Read the Official Description

* Holisztikus ügyfélszolgálati megközelítést kell kidolgozni, figyelembe véve az ügyfélszolgálat meghatározásának 7 különböző aspektusát

* Célok és programok létrehozása a belső ügyfelek elégedettségének maximalizálása érdekében

* Értékelje a vevői elégedettségi felmérések tervezését, végrehajtását és elemzését

* Használja az ügyfélpanaszokat, mint ugródeszkát a szolgáltatás javítására

* A szolgáltatási szint megállapodások (SLA) írása az egyértelműség és a megfelelőség biztosítása érdekében

* Értékelje a szervezet vagy részleg szolgáltatási szempontjait a jól kiválasztott fő teljesítménymutatókon keresztül

További információ: www. Convertas .org

Program taught in:
Angol

See 34 more programs offered by Convertas »

This course is Campus based
Start Date
aug. 2019
szept. 2019
Duration
By locations
By date
Start Date
szept. 2019
Application deadline
Start Date
szept. 2019
Application deadline
Start Date
jan. 2020
Application deadline
Start Date
aug. 2019
Application deadline
Start Date
szept. 2019
Application deadline

aug. 2019

szept. 2019

Location
Application deadline
End Date

jan. 2020