fogyasztói marketing stratégia

Kellogg School of Management at Northwestern University

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

fogyasztói marketing stratégia

Kellogg School of Management at Northwestern University

Bemutatja az integrált megközelítés a marketing stratégiát és döntéshozatalt a fogyasztói termékek és services.You megtanulják értékelni marketing lehetőségek hatékonyabb, megvizsgálják a szükséges használja a marketing kutatás, valamint elemezze, értékelje, és a design következetes marketing stratégiák.

Betekintést a fogyasztók fogyasztási szokások és célok létrehozni egy jól meghatározott marketing stratégia versenyelőny. Magas rangú tagjai a Kellogg School of Management világhírű marketing kar, összefüggésben a vezető gazdasági szakemberek, vezet ez az intenzív és interaktív szeminárium, mely keverékeket élvonalbeli elmélet hanggal az értékesítési gyakorlat, hogy győztes stratégiákat és taktikákat.

Tárgyalások útján, esettanulmányok, és gyakorolja akkor dolgozzon ki egy jól meghatározott marketing stratégia meghatározása vonzó célpontjai és hatékony helymeghatározási termékek és szolgáltatások e célok és fordítja le a stratégiát a megfelelő taktika márkanév, a szolgáltatás nyújtásának, kommunikáció, ár-, és csatornák .



Kiknek ajánljuk a rendezvényt?

Ez a program hasznos a termék menedzserek, közép-a felső szintű gazdasági vezetők felelősek a fogyasztói termékek és szolgáltatások, a személyek, akik jelenleg feltételezett marketing feladatokat, és azok, akik fejleszteni kívánják a gazdasági mentalitás, hogy így hatékonyabb a marketingesek .

Sok vállalat találja meg különösen hasznos, hogy támogasson egy csapat a résztvevők a programhoz. Részvétel, mint egy csapat produkál közös szókincs és a tanulási tapasztalat, amely ösztönzi az alkalmazása új koncepciók és ötletek a vállalati kérdések. Speciális vizsgálati csoportban, árképzési és egyéb intézkedések azon vállalatok számára elérhető támogató csapat legalább négy résztvevővel.


Legfontosabb előnyök


Ez alatt persze, akkor:

  • Értékelje lehetőségeket a piacon
  • Elemezze versenyképes stratégiáknak
  • Fejleszteni kell a termék / szolgáltatás helymeghatározás és a marketing stratégia
    kihasználva a legvonzóbb lehetőség
  • Tudjon felépíteni és kiegyenlítő márkaérték a előny
  • Fordítás Marke ting stratégiát hang marketing taktikák
  • Kap egy átfogó referencia-kézikönyv a program anyagok szolgál majd egy értékes erőforrás az Ön számára a jövőben


Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 2019
Duration
Időtartam
5 napok
Price
ár
8,850 USD
Locations
Amerikai Egyesült Államok - Evanston, Illinois
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Midland, Michigan
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
szept. 2019
Amerikai Egyesült Államok - Evanston, Illinois
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Amerikai Egyesült Államok - Midland, Michigan
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt