák, eszközök és romboló digitális platformokon működő szolgálatában Omnichannel tapasztalat (fizikai és digitális pont).
  • Módszerek megértése és alkalmazása fejlesztés, prototípus és technológiai megvalósítása révén Scrum és Agilis módszerek.

Karrier kilátások

Befejezését követően a posztgraduális Customer Experience Excellence diákok készen fog állni a munka, mint:

  • Részlegei Innováció, stratégiai tervezés, marketing.
  • Service Design, Creative Design gondolkodás és innováció.
  • Osztályok esetében az újonnan létrehozott felhasználói élmény.
  • Ügynökségek Kommunikáció, események vagy PR
  • Reklámügynökségek, megyék kreativitás.
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Spanish (Spain)
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
okt. 2018
Duration
Időtartam
4 hónapok
Nappali
Price
ár
4,200 EUR
Locations
Spanyolország - Madrid, Community of Madrid
Kezdet : okt. 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
okt. 2018
Spanyolország - Madrid, Community of Madrid
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt