Környezeti etika és a globális környezet

Helsinki Summer School

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Környezeti etika és a globális környezet

Helsinki Summer School

Környezeti etika a globális kontextus

SZERVEZŐ:

Politikatudományi Tanszék és Gazdasági Tanulmányok (szociális és erkölcsi filozófia Discipline), Társadalomtudományi Kar, University of Helsinki.

Kapcsolódó Degree Programok:

Mester Program Filozófia

IDŐPONTOK:

8.-2017/08/24

ÁRAK:

850-1400 EUR

HITELEK:

5 ECTS

KOORDINÁTOR:

Corinna Casi

Cél diákok

Ez a kurzus célja a diákok, akik érdeklődnek a környezeti és etikai kérdéseket. Javasoljuk, egyetemi hallgatók a filozófia, társadalomtudományok, a szociológia, a környezetvédelem, a politika és a közgazdaságtan. Korábbi tanulmányok filozófia és / vagy az etikai hasznosak, de nem szükséges.

Szinopszis

Ez a kurzus bevezetést nyújt a környezeti etika, mint filozófiai diszciplína érdemes elemezni, hogy a környezetvédelmi esettanulmány. Célja, hogy felhívja a figyelmet az alapvető etikai szerepét a természeti környezet az életünkben. Az elméleti rész a tanfolyam bevezeti etikai elméletek és fogalmak, míg egy praktikus a rész valós esettanulmányok és etikai fogalmak különböző nézőpontokból.

Miért etika fontos a modern világban, és miért kell az etika része a döntéshozatali folyamatokba? Arra törekszik, hogy olyan kérdéseket, ez a tanfolyam megvitatja etikai elvek - például a belső és hangszeres érték antropocentrizmus és ecocentrism, és aggodalomra ad okot a jövő generációk együtt - különböző környezeti etika elméletek, mint a Deep Ecology, Ecofeminism, Land etikai , utilitarizmus, Gaia elmélet és az állatok jogait. Alkalmazhatóságát a különböző etikai elméletek fogják tesztelni fényében kiválasztott esettanulmányok a természeti katasztrófák és a környezeti balesetek, köztük a katasztrofális hiba a fukusimai atomerőmű március 11-én 2011-ben Japánban; hidraulikus törés, közismert nevén a "fracking"; A tisztességtelen szennyező politikáját TEXACO (most Chevron) az ecuadori Amazon és még sokan mások.

Eszközök és fogalmak, amelyek elsősorban nem tartoznak az etikai területen, mint a Free Rider, a tragédia a Commons, homo economicus és a Vígszínház az alsóház kerülnek bemutatásra, mint hasznos eszköz, az etikai tanácskozáson.

Tanulási célok

Ez természetesen megpróbál, hogy a diákok elemző készülék, hogy kritikusan szemléljék a szerepre, amelyet a természeti környezet az emberi élet és más élő faj. A kurzus megismerteti a hallgatókat az alapvető fogalmak és elméletek a környezeti etika, elősegíti annak megértését, hogy miként az emberi tényezők súlya, és elvégzik a felelősséget a környezeti problémák. A diákok fogják képezni, hogy a különböző perspektívák, hogy alkalmazza az erkölcsi elméletek és felhívni etikai következtetéseket valós esetek legfrissebb híreket. Ez lehetővé teszi a hallgatók, hogy szembenézzen a véleményüket az osztályban viták, hogy jobban megértsék magukat és a kollégák, és hogy javítsák a készségek vita, érvelés, csoportmunka és bemutatása.

Természetesen méret és a tanítási módszerek

Előadások, csoportos munka, szűrés jelenetek dokumentumfilmek, és a megbeszélések során kerül sor az osztály. Kis csoportos feladatok (az osztályban és otthon) célja, hogy megismertesse a hallgatókat az etikai fogalmak és elméletek, és segíti őket alkalmazni azokat a természeti katasztrófák és a környezeti esettanulmányok.

Eszközöket és az értékelési szempontoknak

Diákmunka értékelik skálán 0-5 és az eredménye lesz a különböző feladatok: 1) Előadás osztály: 15 perc. előadás + 10 perc. vita (35%)
2) Több egyéni és csoportos feladatok során (40%)
3) Az egyes alkalmazott projekt (15%)
4) Részvétel és aktív részvétel osztály (10%) nem lesz a záróvizsgák. A diákok fogják értékelni teljes időtartama alatt alapuló részvétel és aktív részvétel az osztályban, házi feladat, egyéni alkalmazott projekt utolsó előadás. A diákok is szükség lesz folyamatosan dolgozni egész nyáron Iskola. További utasításokat kap az első osztályban.

Osztályozási: 5 = kiváló; 4 = nagyon jó; 3 = jó; 2 = kielégítő; 1 = gyenge; 0 = nem.

  • Értékelési szempontok (5 kiváló): a hallgató jelen kell lennie az osztályban az összes előadás és s / kelleténél bizonyítja aktív részvétele a témák és a beszélgetés osztály, hogy ő / bemenet növeli a teljes értéke az osztály viták. Az összes 4 követelményeknek fent említett teljes mértékben eleget a határidőknek megfelelően kitűnő eredménnyel, és egy nagy megértése a tartalmát természetesen.

  • Értékelési szempontok (4 nagyon jó, 3 jó): a hallgató jelen kell lennie az osztályban az összes előadást, vagy legalább 95% -át az időt és s / s aktívan részt vesz osztály vita. Az összes 4 követelményeknek fent említett feltételek teljesülnek határidők szerint a jó szintű ismerete tartalmát a tanfolyam.

  • Értékelési szempontok (2 kielégítő, 1 rossz): a hallgató jelen kell lennie az osztályban az összes előadást, vagy legalább 90% -át az időt. Az összes 4 követelményeknek fent említett feltételek teljesülnek (esetleg a határidőknek megfelelően) kielégítő szintű ismerete az a képzés tartalmát.

  • Értékelési szempontok (0, sikertelen): A hallgatók nincs jelen az osztályban, és egyáltalán s / ő nem szállít, és teljesítik az összes 4 követelményeknek fent említett legalább egy érthető és megfelelő szintű.
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
aug. 2019
Duration
Időtartam
17 napok
Nappali
Price
ár
850 EUR
850-1400 EUR
Locations
Finnország - Helsinki
Kezdet : aug. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
aug. 2019
Finnország - Helsinki
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt