Ról ről

1. hét

A résztvevők a gazdasági és társadalmi tendenciák elemzésével kezdik: a gazdasági és társadalmi fejlődés megértése és a divatfogyasztás befolyásolása. A héten új piacok is vannak, és a divat a bõvítési stratégiákon keresztül alakulhat ki: új márkák, luxus márkák és értékesítési láncok, valamint a stílus összehasonlítása.

2. hét

Ez a hét áttekintést nyújt a divatról: textíliák, ruházat, kiegészítők, kozmetikumok, szemüvegek és ékszerek. A résztvevők kritikus tényezőket fognak megvizsgálni, amelyek meghatározzák egyes vezető olasz márkák sikerét, beleértve a kereskedelmi nemzetközi forgalmazási és sportruházati üzleteket. Megvizsgálják a termékelhelyezést versenytárs elemzéssel is.

3. hét

A 3. hét célja a különböző értékesítési csatornák megértése és azonosítása, valamint az e-kereskedelem divatba fektetése. A résztvevők megvizsgálják a kulcsfontosságú marketing gyakorlatokat, beleértve a termék életciklusát, funkcióját és az árpontok meghatározását. Az integrált kommunikáció a legfontosabb fogalmakat vizsgálja a márkaazonosság, a márkanév és a márkavédelem, az engedélyezés és a márkaépítés fontossága terén. A résztvevők az elmúlt hetekben szerzett ismereteiket, egy szakképzési megközelítésen keresztül, egy kiválasztott tervező vagy gyűjtemény egyedi marketingtervének kidolgozására használják.

* A szakképzési rövid kurzusokat a Független Oktatási Bizottság nem engedélyezi. Ezek a rövid kurzusok nem foglalkoztatási célokat szolgálnak.

Program oktatási nyelve:
Angol

6 további kurzus Istituto Marangoni - Miami »

Utoljára frissítve October 22, 2018
Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
szept. 2019
Duration
3 hetek
Price
5,000 USD
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019