Read the Official Description

Fejlett ügyfélkapcsolat-kezelés

KULCS INFORMÁCIÓ

  • Tanfolyam kód: MPRS105
  • Időtartam: 1 hét
  • Díj: 2625 £

TANÁCSADÁS

Az ügyfélkapcsolatok megértése

  • Bevezetés a CRM-be
  • A kapcsolatok megértése
  • Az ügyfél életciklusának kezelése - az ügyfelek megszerzése
  • Az ügyfél életciklusának kezelése - ügyfélmegtartás és -fejlesztés

Stratégiai CRM

  • Ügyfél portfólió kezelése
  • Hogyan kell kiszolgálni az ügyfél-tapasztalt értéket?
  • Az ügyfelek tapasztalatainak kezelése

Operációs CRM

  • Salesforce automatizálás
  • Marketing automatizálás
  • Szolgáltatásautomatizálás

Analitikai CRM

  • Az ügyfelekkel kapcsolatos adatbázisok fejlesztése és kezelése
  • Strukturált és strukturálatlan adatok
  • Adatintegráció, raktározás és mart
  • Tudásmenedzsment
  • Az ügyfelekkel kapcsolatos adatok felhasználása
  • Analitika
  • Három módszerek analitikus betekintésre
  • Adatvédelmi problémák

A CRM előnyeinek felismerése

  • Tervezés sikeres
  • CRM végrehajtása
  • A jövő

Célközönség

Ez a CRM képzés alkalmas:

  • Értékesítési és marketingigazgatók, vezetők, vezetők, szakemberek és személyzet.
  • Senior és középszintű vezetők, akik ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) programokban és rendszer-implementációban vesznek részt, függetlenül attól, hogy marketing-részlegben, értékesítési vagy szolgáltató központban vannak-e.
  • Kortárs CRM szakemberek, akik termékeket vagy szolgáltatásokat árulnak, a fogyasztóknak vagy a vállalkozásoknak.
  • Olyan vezető vezetők, akik felismerik, hogy a nyereséges ügyfelek a vállalat legnagyobb értékű eszközei, és útmutatást keresnek a megőrzésükért.
  • Azok, akik meg akarják érteni a CRM táját, amely lefedi az operatív és a stratégiai CRM közötti határt, áttekintést nyújtva az ügyfelekkel kapcsolatos adatokról és az adatbányászatról.
  • Olyan vezetők, akik az ügyfélközpontú stratégiákat a következő szintre kívánják vinni.

Tanulási eredmények

Miután befejezte ezt az ügyfélkapcsolat-menedzsment kurzust , akkor képes lesz megérteni:

  • Milyen CRM, az általa létrehozott költségek és az általa nyújtott előnyök.
  • A sok változatos kontextus, amelyben a CRM-t használják.
  • CRM technológiák telepítése.
  • Hogyan valósítható meg a CRM?
  • Hogyan használják a CRM gyakorlatait és technológiáit a marketing, az értékesítés és a szolgáltatási célok elérése érdekében az ügyfelek életciklusának megszerzése, megőrzése és fejlesztése során, miközben egyidejűleg támogatják a szélesebb szervezeti célokat.

MI BELEÉRTVE:

  • 30 óra tantermi alapú képzés
  • Apple iPad
Program taught in:
Angol

See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »

Last updated September 27, 2018
This course is Campus based
Start Date
Május 13, 2019
szept. 2, 2019
Duration
1 hét
Nappali
Price
2,625 GBP
By locations
By date
Start Date
Május 13, 2019
End Date
Május 17, 2019
Application deadline
Start Date
szept. 2, 2019
End Date
szept. 6, 2019
Application deadline
Start Date
dec. 2019
Application deadline
Start Date
jan. 2020
Application deadline

Május 13, 2019

Location
Application deadline
End Date
Május 17, 2019

szept. 2, 2019

Location
Application deadline
End Date
szept. 6, 2019

dec. 2019

jan. 2020