Haladó grafikai tervezés nyári tanfolyam
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Kulcs információ
Campus helye
Florence, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 hétig
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 2 600 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jul 2024
* nevezési díj 600 € + tanfolyam díja 2000 €
Bevezetés
Az Advanced Graphic Design Nyári tanfolyam biztosítja a szükséges készségeket és a grafikai tervezés kulcsfontosságú területeinek alapos megértését.
Növeli szakértelmét és önbizalmát a vizuális kommunikáció számos összetevője iránt. A tervezés alapelveinek alapos ismeretében megtanulhat professzionális terveket készíteni nyomtatott és digitális formátumban egyaránt, valamint értékes betekintést nyerhet a logókészítés, az arculatalkotás, a webes tervezés, a tipográfia és a márkaépítés területeibe. .
A háromhetes tanfolyam során megvizsgálja és inspirációt meríthet Firenze művészeti kincseiből és nagyszerű múzeumaiból, hogy létrehozza egy kiválasztott múzeum vizuális identitását, amely márkaváltásra szorul, megőrizve a márka konzisztenciáját és hangját a médiumok között.
Menetrend
Az órák hétfőtől péntekig tartanak, teljes munkaidőben (délelőtt és délután) a tanfolyam időtartama 75 óra, 3 hétre elosztva.
Cél
A kurzus azoknak a hallgatóknak szól, akik rendelkeznek a szakterületen megfelelő kompetenciával vagy alapvető szakmai ismeretekkel, és érdeklődnek szakmai készségeik fejlesztése iránt. A résztvevőknek ismerniük kell a fő grafikus eszközöket és szoftvereket (Adobe Ps/Ai), és motiváltnak kell lenniük az önálló vagy csapatban, határidőn belüli munkára.
Módszer és felépítés
A tervezés alapelveinek alapos tanulmányozása révén a háromhetes tanfolyam professzionális tervek készítéséhez nyújt készségeket nyomtatott és digitális formátumban egyaránt, valamint értékes betekintést nyerhet a logókészítés, az arculat területeibe. létrehozása, tipográfia és márkaépítés.
Az átfogó tudásháttér kialakítása érdekében a tanösvény stratégiai kombinációját foglalja magában előadások, esettanulmányok, workshopok, valamint múzeum- és kiállításlátogatások, iparági szakemberek irányításával. A helyszíni látogatások a program tanulási tapasztalatainak szerves részét képezik, és célja, hogy kiegészítse az osztályteremben szerzett ismereteket, valamint folyamatos tájékozódást biztosítson a területen.
Kutatásai alapján, és inspirációt merítve a főbb művészeti és történelmi látnivalók látogatásaiból, valamint Firenze szabadtéri látványosságaiból, megalkotja az „Új Firenzei Múzeum” vizuális koncepcióját. A látogatókkal való kapcsolatfelvételhez ki kell választani a megfelelő vizuális elemeket, amelyek a névadásból, a márkaépítésből, az infografikából és a reklámkampányból állnak. A záró előadás során minden projektet egyénileg vagy csoportban megvitatnak.
Ideális Diákok
A kurzus azoknak a hallgatóknak szól, akik rendelkeznek a szakterületen megfelelő kompetenciával vagy alapvető szakmai tapasztalattal, és érdeklődnek szakmai készségeik fejlesztése iránt. A résztvevőknek ismerniük kell a fő grafikus eszközöket és szoftvereket (Adobe Ps/Ai), és motiváltnak kell lenniük az önálló vagy csapatban, határidők betartásával végzett munkára.
Képtár
Tanterv
Tanulási terv
Múzeumlátogatás
Kiterjedt helyszíni látogatás egy fontos firenzei múzeumban, amely archetípusként használható a végső projekt megfogalmazásához. Ennek alapja a második meglátogatott, jelenleg gyenge vizuális tartalommal rendelkező múzeum márkaváltása. A látogatások során egy profi fotós elkíséri Önt és osztálytársait, és tájékoztatást, valamint technikai és keretezési stratégiákat ad a záróprojekt kidolgozásához.
Identitás és koordinátakép
Egy múzeum vagy művészeti galéria vizuális identitását létrehozó összes elem (elnevezés, logó és vizuális elemek) vizsgálata. A vállalati arculatot úgy alakítottuk ki, hogy vonzó legyen a nyilvánosság számára, világos és funkcionális legyen, hogy a végeredmény felkeltse a fogyasztók érdeklődését. A kurzus során kidolgozott vizuális identitás projekt jelenti a végleges projektet.
- Bevezetés a vállalati tervezésbe: a vállalati arculat elemei és a tervező szerepe annak kialakításában.
- Kommunikációs problémák elemzése: márkák, tipográfia és színkódok használata, projekttervezés és végrehajtás.
- Logo fejlesztés és alkalmazás: koordinálja a képet és alkalmazásait.
Múzeumi rendszer és közcélú grafikai tervezés
A múzeumi rendszerben alkalmazott közcélú grafikai tervezés elemzése.
- Jelzések: hogyan lehet létrehozni egy múzeum vizuális identitását és hogyan kell információt közvetíteni.
- Infografika: mitől lesz jó az adatvizualizáció
Reklám és a prezentáció elemei
- Az utolsó előadás: hogyan lehet kombinálni az elemeket a projekt vonzó vizuális megjelenítésében.
- Animációk & Eye-candy: vonzó elemek létrehozása a prezentációhoz és a közösségi hálózatok interakciójához.
- A reklámkampány: hogyan reklámozzon egy múzeumot off-line és online egyaránt.
Feladatok és végleges projekt
Az „Új Firenzei Múzeum” vizuális koncepciójának megalkotása az Ön kutatásain, a városról alkotott személyes benyomásán és azon alapulva, hogy mit szeretne a város bemutatni a világnak. A projekt a koncepcionális múzeum névadásából, márkaépítéséből, infografika készítéséből és a reklám megvalósításából áll.
Tekintettel a téma sajátosságaira és a firenzei világhírű múzeumok nagy számára, a feladatot a legapróbb részletekig követni fogják. A záró előadás a nyári program során egyénileg vagy csoportosan megvalósított projektek megbeszélése lesz