Haladó diploma gyermek- és ifjúsággondozásban
Fanshawe College
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
London, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 10 510 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* a nemzetközi hallgatók teljes díja félévre; a tényleges költségeket még meghatározzák
Bevezetés
Szerezzen gyermek- és ifjúsággondozási oklevelet, és változtasson a gyermekek és családjaik életén
A Fanshawe gyermek- és ifjúsággondozási diplomaprogramjával olyan készségek széles skáláját tanulhatja meg, amelyek lehetővé teszik, hogy pozitívan befolyásolja a társadalomban a legkiszolgáltatottabbak életét.
A veterán oktatóktól megtudhatja a családi kérdéseket, valamint a gyermekek érzelmi és viselkedési kihívásait. Ebben a gyermek- és ifjúsággondozási programban megismerheti a speciális oktatást és a segítő technológiát. Fejleszteni fogja az élvonalbeli tanácsadói készségeket, megvizsgálja a gyermekek bántalmazását és elhanyagolását, a mentális egészségi problémákat, a családi struktúrákat, a pszichoterápiás technikákat és sok más gyermekközpontú kérdést és aggodalmat. Amikor gyermek- és ifjúsággondozási diplomával szerez diplomát, dinamikus és fejlődő készségekkel rendelkezik, amelyek lehetővé teszik számtalan különböző területen való munkát, például csoportos otthonokban, javítószolgálatokban, bentlakásos kezelési központokban, gyermeksegítő társaságokban, oktatási testületek, közösségi erőforrás központok és kórházak.
Mit várhatunk el a gyermek- és ifjúsággondozói diplomától
Ez a hároméves felsőfokú diploma gyakorlati elhelyezkedéssel is rendelkezik, ahol minden második félévet az ügyfelekkel együtt tölt. Összesen több mint 1500 órányi valós élményt kap. Egy olyan karrier során, ahol közvetlenül befolyásolod az emberek életét, a Fanshawe-végzettséged meg fogja adni azokat a készségeket és tapasztalatokat, amelyek gyermekként és ifjúsági munkásként szükségesek ahhoz, hogy magabiztosan fogadják el a kihívást.
A gyermek- és ifjúsági gondozást Londonban, St. Thomasban és Woodstockban kínálják
Az Ön igényeinek és munkaerő-piaci igényeinek jobb kielégítése érdekében a Fanshawe londoni, St. Thomas / Elgin és Woodstock / Oxford településein gyermek- és ifjúsági gondozást kínálnak. Bár minden egyetem saját egyedi hallgatói élményt kínál, nyugodtan lehet, a program tanterve és az oktatás minősége egyaránt konzisztens és felülmúlhatatlan.
Egyéb információk
A Gyermek- és Ifjúsági Gondozási program tanulmányi és gyakorlati szigorúsága miatt a jelentkezőket arra ösztönzik, hogy közvetlenül jelentkezzenek a középiskolától ebbe a programba, további középiskolai végzettség nélkül, hogy fontolják meg a Humán Szolgáltatások Alapítvány programjára való jelentkezést. A Human Services Foundation program kiváló előkészítő program azok számára, akik a humán szolgáltatási szakember karrierjét fontolgatják. A felnőtt diákokat, akiknek érzelmi érettségük és stabilitásuk alakult ki a munka világában való néhány éves részvételük révén, javasoljuk, hogy jelentkezzenek. Különös szükség van férfi gyermek- és ifjúsággondozó munkavállalókra. Bizonyos esetekben a pályázóknak javasolható lehet a Humán Szolgáltatások Alapítvány első évének befejezése további felkészülés céljából. Azok a hallgatók, akik diplomát szereznek ezen a programon, és át akarnak Fanshawe College , megszerezhetik a már elért belső krediteket. Felhívjuk figyelmét, hogy a St. Thomas / Elgin Regionális Egyetemen a CYW2S-be beiratkozott hallgatók szeptemberben kezdenek, és folyamatosan tanulnak, hat szakterületen, szünet nélkül.
Tanulási eredmények
A diplomás megbízhatóan bizonyította, hogy képes
- fejleszteni és fenntartani a kapcsolatokat a gyermekekkel, fiatalokkal és családjaikkal a kapcsolati gyakorlat elveinek alkalmazásával *, tiszteletben tartva egyedi életterüket *, kulturális és emberi sokszínűségüket.
- felmérni és megválaszolni a gyermekek és a fiatalok erősségeit és szükségleteit, beleértve a fejlesztési, környezeti, fizikai, érzelmi, szociális és mentális egészségügyi kihívások által érintett összetett válaszokat a pozitív változások elősegítése érdekében.
- elemzi és értékeli a család, a szociális szolgálat, az igazságszolgáltatás és a közösségi rendszerek közötti kapcsolat gyermekekre, fiatalokra és családjaikra gyakorolt hatását, és felhasználja ezeket az információkat a holisztikus ellátás tervezésében és a szisztémás akadályok csökkentésében.
- tervezzen meg, valósítson meg és értékeljen beavatkozásokat a terápiás miliő * területein, a bizonyítékokra támaszkodó gyakorlatok *, valamint a rugalmasság elősegítése és a gyermekek, fiatalok és családjaik fejlődésének elősegítése érdekében programozással és csoportmunkával
- szorgalmazza * a gyermekek, a fiatalok és családjaik jogait, és fenntartja az elnyomásellenes perspektívát * és a kulturális kompetenciát a különféle kulturális összefüggésekben.
- kommunikációs, csapatmunka és szervezési készségeket alkalmazni az interprofesszionális csapatban és a közösségi partnerekkel a szolgáltatás minőségének javítása érdekében a gyermek- és ifjúsági gondozási gyakorlatban.
- dolgozzon ki és hajtson végre öngondoskodási stratégiákat önkérdezési és reflexiós folyamatok felhasználásával az öntudat előmozdítása és a gyermek- és ifjúsággondozói gyakorlat fokozása érdekében.
- bizonyítékokon alapuló * kutatás, szakmai fejlesztési források és felügyeleti modellek felhasználása a szakmai növekedés és az egész életen át tartó tanulás támogatására.
Tanfolyamok
1. szint
Általános oktatás - Vegyen részt 3 kredit általános képzésben
Tegye meg az alábbi kötelező tanfolyamokat:
- WRIT-1094 1. ok és írás a közösségi tanulmányokhoz 3
- BSCI-1264 terápiás programozás
- PSYC-1114 CYC készségek és beavatkozások 3
- PSYC-1115 CYC Relational Practice-Intro 3
- FLDP-1036 szakmai gyakorlat: terepi készültség 1
- PSYC-1116 Sokszínűség a CYC 3. gyakorlatában
- PSYC-1117 Gyermekfejlődés 3
2. szint
A következő kötelező tanfolyamok:
- FLDP-1016 terepi elhelyezés 1 13.6
- BSCI-1225 terepi szeminárium 1 1
3. szint
Általános oktatás - Válasszon egy 3 kreditű Általános oktatás általános tanfolyamot
Tegye meg az alábbi kötelező tanfolyamokat:
- PSYC-3036 Serdülőkori Fejlesztés 3
- LAWS-3062 Dokumentáció és jogszabályok 3
- COMM-3082 Közlemények a közösségi tanulmányokhoz 3
- PSYC-3038 tanácsadói készségek 3
- PSYC-3037 CYC relációs gyakorlat 3
- FLDP-3041 Szakmai identitás: 2. terepi gyakorlat
- PSYC-3039 Mentális egészségügyi műveltség 3
4. szint
A következő kötelező tanfolyamok:
- FLDP-3013 2. terepi elhelyezés 13.6
- BSCI-3044 terepi szeminárium 2 1
5. szint
Tegye meg az alábbi kötelező tanfolyamokat:
- HLTH-5025 függőségek, gyógyszerek és wellness 3
- FLDP-5017 CYC Karrier-felkészültség 2
- PSYC-5025 Családdinamika 3
- PSYC-5033 Elméleti keretek a CYC 3. gyakorlatában
- PSYC-5032 Csoportos tanácsadás és beavatkozások-Adv 3
- SOCI-5010 Gyermekbántalmazás és elhanyagolás 3
- RSCH-5001 kutatási készségek a CYC 3. gyakorlatához
6. szint
A következő kötelező tanfolyamok:
- FLDP-5004 terepi elhelyezés 3 13.6
- BSCI-5007 terepi szeminárium 3 1
Általános oktatás - választható
Vegyen fel 6 általános iskolai kreditet - általában az 1. és a 3. szinten veszik fel
Program rezidens
A hallgatóknak legalább 28 kreditet kell teljesíteniük ebben a programban a Fanshawe College hogy megfeleljenek a programban való tartózkodás követelményeinek és elvégezzék ezt a programot
Felvételi követelmények
OSSD a Főiskola (C), az Egyetem (U), az Egyetem / Főiskola (M) vagy az Open (O) folyam tanfolyamaival:
- 12-es fokozatú angol (C) vagy (U)
vagy
Akadémiai és karrier belépési bizonyítvány (ACE)
vagy
Humán Szolgáltatási Alapítvány Ontario Főiskolai Tanúsítványa * (Megjegyzés: a minimális szükséges átlagos átlag 2,0 GPA) és:
- állva a fent leírt kötelező kurzuson
vagy
Általános Ontario Művészeti és Tudományi Főiskolai Tanúsítvány ** (Megjegyzés: a szükséges minimális végső átlag 2,0 GPA) és:
- állva a fent leírt kötelező kurzuson
vagy
Ontario középiskolai egyenértékűségi tanúsítvány (GED)
vagy
Érett pályázó, aki a fentiekben ismertetett pályán állt
Angol nyelvi követelmények
Azoknak a pályázóknak, akiknek az első nyelve nem angol, az alábbi módszerek egyikével kell bizonyítani az angol nyelvtudást:
- 12. osztályú főiskola vagy egyetemi adatfolyam angol nyelvű hitele Ontario középiskolából vagy azzal egyenértékű, a program belépési feltételeitől függően
- Az angol mint idegen nyelv (TOEFL) teszt legalább 79 ponttal az internetes teszten (iBT), az elmúlt két év teszt eredményeivel
- Nemzetközi angol nyelvtesztelő rendszer (IELTS) Akadémiai teszt 6,0 összponttal, 5,5-nél kevesebb ponttal sem a négy sáv bármelyikében, az elmúlt két év teszt eredményeivel.
- Kanadai Akadémiai Angol Nyelv (CAEL) teszt, melynek összpontszáma 60, a négy sáv bármelyikében 50-nél kevesebb pontszámot kapott, az elmúlt két évben pedig a teszt eredményei
- Pearson Test of English Academic (PTE) legalább 53 ponttal, az elmúlt két évben a teszt eredményekkel
- A Cambridge-i angol teszt (FCE / CAE / CPE), amely a 169-es Cambridge-i angol skála összpontszámával rendelkezik, 162 nyelv alatti nyelvi készség nélkül, a vizsgálati eredmények az elmúlt két évben
- Egy angol nyelvértékelés (ELE) a Fanshawe College nál, a teszt összes szakaszában legalább 70% -os pontszámmal, az elmúlt két évben végzett vizsgálati eredményekkel
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 diákok: minimálisan 80% ESL4 / GAP5 8. szinten, 75% ESL4 / GAP5 9. szinten, vagy 70% ESL4 / GAP5 10. szinten
Ajánlott tudományos előkészítés
- 11. fokozat az egészséges gyermekek növelése (O)
- 11. osztály Csecsemőkkel és kisgyermekekkel való munka (C)
- 12. fokozatú kihívás és változás a társadalomban (U)
- 12. osztályú családok Kanadában (C) vagy (U)
- 12. fokozatú emberi fejlődés az egész életen át (M)
Ajánlott személyes előkészítés
- A diákoknak fejleszteniük kell a személyes felelősségvállalási és vezetői készségeket azáltal, hogy részt vesznek az iskolákban és társadalmi szervezetekben, amelyek az emberek, különösen a gyermekek és serdülők segítésével foglalkoznak
- Az ezen a területen végzett munka vagy önkéntes tapasztalat a legfontosabb
Fejlett állás
Haladó szintű állást azok kaphatnak, akik közvetlenül a gyermek- és ifjúsággondozás területén dolgoznak, vagy akik hasonló releváns tapasztalattal vagy tanulmányi háttérrel rendelkeznek.
A pályázó kiválasztási kritériumai
Ha a jogosult pályázók száma meghaladja a programban rendelkezésre álló helyeket, a pályázó kiválasztási kritériumai:
- Az Ontario állandó lakosainak előnyben részesítése
- A kérelem beérkezése február 1-jéig (ezt követően a Fanshawe College a pályázókat először az első kézbesítés alapján veszi figyelembe, amíg a program nem teljes)
- A felvételi követelmények eléréseJegyzet:
- A Fanshawe College Human Services Foundation programba való felvétel nem garantálja a következő évben a gyermek- és ifjúsággondozási programba való felvételt. Fanshawe College Humán Szolgáltatási Alapítvány programjának sikeres befejezése azonban lehetővé teszi a hallgató számára, hogy további figyelmet fordítson a Gyermek- és Ifjúsággondozási programra történő jelentkezéskor. A Humán Szolgáltatások Alapítvány programja a gyermek- és ifjúsággondozási programba történő felvétel előszeretettel kijelölt előkészítő programja.
- * Azoknak a hallgatóknak, akik jelenleg regisztráltak a Fanshawe College Humán Szolgáltatási Alapítvány programjában vagy bármely Ontario Iparművészeti és Műszaki Főiskolán, 2021. április 30-ig sikeresen el kell tölteniük a Humán Szolgáltatások Alapítvány Ontario Főiskolai Tanúsítványát minimum 2.0 GPA-val, és meg kell felelniük az akadémikusoknak a gyermek- és ifjúsággondozási program előfeltétele annak érdekében, hogy a közvetlenül a következő tanévben felvételi ellenszolgáltatásra lehessen jogosult a gyermek- és ifjúsággondozási programba.
- ** Azoknak a hallgatóknak, akik jelenleg a Fanshawe College vagy az Ontario Iparművészeti és Technológiai Főiskola Általános Művészet és Tudomány programjában vannak regisztrálva, 2021. április 30-ig sikeresen ki kell tölteniük az Ontario Általános Művészeti és Tudományos Főiskolai Tanúsítványt minimum 2.0 GPA-val, és teljesítse a Gyermek- és Ifjúsági Gondozási program tudományos előfeltételeinek tanfolyamát annak érdekében, hogy a közvetlenül a következő tanévben felvehető legyen a gyermek- és ifjúsággondozási programba.
Karrierlehetőségek
A diplomákat olyan ügynökségek vagy intézmények alkalmazzák, amelyek célja az érzelmi, magatartási, szociális és / vagy mentális egészségi problémákkal küzdő gyermekek és fiatalok számos igényének kielégítése. Ilyen helyek a csoportos otthonok, a javítóintézetek, a bentlakásos kezelési központok, a gyermeksegítő társaságok, az oktatási tanácsok, a közösségi erőforrások központjai és a kórházak.
Képtár
A program eredménye
A végzett hallgató megbízhatóan bizonyította, hogy képes:
- a kapcsolati gyakorlat* elveinek alkalmazásával, egyedi életterük*, kulturális és emberi sokszínűségük tiszteletben tartása révén kapcsolatokat fejleszteni és fenntartani a gyerekekkel, fiatalokkal és családjaikkal.
- felmérni és reagálni a gyermekek és fiatalok erősségeire és szükségleteire, beleértve a fejlődési, környezeti, fizikai, érzelmi, szociális és mentális egészségügyi kihívások által befolyásolt komplex válaszokat is, a pozitív változás előmozdítása érdekében.
- elemzi, értékeli a család, a szociális szolgálat, az igazságszolgáltatás és a közösségi rendszerek közötti kölcsönhatások hatását a gyermekekre, fiatalokra és családjaikra, és felhasználja ezeket az információkat a holisztikus gondozás tervezésében, a rendszerszintű akadályok csökkentésében.
- megtervezni, végrehajtani és értékelni a beavatkozásokat bizonyítékokon alapuló gyakorlatok* felhasználásával a terápiás közeg* és programozás területén, valamint a csoportmunka a rugalmasság* előmozdítása és a gyermekek, fiatalok és családjaik fejlődésének fokozása érdekében.
- szorgalmazzák* a gyermekek, fiatalok és családjaik jogait, és fenntartják az elnyomás-ellenes perspektívát* és kulturális kompetenciát a különböző kulturális kontextusokban.
- alkalmazza a kommunikációs, csapatmunka és szervezési készségeket a szakmaközi csapaton belül és a közösségi partnerekkel a szolgáltatás minőségének javítása érdekében a gyermek- és ifjúsági gondozási gyakorlatban.
- önvizsgálati és reflexiós folyamatok segítségével öngondoskodási stratégiákat dolgozzon ki és valósítson meg az önismeret előmozdítása, valamint a gyermek- és ifjúsággondozói gyakorlat fokozása érdekében.
- bizonyítékokon alapuló* kutatás, szakmai fejlesztési források és szupervíziós modellek használata a szakmai fejlődés és az egész életen át tartó tanulás támogatására.
Belépők
Tanterv
Tanfolyamok
1. szint
Gen Ed – Vegyen részt egy 3 kredites általános oktatási választható kurzuson
Vegyen részt az alábbi kötelező kurzusokon:
- WRIT-1094 ---- Ok és írás 1 a közösségi tanulmányokhoz
- BSCI-1264 ---- Terápiás programozás
- PSYC-1114 ---- CYC készségek és beavatkozások
- PSYC-1115 ---- CYC relációs gyakorlat – Bevezetés
- FLDP-1036 ---- Szakmai gyakorlat: Területi felkészültség
- PSYC-1116 ---- Sokszínűség a CYC gyakorlatban
- PSYC-1117 ---- Gyermekfejlesztés
2. szint
Vegyen részt a következő kötelező tanfolyamokon:
- FLDP-1016 ---- Helyszíni elhelyezés 1
- BSCI-1225 ---- 1. terepszeminárium
3. szint
Gen Ed – Vegyen részt egy 3 kredites általános oktatási választható kurzuson
Vegyen részt az alábbi kötelező kurzusokon:
- PSYC-3036 ---- Serdülő fejlődése
- TÖRVÉNYEK-3062 ---- Dokumentáció és jogszabály
- COMM-3082 ---- Kommunikáció a közösségi tanulmányokhoz
- PSYC-3038 ---- Tanácsadási készségek
- PSYC-3037 ---- CYC relációs gyakorlat
- FLDP-3041 ---- Szakmai identitás: gyakorlati gyakorlat
- PSYC-3039 ---- Mentálhigiénés műveltség
4. szint
Vegyen részt a következő kötelező tanfolyamokon:
- FLDP-3013 ---- Helyszíni elhelyezés 2
- BSCI-3044 ---- 2. terepszeminárium
5. szint
Vegyen részt az alábbi kötelező kurzusokon:
- HLTH-5025 ---- Függőségek, drogok és wellness
- FLDP-5017 ---- CYC karrierkészültség
- PSYC-5025 ---- Családi dinamika
- PSYC-5033 ---- Elméleti keretek a CYC gyakorlatban
- PSYC-5032 ---- Csoportos tanácsadás és beavatkozási tanácsadás
- SOCI-5010 ---- Gyermekbántalmazás és elhanyagolás
- RSCH-5001 ---- Kutatási készségek a CYC gyakorlathoz
6. szint
Vegyen részt a következő kötelező tanfolyamokon:
- FLDP-5004 ---- Helyszíni elhelyezés 3
- BSCI-5007 ---- 3. terepszeminárium
Gen Ed – Választható tárgyak
Szerezzen 6 általános oktatási kreditet – általában 1. és 3. szinten
Program rezidens
A hallgatóknak legalább 28 kreditet kell teljesíteniük ebben a programban a Fanshawe College címen, hogy megfeleljenek a program tartózkodási helyére vonatkozó követelménynek, és elvégezzék ezt a programot
Karrierlehetőségek
A diplomások olyan ügynökségeknél vagy intézményeknél dolgoznak, amelyek célja, hogy megfeleljenek az érzelmi, viselkedési, szociális és/vagy mentális egészségügyi kihívásokkal küzdő gyermekek és fiatalok számos igényeinek. Ilyen helyek közé tartoznak a csoportotthonok, javítóintézetek, bentlakásos kezelési központok, gyermeksegítő társaságok, nevelőtestületek, közösségi erőforrás-központok, utcai munka és kórházak.
Tanulói beszámolók
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.