Read the Official Description

Bemutatja az integrált megközelítés a marketing stratégiát és döntéshozatalt a fogyasztói termékek és services.You megtanulják értékelni marketing lehetőségek hatékonyabb, megvizsgálják a szükséges használja a marketing kutatás, valamint elemezze, értékelje, és a design következetes marketing stratégiák.

Betekintést a fogyasztók fogyasztási szokások és célok létrehozni egy jól meghatározott marketing stratégia versenyelőny. Magas rangú tagjai a Kellogg School of Management világhírű marketing kar, összefüggésben a vezető gazdasági szakemberek, vezet ez az intenzív és interaktív szeminárium, mely keverékeket élvonalbeli elmélet hanggal az értékesítési gyakorlat, hogy győztes stratégiákat és taktikákat.

Tárgyalások útján, esettanulmányok, és gyakorolja akkor dolgozzon ki egy jól meghatározott marketing stratégia meghatározása vonzó célpontjai és hatékony helymeghatározási termékek és szolgáltatások e célok és fordítja le a stratégiát a megfelelő taktika márkanév, a szolgáltatás nyújtásának, kommunikáció, ár-, és csatornák .



Kiknek ajánljuk a rendezvényt?

Ez a program hasznos a termék menedzserek, közép-a felső szintű gazdasági vezetők felelősek a fogyasztói termékek és szolgáltatások, a személyek, akik jelenleg feltételezett marketing feladatokat, és azok, akik fejleszteni kívánják a gazdasági mentalitás, hogy így hatékonyabb a marketingesek .

Sok vállalat találja meg különösen hasznos, hogy támogasson egy csapat a résztvevők a programhoz. Részvétel, mint egy csapat produkál közös szókincs és a tanulási tapasztalat, amely ösztönzi az alkalmazása új koncepciók és ötletek a vállalati kérdések. Speciális vizsgálati csoportban, árképzési és egyéb intézkedések azon vállalatok számára elérhető támogató csapat legalább négy résztvevővel.


Legfontosabb előnyök


Ez alatt persze, akkor:

  • Értékelje lehetőségeket a piacon
  • Elemezze versenyképes stratégiáknak
  • Fejleszteni kell a termék / szolgáltatás helymeghatározás és a marketing stratégia
    kihasználva a legvonzóbb lehetőség
  • Tudjon felépíteni és kiegyenlítő márkaérték a előny
  • Fordítás Marke ting stratégiát hang marketing taktikák
  • Kap egy átfogó referencia-kézikönyv a program anyagok szolgál majd egy értékes erőforrás az Ön számára a jövőben


Program taught in:
Angol

See 43 more programs offered by Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
5 napok
Price
8,850 USD
By locations
By date
Start Date
szept. 2019
Application deadline
Start Date
szept. 2019
Application deadline