Hivatalos Leírás

A vállalatok kihasználják a stratégiai marketingt, hogy azonosítsák és megtalálják az ügyfelek igényeinek kielégítését.

A vezetők és a marketing menedzserek stratégiai marketinget használnak egy marketingterv létrehozása és így a vállalatok teljesítményének növelése és a nyereség növelése érdekében.


Helyek: 20/>

Időtartam: 5 nap (35 óra) gyakorlati komponenssel


Tanfolyam összefoglalása/>


A stratégiai marketing, menedzsment és kereskedelem valódi alkalmazhatóságával rendelkező vezetők, vezetők, vállalkozók és a gyakorlati képzésben érdekeltek számára készült és szánták. A Stratégiai Marketing kurzusunk programja a stratégiai marketing ismereteit, új módjait irányítja és tervezi, hogy a résztvevők képesek legyünk a legnagyobb kihívásokkal foglalkozni./>

Intenzív stratégiai marketing kurzusunk megvizsgálja a marketingstratégia fő elemeit, és megérti, hogy a vállalatok hogyan hoztak létre és tartották versenyelőnyt a marketingstratégiák kidolgozása révén. Feladataink megkérdőjelezik majd, hogy stratégiai gondolkodást fejlesszenek ki és elemezzék a folyamat különböző elemeit, amelyek összekapcsolják a küldetést, a látást és a célokat a szegmentációval, pozícionálással (STP) és a versenyképes ajánlatokkal és a célpiacokkal.

A stratégiai elemzés kulcsfontosságú a marketingstratégia fejlesztéséhez, és összhangban kell lennie a vállalatok marketingkörnyezetének fő tendenciáival.


Többnyelvű tanár/>

A kurzus írásos tartalma spanyol, angol és portugál nyelven.


program/>


1. nap/>

Környezet és belső elemzés és perspektívák

Az első nap egyik összetevőjeként a szervezetek belső és külső elemzésének tartalmával foglalkozunk, mivel nagyszerű ismeretekkel rendelkeznek az összes olyan elemről, amelyek a piacon felépülnek és kölcsönhatásban állnak, lehetővé téve a résztvevők számára hatékony marketingstratégiák kidolgozását. A marketingstratégia jellegét és meghatározását elemezni fogják, valamint az értékteremtés és a társadalmi hálózatok együttes létrehozását. A marketingstratégia kidolgozása lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy stratégiai álláspontot alakítsanak ki az érdekelt felek külső környezetével, erőforrásaival, belső kapacitásával, várakozásaival és befolyásával kapcsolatban. A piackutatási módszerek megközelítése elengedhetetlen lesz az ügyfelek különböző típusainak megértéséhez, valamint a párhuzamos ügyfelek azonosításához.


2. nap/>

Szegmentálás, pozícionálás és piac

Ebben a komponensben a Stratégiai Marketing Menedzsment (SMM - Strategic Marketing Management) folyamatát, konkrét opciókat és stratégiai döntéseket tárgyaljuk. A cél az, hogy megértsük a jövőbeli stratégiákat irányító alapokat. A résztvevők megértik a szervezet erősségeinek nyereségességét, hogy kihasználják a külső lehetőségeket és / vagy minimalizálják a fenyegetéseket, miközben befektetnek a szervezetek legnagyobb gyengeségeinek leküzdésére. E célból foglalkozunk olyan fogalmakkal, mint például a szervezet szegmentálása és pozícionálása, hozzájárulva egy versenyképes marketingstratégia kidolgozásához kutatási módszerekkel és modellek létrehozásával, amelyek alkalmazhatók a szegmentáció és pozícionálás operacionalizálására. Végül a résztvevők megtanulják értékelni a piac vonzerejét, valamint a vállalat versenyhelyzetét.


3. nap/>

Versenyképes előnyök és innováció

A harmadik komponensben a résztvevők megtanulják azonosítani azokat a versenyelőnyöket, amelyek specifikus módszereket alkalmaznak a versenyelőny kialakítása érdekében. A legfontosabb stratégia az új elemzés az alábbi elemek elemzésével: termék, ár, forgalmazás és promóció. Mindegyik elemnek hozzá kell járulnia egy koherens és átfogó marketingprogramhoz, amely kommunikál és átadja a kívánt értéket az ügyfeleknek. Végül megvizsgáljuk az innovációs tényezőket. Ez az egyik legnagyobb aggodalom az egyes vállalatok számára, valamint a versenyelőny fejlesztésére gyakorolt ​​hatása.


4. nap/>

Relációs marketing stratégiák

Az elmúlt években a marketing gondolkodásában és gyakorlatában az egyik legfontosabb tendencia az egyes tranzakciók megvalósításának változása az ügyfelekkel való hosszú távú kapcsolatok kialakítása érdekében. Miközben a tranzakciós marketing egyetlen értékesítésre utal, a kapcsolatteremtés az ügyfélhez fűződő kapcsolatnak felel meg, amely az üzlet / vásárlás megismétléséhez vezet, valamint lehetőséget teremt további vállalkozások fejlesztésére. Az ügyféllel való kapcsolat fontosságának megértése után eljött az ideje annak, hogy a résztvevők meghatározzák a marketingstratégiák megvalósításának módját, mert akár egy szervezetben is különböző stratégiákra lehet szükség a különböző vállalatok vagy termékek számára.


5. nap/>

A végleges projekt megvalósítása

Az utolsó napon a résztvevők megkérdőjelezik, hogy esettanulmányt készítsenek a kurzus során szerzett valamennyi fogalomról, gyakorlatról és módszerről. Végül minden résztvevő felkérést kap, hogy mutassa be munkájukat, ötleteket és új cselekvési formákat vitasson meg a piacon.


Megjegyzés: minden résztvevő megkapja a részvételi oklevelet / tanúsítványt, és 12 hónapig érvényes LSDM tanfolyamok egyikén lehet kedvezményt kapni./>


árak/>

All inclusive: tandíj, intenzív tanfolyam, napi szünet, tanulmányi erőforrások és záró bizonyítvány


feltételeknek:/>

Első ár április 30-ig

A második ár május 23-ig

Harmadik ár: későbbi időpontok

Fizetés banki átutalással

Program oktatási nyelve:
Spanyol
Angol
Portugál

1 további kurzus London School of Design and Marketing (ES) »

Utoljára frissítve March 29, 2018
This course is Campus based
Start Date
Június 2019
Duration
5 napok
Nappali
Price
890 GBP
Az első ár mindent tartalmaz: London £ 1,000, Madrid £ 890, Porto £ 890. A második ár mindent tartalmaz: London £ 1,100, Madrid £ 990, Porto £ 990. Harmadik ár mindent tartalmaz: London £ 1,250, Madrid £ 1,100, £ 1,100 Porto. A nap maga:
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
Június 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
Június 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
Június 2019
Jelentkezési határidő

Június 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date
Location
Jelentkezési határidő
End Date