Játék művészeti és animációs -advanced diploma szakmai játékfejlesztés

Általános információk

10 locations available

Program leírás

Game programozók hajt a játék fejlesztési folyamat; megteremti a kereteket, a funkcionalitás és interakció a játék. Tekinteni, mint a fő összetevője a fejlesztési folyamatban, játék programozók nagyra értékelik, és állandóan szükség van.

Az Advanced Diploma of Professional Game Development szakosodott Game Programming, már válaszul kidolgozott iparági igények és fut két évig, teljes munkaidőben.

A tantárgy tartalma

Year One

Az első évben a Advanced Diploma egy alapozó év, amelynek célja, hogy a hallgatók korszerű játék programozási ismeretek. A szakon a hallgatók a nyelv és az alkalmazott technológiák erősen a szerencsejáték-ipar, beleértve a C, C ++, C #, OpenGL, játék könyvtárak és verzió kontrollok, valamint a fejlődő matematika, a problémamegoldás, és a gyakorlati programozási nyelv ismeretét. Bár a szakon játékok megközelítés, ez is alkalmas mindazok számára szeretnének tanulni a valós idejű alkalmazások fejlesztése képességek, amelyek nagyon keresettek minden területén a programozás és a szimuláció.

Év két

A második évben a Advanced Diploma kiterjed algoritmusok és az alkalmazott technológiák a játékfejlesztés és épít a diákok alapvető nyelvi készségek. Diákok fedezésére fejlettebb fejlesztési technikák, valamint a tanulás, hogyan kell fejleszteni az ipari szabvány játék motorok.

Az év végén a diákok tapasztalattal rendelkezik 3D grafika, mesterséges intelligencia, Networking, Fizika és Collision, konzol hardveres, profilalkotás, és kezelése közepes és nagy méretű szoftver projektek. A diákok összpontosítani képességeiket minden szempontból a C ++ programozási majd azokra a speciális területeken, és a fejlődő több platformon.

Major Game Project

A második évben a tanfolyam játékprogramozásból diákok együtt fog működni a játék tervezése és játék művészeti hallgatók fejlesztési csapatok tervezése és gyártása egy játszható játék. Ez a projekt szorosan követi a valós termelési ciklus egy olyan iparágban fejlesztő stúdió, amely az egész folyamatot a bólintás a játék ötlete, az írás játék tervezési dokumentumok, értékeli a műszaki követelmények, ügyvezető munkateher, a határidők betartása, a szállítás kereskedelmi minőségű grafika és animáció, bug -fixing, QA tesztelés és piaci elemzése a játék.

A tárgyak minden évre

Year One

  • Game Programozás C
  • Játék programozás C ++
  • Game Programozás C #
  • OpenGL
  • Game könyvtárak
  • Verziószabályozás

Év két

  • 3D-s grafika
  • Mesterséges intelligencia
  • Networking Fizika és Collision
  • Konzol hardveres
  • A profilalkotás
  • Projektmenedzsment

Diákok kihasználni ipari szabvány szoftver és források, mint például:

  • Visual Studio - Programozás C, C ++ és C #
  • Open GL - Alacsony szintű számítógépes grafikus program
  • PhysX - GPU-támogatott fizika programozási
  • FMOD - Ipari szabványos audio programozási eszközök
  • Perforce és Git - kollaboratív verziókövető eszközök
  • Nyílt forráskódú könyvtárak - Public code-bázisok általánosan használatosak programozási iparágak

Egységei kompetencia - Programozás szakember közvetítés

Mag

  • BSBCRT501A származnak, illetve koncepciókat
  • BSBWHS501A Biztosítani kell a biztonságos munkahely
  • BSBPMG522A Vállalja projekt munka
  • CUAPPM502 Ismerjük termelés
  • ICTSUS6233A vonni a fenntarthatósággal az IKT tervezési projektek
  • PGDPRD601A Terv és pályán a játék design javaslatot
  • ICAGAM503A létrehozása komplex 3-D interaktív számítógépes játék
  • PGDPRD603A kezelése nagy játék termelés
  • PGDPRD604A végrehajtása online promóciós stratégia
  • Választani
  • ICAPRG406A Apply bevezető objektum-orientált nyelvi készségek
  • ICAPRG527A Apply köztes objektum-orientált nyelvi készségek
  • ICAPRG415A Apply készségek objektum-orientált tervezés
  • ICAPRG416A kezelése olyan program, újrafelhasználás könyvtár
  • ICAPRG418A Apply köztes programozási ismeretek más nyelven
  • ICAPRG523A Alkalmazza a fejlett programozási ismeretek más nyelven
  • ICAGAM404A alkalmazzon mesterséges intelligencia játék fejlesztése
  • ICAGAM510A Készülj játékok különböző platformok és szállítási módok
  • ICAICT406A Build a grafikus felhasználói felület
  • ICAICT417A azonosítását, értékelését és alkalmazni a jelenlegi iparág-specifikus technológiák, amelyek megfelelnek az ipari szabványoknak
  • ICAGAM530A kialakítása és végrehajtása, a fizika egy 3-D digitális játék
  • ICAGAM515A tervezése és hozzon létre speciális részecskék, folyadékok és szervek számára 3-D digitális effektek
  • ICAGAM508A a komplex 3-D szoftver játékok és az interaktív média
  • ICAPRG504A telepítése egy alkalmazást éles környezetben
  • ICAPRG505A Építsd fejlett felhasználói felület
  • ICAGAM511A kezelése tesztelése játékok és az interaktív média
  • PGDGSP601A kialakítása komplex rendszerek valós idejű alkalmazások
  • PGDMTH601A Apply alapvető játékok programozási matematikai készségek
Utoljára frissítve jún. 2015

Az iskoláról

The Academy of Interactive Entertainment (AIE) is Australia's most awarded 3D animation, game design and visual FX educator. Created as a non-profit organisation to grow the creative digital sector, A ... Tovább

The Academy of Interactive Entertainment (AIE) is Australia's most awarded 3D animation, game design and visual FX educator. Created as a non-profit organisation to grow the creative digital sector, AIE pioneered the development of specialist game qualifications and continues to innovate through industry partnerships and dynamic teaching. Kevesebb
Sydney , Melbourne , Canberra , Adelaide , Ausztrália Online , Lafayette , Seattle , USA Online , Campbellsville , Perth + 9 Több Kevesebb