Alap szakképzési elkezdeni a 3D-s animáció.
Napirend
Szoftver
- Maya interfész
- Motion szerszámok
Bevezetés a Animáció
- Rövid animáció elmélete és elvei animáció.
- Animáció felület, Channel Box, timeslider, Graph szerkesztő.
Az első kapcsolatfelvétel animáció
- Alapvető animációs pattogó labdák különböző súlyokkal, timming koncepciók és squash / strech átfedés, fékezés ingával és a golyó farokkal.
- Alapítványok az egyensúly és súly: labda lábakkal, egyenlegek és ugrik. Mechanics alsó test
- Blokkoló Bevezetés: Elemzés a póz, és séta ciklus és az alapvető ugrik.
címzettek
A diákok és mások érdekli a világ 3D-s számítógépes animáció (tervezők, 2D animátorok, kreatív, mozgás művész, stb), aki szeretne belépni a világ animációs és filmes videojáték, film vagy reklám. Nincs korábbi tapasztalat animáció elindításához szükséges ezt az utat.
Módszertan
Ez természetesen indul a semmiből, és biztosítja az alapvető képzési bevezető animáció Autodesk Maya. Kezdjük egy rövid elmélet az animáció és a 12 fő pricipios később animálni különböző tárgyak és karakterek a tudás megszerzésére, amelyek lehetővé teszik a diákok, hogy folytassa ujjongott a saját, ha a tanfolyam befejeződött.
- Terjedelem: tanfolyamon.
- Munkaidő: 85 óra.
- Időpontok: november 27, 2017-től december 22-ig 2018-as.
- Tartás: hétfőtől csütörtökig 9:00-15:30 pm
- Nyelv: spanyol.
- Kell, hogy a laptop
- Edzés a Háromoldalú Alapítvány (cégek esetén)
intenzív tanfolyamok
Ki olvassa el az alábbi intenzív kurzusok?
Ezek a képzési programok célja elsősorban az egyetemi hallgatók, akiknek szükségük van támogatásra a különböző eszközök és szoftverek akkor kell, hogy megfelelően fejlesszék tanulmányait. Ők is címzettje mindazoknak, akik meg kell tanulni „a semmiből” fontos és jól ismert programok terén a grafikai tervezés, 3D modellezés, videoszerkesztő ... mind a személyes fejlődés és az átképzés.
Program taught in:
See 7 more programs offered by COCO - Escuela Europea para la Comunicación y Las Artes Visuales »
nov. 2019