Read the Official Description

MEGEGYEZÉS ÖN ÉS MÁSOK


A munkahelyen a mai rájön emberek váltak az egyik legfontosabb összetevői a szervezeti siker. Hasznosítása a hatalom, hogy az emberi tőke-befektetéssel azt jelenti, támaszkodva minden eddiginél nagyobb a munkahelyi kapcsolatokban. Ezek a kapcsolatok biztosítják a építőkövei a mai sikeres szervezetek. A siker minden szinten egy szervezeten belül elvárja dolgozóitól támaszkodni mások ráhangolódni az egyéni szükségleteknek megfelelően, preferenciák, és stílusok. A szeminárium segíteni fogja a munkavállalók egyre embereket szakértők segíthetik őket megérteni az igényeket és viselkedési beállítottság az emberek a munkahelyen. A résztvevők megtanulják, hogyan kell fejleszteni és fenntartani jobb kapcsolatok felettesei, társaik, és a beosztottak.

Tanulási célok a következők:

* Figyelemfelkeltés és megértése alapvető személyiség-típusok és azok hatását a viselkedés és a kommunikációs stílusok mások.
* Megértése, hogy a különböző viselkedési minták nem fenyeget.
* Felismerve különbségek és erősségeit a többiek, és használja őket, hogy hozzon létre win-win helyzet.
* Az alkalmazottak képességeinek és eszközök a siker.
* A tanulás kommunikálni egy új nyelvet.


A kommunikációs folyamat

Ahhoz, hogy előre, és hozzájáruljanak teljes mértékben a szervezet, meg kell érteni a kommunikáció szerepét. Meg kell másokkal, hogy megszerezzék és biztosítják az információkat az Ön és munkatársai szüksége, hogy a fontos döntéseket. A legjobb módja annak, hogy javítsa a kommunikációt, hogy megértsük, mi az. A szeminárium bemutatja, hogy a kommunikációs folyamat, és bepillantást nyújtanak be néhány főbb akadályai kommunikáció.

Tanulási célok a következők:

* Fontosságának megértése az üzleti és szervezeti kommunikáció.
* Ismerve a mítoszok és a valóság a kommunikáció.
* Ismerve az alapvető kommunikációs modell.
* Akadályok meghatározásához a hatékony kommunikációt.
* Technikákat alkalmazó kommunikáció javítása.


Hatékony Hallgató KÉSZSÉGEK


A cikkben a "hallgatás - Azt is megváltoztathatja az életed", a szerzők kijelentik: "A hallgatás nem csak egy trükk, vagy az egymást követő technikák. Ez egy hozzáállás, egy módja, amely összeköt a világon. Ahhoz, hogy jó hallgatóság, meg kell győződnie hallgat egy részét, ahogy élsz. A legtöbben azt feltételezik, hogy mi a jó hallgatók. Veszünk biztosra, hogy hallgat, csak természetesen jön, amikor valójában hallgatás bonyolult és megerőltető. A kutatások szerint, hallás foglal 80 százaléka ébren. Ezért ez a szeminárium segít megérteni a szerepét hallgatta a szervezet, és hogyan kell egy jobb hallgató.

Tanulási célok a következők:

* Megértése fontos a hatékony belehallgatás szervezeti felépítését.
* Ismerve a jeleket és okainak rossz hallgatni.
* Megkülönböztetése a rossz és a jó hallgatni szokásokat.
* Javítása zenehallgatási készség.
* Azonosítása erősségeit és gyengeségeit, mint a hallgató.


Hatékony interperszonális KÖZLEMÉNYE


Alapvetően fontos képesség az Ön számára, mint a menedzser, az illetékes interperszonális kommunikáció. A szeminárium segít megtanulni, hogy fontos a támogató kommunikációs és iránymutatást adjon, amely segít gyakorolni ezt a fajta kommunikációt.

Tanulási célok a következők:

* Megkülönböztetése coaching és tanácsadás helyzetekben.
* A probléma-orientált nyilatkozatok helyett személyorientált nyilatkozatok.
* Kommunikáció congruently elismerve a valódi érzéseit nélkül eljáró ki őket destruktív módon.
* Foglalkoztató leíró, nem pedig értékelő nyilatkozatok, hogy objektív leírása, hogy mi történt.
* Az érvényesítő nyilatkozatok, hogy a tudás a másik személy fontosságát és egyedülállóságát.
* Kihasználva külön nyilatkozatot helyett a globális (vagy-vagy, fekete-fehérben) nyilatkozatok.
* Tulajdonos a nyilatkozatok: a személyes szavakat ("I"), nem pedig személytelen szavakat ("ők").


Javítani a kommunikációs stílus


Szerint Gerald M. Goldhaber, neves kommunikációs tanácsadó, tanár, és a szerző, egyik legfontosabb tényező, hogy a munkával való elégedettség a kapcsolat minősége munkavállalók a felügyelők. Kutatások kimutatták, hogy a termelékenység és az ügyfélszolgálat közvetlenül kapcsolódnak a kapcsolatok minősége a szervezet. Amikor a dolgozók úgy érzik, hogy megbecsülik, hallgattam, és törődött, és van értelme a közös felelősség, az attitűdök pozitív és teljesítményük megkülönböztetni. A szeminárium segít fejleszteni és fenntartani jobb kapcsolatok a feletteseivel, társaik, és a beosztottak.

Tanulási célok a következők:

* Hogy képes megkülönböztetni egy támogató és egy védekező kommunikációs éghajlat.
* Tanulás, hogyan lehet a várakozásokat világos másoknak.
* Azonosítása a kommunikációs stílus és a megértés a stílusok mások.
* Igazításának a kommunikációs stílus másoknak.
* Tudjuk, mikor és mikor nem kell használni minden egyes kommunikációs stílus.
* A közzététel és visszajelzéseket hatékonyan.


MEGÉRTÉS nonverbális kommunikáció

Vezetőit és alkalmazottait, függetlenül attól, hogy a szervezeti pozíciók, folyamatosan küldeni rejtett üzenetek a körülöttük. Néha ezek az üzenetet küldi szándékosan, bár gyakran sok nélkül küldi a feladó még annak tudatában, hogy azokat. Vezetők minden szinten üzeneteket küldeni a ruhákat viselnek; A mérete és elhelyezkedése a hivatalok; ahogy az irodai bútorokkal van berendezve; hol ülnek ülésén, az arckifejezésük, gesztusok, a testtartás; milyen közel vagy milyen messze mások állnak; és még mit mire megérkezik találkozók vagy társadalmi összejövetelek. A siker a kommunikáció egy szervezet gyakran attól függ, hogy mennyire jól vezetők és az alkalmazottak is "olvasni" ezek a néma üzenetek másoktól. A szeminárium fokozza a megértést a szerepe nonverbális kommunikáció belül

Tanulási célok a következők:

* Egyre figyelmet a típusú nonverbális kommunikáció és azok hatása a vállalati és szervezeti kommunikáció.
* Ismerve a nonverbális státusz szimbólumok az üzleti életben.
* Megtanulni paralanguage hatással lehet az üzenetet, amit kommunikálni.
* Javítása Ön megítélése test mozgását nonverbális kommunikáció.
* Felismerve a hatása ruha és a megjelenés, szín, és az idő a körülötted.


Javítja a szóbeli kommunikációs készség

Az egyik legfontosabb készségeket lehet fejleszteni a képességét, hogy hatékonyan kommunikálni. A szeminárium segít élesíteni a szóbeli kommunikációs technikák. Lesz gyakorlati tájékoztatást és útmutatást. Lesz motivált beszélni nagyobb hatással.

Tanulási célok a következők:

* Felismerve a szóbeli beszéd.
* Ismerkedés a 3 P a hatékony prezentáció.
* Demonstrálása, hogy minden prezentáció szabott egyedi közönség mérettől függetlenül.
* A tanulási módszerek is szervez bemutatása és az előnyök az egyes módszerek.
* Tudva, hogy a lámpaláz normális jelenség és tanulási módszerek szabályozására is.
* Illusztrálva technikák, amelyek tájékoztatják, inspirálja, és meggyőzze a közönséget a kis és nagy.

Tanulás, hogyan kell írni hatékonyan

Az egyik legfontosabb készségeket lehet fejleszteni az a képesség, hogy írjon hatékony üzleti levelezés. E szeminárium célja, hogy segítsen tökéletesítheti üzleti írástechnikájukat. Tudod venni az elveket, amelyeket be kell mutatni ma itt, és alkalmazza azokat az írás.

Tanulási célok a következők:

* Tudta, hogyan kell kiválasztani a megfelelő szavakat mondani, hogy pontosan mire gondol.
* A lehetőség, hogy megszüntesse szóbőség és zsargon.
* Megismerése írásban stratégiákat, hogy ösztönözze és meggyőzni másokat.
* Növeli a hatalom és a hitelesség keresztül az írott szavakat.
* Hogy képes meghatározni az akadályokat, hogy egyértelmű kommunikáció.

Program taught in:
Angol

See 24 more programs offered by Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS) »

This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
Kérj Információt
Részidős oktatás
By locations
By date
Start Date
szept. 2019
Application deadline

szept. 2019

Location
Application deadline
End Date