Divatkommunikáció tanfolyam - tavaszi félév
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Kulcs információ
Campus helye
Florence, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 8 100 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
05 Feb 2025
* Beiratkozási díj 2.000 euró tanfolyamdíj 6.100 euró
Bevezetés
Ez a tanfolyam angol nyelven zajlik.
Ütemezés: Az órák hétfőtől péntekig tartanak, teljes munkaidőben.
Cél: hallgatók, akik a kommunikációs, marketing vagy divatstílusban folytatott egyetemi tanulmányaik második évében járnak, valamint az ezen a területen működő szakemberek számára, akik karrierfejlesztést és további készségeket és ismereteket szereznek egy adott területen.
Módszertan és felépítés: Ez az oktatási módszer felváltja az elméleti órákat műhelyekkel és találkozókkal az ágazat vezető vállalatainak képviselőivel és a nemzetközi tervezőkkel. A kurzus célja, hogy megtanítsa a tervezési módszer alapelveit és azok helyes alkalmazását, az analitikus és kritikus gondolkodás fejlesztését, az önálló és a csapat részeként történő munkavégzés képességét, a hatékony kommunikáció alkalmazását és a és konstruktív visszajelzést kap.
Kulturális szempontból a kurzus a nyugati divat fő stílusainak történelmi és kritikai elemzésével foglalkozik, annak eredetétől napjainkig, de a divatfotózásról is, mint a fontos művészeti, kulturális és társadalmi változások tükréről, amelyek idővel zajlott le.
A vizuális nyelv területén nagy hangsúlyt kap a képek digitális feldolgozása, magasan technológiai eszközök alkalmazásával. Fokozni fogja képességét a képfeldolgozás, átalakítás, szerkesztés és retusálás fő programjainak használatában.
Az anyagok tanulmányozása azon tényezők elemzésén alapul, amelyek hozzájárulnak a divatgyűjtemény létrehozásához és megvalósításához: a szövetek előállításától a ruházati cikkek összetételéig, az összes részlet elemzésével.
A kommunikációs oktatás a divatkommunikációs stratégia létrehozásának helyes módszereire és kritériumaira összpontosít (a reklámüzenettől a nagy eseményig). A szemiotika, azaz a jelek és azok azonosítása, jelentése és osztályozása tanulmányozása különös jelentőséggel bír a szimbólumok reklámban, eseményekben és bármilyen típusú kommunikációban történő felhasználása szempontjából.
A divathoz kapcsolódó események megtervezésében és kommunikációjában való felkészülést szerez, a jelentős esettörténetek tanulmányozásától kezdve, valamint megtanulja a leghatékonyabb módszereket egy projekt, ügyfél vagy esemény kezelésére digitális eszközökkel, hogy növelje a kommunikáció.