Intenzív kurzus a stratégiai marketingben

London School of Design and Marketing (ES)

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Intenzív kurzus a stratégiai marketingben

London School of Design and Marketing (ES)

A vállalatok kihasználják a stratégiai marketingt, hogy azonosítsák és megtalálják az ügyfelek igényeinek kielégítését.

A vezetők és a marketing menedzserek stratégiai marketinget használnak egy marketingterv létrehozása és így a vállalatok teljesítményének növelése és a nyereség növelése érdekében.


Helyek: 20/>

Időtartam: 5 nap (35 óra) gyakorlati komponenssel


Tanfolyam összefoglalása/>


A stratégiai marketing, menedzsment és kereskedelem valódi alkalmazhatóságával rendelkező vezetők, vezetők, vállalkozók és a gyakorlati képzésben érdekeltek számára készült és szánták. A Stratégiai Marketing kurzusunk programja a stratégiai marketing ismereteit, új módjait irányítja és tervezi, hogy a résztvevők képesek legyünk a legnagyobb kihívásokkal foglalkozni./>

Intenzív stratégiai marketing kurzusunk megvizsgálja a marketingstratégia fő elemeit, és megérti, hogy a vállalatok hogyan hoztak létre és tartották versenyelőnyt a marketingstratégiák kidolgozása révén. Feladataink megkérdőjelezik majd, hogy stratégiai gondolkodást fejlesszenek ki és elemezzék a folyamat különböző elemeit, amelyek összekapcsolják a küldetést, a látást és a célokat a szegmentációval, pozícionálással (STP) és a versenyképes ajánlatokkal és a célpiacokkal.

A stratégiai elemzés kulcsfontosságú a marketingstratégia fejlesztéséhez, és összhangban kell lennie a vállalatok marketingkörnyezetének fő tendenciáival.


Többnyelvű tanár/>

A kurzus írásos tartalma spanyol, angol és portugál nyelven.


program/>


1. nap/>

Környezet és belső elemzés és perspektívák

Az első nap egyik összetevőjeként a szervezetek belső és külső elemzésének tartalmával foglalkozunk, mivel nagyszerű ismeretekkel rendelkeznek az összes olyan elemről, amelyek a piacon felépülnek és kölcsönhatásban állnak, lehetővé téve a résztvevők számára hatékony marketingstratégiák kidolgozását. A marketingstratégia jellegét és meghatározását elemezni fogják, valamint az értékteremtés és a társadalmi hálózatok együttes létrehozását. A marketingstratégia kidolgozása lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy stratégiai álláspontot alakítsanak ki az érdekelt felek külső környezetével, erőforrásaival, belső kapacitásával, várakozásaival és befolyásával kapcsolatban. A piackutatási módszerek megközelítése elengedhetetlen lesz az ügyfelek különböző típusainak megértéséhez, valamint a párhuzamos ügyfelek azonosításához.


2. nap/>

Szegmentálás, pozícionálás és piac

Ebben a komponensben a Stratégiai Marketing Menedzsment (SMM - Strategic Marketing Management) folyamatát, konkrét opciókat és stratégiai döntéseket tárgyaljuk. A cél az, hogy megértsük a jövőbeli stratégiákat irányító alapokat. A résztvevők megértik a szervezet erősségeinek nyereségességét, hogy kihasználják a külső lehetőségeket és / vagy minimalizálják a fenyegetéseket, miközben befektetnek a szervezetek legnagyobb gyengeségeinek leküzdésére. E célból foglalkozunk olyan fogalmakkal, mint például a szervezet szegmentálása és pozícionálása, hozzájárulva egy versenyképes marketingstratégia kidolgozásához kutatási módszerekkel és modellek létrehozásával, amelyek alkalmazhatók a szegmentáció és pozícionálás operacionalizálására. Végül a résztvevők megtanulják értékelni a piac vonzerejét, valamint a vállalat versenyhelyzetét.


3. nap/>

Versenyképes előnyök és innováció

A harmadik komponensben a résztvevők megtanulják azonosítani azokat a versenyelőnyöket, amelyek specifikus módszereket alkalmaznak a versenyelőny kialakítása érdekében. A legfontosabb stratégia az új elemzés az alábbi elemek elemzésével: termék, ár, forgalmazás és promóció. Mindegyik elemnek hozzá kell járulnia egy koherens és átfogó marketingprogramhoz, amely kommunikál és átadja a kívánt értéket az ügyfeleknek. Végül megvizsgáljuk az innovációs tényezőket. Ez az egyik legnagyobb aggodalom az egyes vállalatok számára, valamint a versenyelőny fejlesztésére gyakorolt ​​hatása.


4. nap/>

Relációs marketing stratégiák

Az elmúlt években a marketing gondolkodásában és gyakorlatában az egyik legfontosabb tendencia az egyes tranzakciók megvalósításának változása az ügyfelekkel való hosszú távú kapcsolatok kialakítása érdekében. Miközben a tranzakciós marketing egyetlen értékesítésre utal, a kapcsolatteremtés az ügyfélhez fűződő kapcsolatnak felel meg, amely az üzlet / vásárlás megismétléséhez vezet, valamint lehetőséget teremt további vállalkozások fejlesztésére. Az ügyféllel való kapcsolat fontosságának megértése után eljött az ideje annak, hogy a résztvevők meghatározzák a marketingstratégiák megvalósításának módját, mert akár egy szervezetben is különböző stratégiákra lehet szükség a különböző vállalatok vagy termékek számára.


5. nap/>

A végleges projekt megvalósítása

Az utolsó napon a résztvevők megkérdőjelezik, hogy esettanulmányt készítsenek a kurzus során szerzett valamennyi fogalomról, gyakorlatról és módszerről. Végül minden résztvevő felkérést kap, hogy mutassa be munkájukat, ötleteket és új cselekvési formákat vitasson meg a piacon.


Megjegyzés: minden résztvevő megkapja a részvételi oklevelet / tanúsítványt, és 12 hónapig érvényes LSDM tanfolyamok egyikén lehet kedvezményt kapni./>


árak/>

All inclusive: tandíj, intenzív tanfolyam, napi szünet, tanulmányi erőforrások és záró bizonyítvány


feltételeknek:/>

Első ár április 30-ig

A második ár május 23-ig

Harmadik ár: későbbi időpontok

Fizetés banki átutalással

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Spanyol
  • Angol
  • Portugál


Utoljára frissítve March 29, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
Június 2019
Duration
Időtartam
5 napok
Nappali
Price
ár
890 GBP
Az első ár mindent tartalmaz: London £ 1,000, Madrid £ 890, Porto £ 890. A második ár mindent tartalmaz: London £ 1,100, Madrid £ 990, Porto £ 990. Harmadik ár mindent tartalmaz: London £ 1,250, Madrid £ 1,100, £ 1,100 Porto. A nap maga:
Locations
Egyesült Királyság - London, England
Kezdet : Június 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Portugália - Porto, Porto District
Kezdet : Június 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Spanyolország - Madrid, Community of Madrid
Kezdet : Június 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
Június 2019
Egyesült Királyság - London, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Spanyolország - Madrid, Community of Madrid
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Portugália - Porto, Porto District
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt