Diplomás stratégiai kommunikáció
University of Technology Sydney
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Sydney, Ausztrália
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 1 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jul 2024
* AUD -ban 24 cp munkamenetenként
Bevezetés
A nyilvános kommunikáció világa gyorsan változik a digitalizáció, a „big data” elemzés, az új platformok és csatornák, valamint a hozzáállás és az aggodalmak megváltoztatása révén. Ezek változó gyakorlatokhoz és kihívásokhoz, valamint új etikai aggályokhoz vezetnek. A UTS Stratégiai Kommunikáció Diploma Diploma a legújabb kutatásokon alapul, és vezető tudományos kutatók és vezető szakemberek kombinációja tanítja. Töltse le a Stratégiai kommunikáció szórólapot
A tanfolyam végzősei: a szociális pszichológia, a szociológia, a szemiotika, a kulturális tanulmányok és más tudományágak által tájékozott emberi kommunikáció fejlett megértését, a kommunikációelmélet szintetizálásának és gyakorlásának képességét, a kutatás és elemzés által tájékoztatott kommunikációs stratégia kialakításának képességét, az etikai és jogi érzékenységet. a médiával és a kommunikációval kapcsolatos kérdések érzékenység a befogadásra, az egyenlőségre és a társadalmi igazságosságra, az interkulturális és globális perspektívákat tükröző kommunikációs stratégiák kidolgozásának képessége, valamint a stratégiai kommunikáció gyakorlati alkalmazásának képességei a szervezeti vagy társadalmi kihívások és problémák kezelésére.
A tanfolyam végzősei alkalmasak arra, hogy vállalati, kormányzati, politikai, szervezeti vagy marketingkommunikációban, reklámban, PR -ban vagy integrált kommunikációban dolgozzanak, beleértve a marketinggel és promócióval kapcsolatos pozíciókat, az érdekeltek bevonását, az alkalmazottak kommunikációját, az egészséget, a közösségi kapcsolatokat, a médiakapcsolatokat és közügyek.
Karrierlehetőségek
A kurzus végzett hallgatói alkalmasak arra, hogy a vállalati, kormányzati, politikai, szervezeti vagy marketingkommunikáció, reklámozás, PR vagy integrált kommunikáció területén dolgozzanak, beleértve a marketinggel és promócióval, az érintettek bevonásával, az alkalmazottak kommunikációjával, az egészséggel, a közösségi kapcsolatokkal, a médiakapcsolatokkal és közügyek.