Játéktervező
Futuregames
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Boden, Svédország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 20 000 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* A tandíj a teljes programra vonatkozik, és két részletben fizetendő.
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Legyen szó szinttervezésről, játékmenet-tervezésről, rendszer-tervezésről, forgatókönyvírásról, elbeszélés-tervezésről, minőségbiztosításról vagy játékgyártás-menedzsmentről, amit leginkább érdekel a játékokhoz, ez a program hitelességgel eljuttat az iparágba a gyakorlati fejlesztési tapasztalatok révén játéktervezés.
Az oktatás után azonnal kezdje el a munkát!
- Található SoFo, Stockholm és Boden Game Camp, Boden
- 2 év (4 ciklus)
- 30 hetes szakmai gyakorlat
Tanulni cselekvéssel, tanulni gondolkodással
Fejlessze ki alapvető kompetenciáit a játékfejlesztésben azáltal, hogy vezető játékcégek iparági szakértői tanítják meg a szakma fortélyait. Hozzáférhet kreatív környezetünkhöz, beleértve a számítógépeket és a megfelelő fejlesztő szoftvereket. 240 nagyon tehetséges osztálytársával és vezető játékfejlesztővel együtt fog növekedni és fejleszteni tudását. Vegyen részt intenzív játékprojektekben, párhuzamos Futuregames programokkal (Game Programmer és 3D Artist), amelyek szimulálják a professzionális játékprojekteket, hogy tükrözzék, mit fognak csinálni a játékiparban, és készüljenek fel egy folyamatosan fejlődő és kreatív karrierre.
Szeretnénk olyan pragmatikus fejlesztőket létrehozni, akik kiegyensúlyozott és széles perspektívával látják el a teljes fejlesztési folyamatot, erős csapatmunkát, gyakorlati és proaktív megközelítéssel.
Szoros iparági kapcsolat
Ez az oktatás a játékiparral való közvetlen együttműködésben valósul meg, Futuregames beleértve: King, Avalanche Studios, Ubisoft, EA DICE, Fatshark Games, Paradox Interactive, Starbreeze Studios, Glorious Games Group, Uprise, NEAT Corporation, Epic Games és Really Interactive . Sokan támogatják ezt a felsőfokú szakmai programot, és évente körülbelül 20-30 játékstúdió vesz részt Futuregames .
Belépők
Tanterv
- Fejlett játéktervezés
- Scripting és Unity
- Játékprojekt 1
- Játékprojekt 2
- Játékprojekt 3
- Játékprojekt 4
- Bevezetés a játéktervezésbe és a vizuális programozásba
- Szinttervezés és világteremtés
- Piacelemzés, önéletrajz és portfólió
- Narratív tervezés
- Prototípuskészítés a Unityben
- Prototípuskészítés az Unreal Engine-ben
- Minőségbiztosítás
- Társasjáték tervezés
- Felhasználói élmény és interakciós tervezés
- Diploma projekt
- Szakmai gyakorlat (LIA)
Összesen: 90 hét
A program eredménye
Az oktatás befejezése után a hallgatók az alábbi ismeretekkel rendelkeznek:
- Játékélmények tervezése és elemzése.
- Tervezési és építési szintek.
- Játékrendszerek tervezése és kivitelezése.
- A Unity és a legújabb Unreal Engine alapos megértése.
- Erős játékmeneti szkriptkészítő készség (C# és vizuális szkript).
- Játékos-központú megközelítés és a célközönség megértése.
- Erős csapat és kommunikációs készség.
- Játékok tervezése több platformra (PC, mobil, VR stb.).
- Tervezés adatvezérelt módon.
- A játékok teljes fejlesztési és terjesztési folyamatának megértése.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A diploma megszerzése után a hallgatók képesítést szereznek az alábbi munkakörben:
- Játéktervező
- Szinttervező
- Játékmenet tervező
- Narratív tervezés
- Játék Producer
- Műszaki Tervező
- Minőségbiztosítás
- Játék projektmenedzsment
<span translate="no">Futuregames</span> Nyitott Házak 2023
Találkozzon a Futuregames alkalmazottaival és diákjaival, tudjon meg többet az iskoláról, és kapjon választ minden kérdésére!
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Tanúsítvány animáció és játék terén elért eredményekről
- Santa Barbara, Amerikai Egyesült Államok
Game Programming
- Online Canada
Felsőfokú játék diploma – Art
- Toronto, Kanada