Fejlett ügyfélkapcsolat-kezelés

London Business Training & Consulting

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Fejlett ügyfélkapcsolat-kezelés

London Business Training & Consulting

Fejlett ügyfélkapcsolat-kezelés

KULCS INFORMÁCIÓ

  • Tanfolyam kód: MPRS105
  • Időtartam: 1 hét
  • Díj: 2350 GBP ÁFA

DATES

  • Augusztus 20. és augusztus 24. között
  • 17 dec. - 21 dec. 2018

TANÁCSADÁS

Az ügyfélkapcsolatok megértése

  • Bevezetés a CRM-be
  • A kapcsolatok megértése
  • Az ügyfél életciklusának kezelése - az ügyfelek megszerzése
  • Az ügyfél életciklusának kezelése - ügyfélmegtartás és -fejlesztés

Stratégiai CRM

  • Ügyfél portfólió kezelése
  • Hogyan kell kiszolgálni az ügyfél-tapasztalt értéket?
  • Az ügyfelek tapasztalatainak kezelése

Operációs CRM

  • Értékesítési erő automatizálása
  • Marketing automatizálás
  • Szolgáltatásautomatizálás

Analitikai CRM

  • Az ügyfelekkel kapcsolatos adatbázisok fejlesztése és kezelése
  • Strukturált és strukturálatlan adatok
  • Adatintegráció, raktározás és mart
  • Tudásmenedzsment
  • Az ügyfelekkel kapcsolatos adatok felhasználása
  • Analitika
  • Három módszerek analitikus betekintésre
  • Adatvédelmi problémák

A CRM előnyeinek felismerése

  • Tervezés sikeres
  • CRM végrehajtása
  • A jövő

Célközönség

Ez a CRM képzés alkalmas:

  • Értékesítési és marketingigazgatók, vezetők, vezetők, szakemberek és személyzet.
  • Senior és középszintű vezetők, akik ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) programokban és rendszer-implementációban vesznek részt, függetlenül attól, hogy marketing-részlegben, értékesítési vagy szolgáltató központban vannak-e.
  • Kortárs CRM szakemberek, akik termékeket vagy szolgáltatásokat árulnak, a fogyasztóknak vagy a vállalkozásoknak.
  • Olyan vezető vezetők, akik felismerik, hogy a nyereséges ügyfelek a vállalat legnagyobb értékű eszközei, és útmutatást keresnek a megőrzésükért.
  • Azok, akik meg akarják érteni a CRM táját, amely lefedi az operatív és a stratégiai CRM közötti határt, áttekintést nyújtva az ügyfelekkel kapcsolatos adatokról és az adatbányászatról.
  • Olyan vezetők, akik az ügyfélközpontú stratégiákat a következő szintre kívánják vinni.

Tanulási eredmények

Miután befejezte ezt az ügyfélkapcsolat-menedzsment kurzust , akkor képes lesz megérteni:

  • Milyen CRM, az általa létrehozott költségek és az általa nyújtott előnyök.
  • A sok változatos kontextus, amelyben a CRM-t használják.
  • CRM technológiák telepítése.
  • Hogyan valósítható meg a CRM?
  • Hogyan használják a CRM gyakorlatait és technológiáit a marketing, az értékesítés és a szolgáltatási célok elérése érdekében az ügyfelek életciklusának megszerzése, megőrzése és fejlesztése során, miközben egyidejűleg támogatják a szélesebb szervezeti célokat.

MI BELEÉRTVE:

  • 30 óra tantermi alapú képzés
  • Apple iPad
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve June 1, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
aug. 2018
dec. 17, 2018
Duration
Időtartam
1 hét
Nappali
Price
ár
2,350 GBP
2350 GBP ÁFA
Locations
Egyesült Királyság - London, England
Kezdet : aug. 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma aug. 24, 2018
Kezdet : dec. 17, 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma dec. 21, 2018
Dates
aug. 2018
Egyesült Királyság - London, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma aug. 24, 2018
dec. 17, 2018
Egyesült Királyság - London, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma dec. 21, 2018