MEGEGYEZÉS ÖN ÉS MÁSOK


A munkahelyen a mai rájön emberek váltak az egyik legfontosabb összetevői a szervezeti siker. Hasznosítása a hatalom, hogy az emberi tőke-befektetéssel azt jelenti, támaszkodva minden eddiginél nagyobb a munkahelyi kapcsolatokban. Ezek a kapcsolatok biztosítják a építőkövei a mai sikeres szervezetek. A siker minden szinten egy szervezeten belül elvárja dolgozóitól támaszkodni mások ráhangolódni az egyéni szükségleteknek megfelelően, preferenciák, és stílusok. A szeminárium segíteni fogja a munkavállalók egyre embereket szakértők segíthetik őket megérteni az igényeket és viselkedési beállítottság az emberek a munkahelyen. A résztvevők megtanulják, hogyan kell fejleszteni és fenntartani jobb kapcsolatok felettesei, társaik, és a beosztottak.

Tanulási célok a következők:

* Figyelemfelkeltés és megértése alapvető személyiség-típusok és azok hatását a viselkedés és a kommunikációs stílusok mások.
* Megértése, hogy a különböző viselkedési minták nem fenyeget.
* Felismerve különbségek és erősségeit a többiek, és használja őket, hogy hozzon létre win-win helyzet.
* Az alkalmazottak képességeinek és eszközök a siker.
* A tanulás kommunikálni egy új nyelvet.


A kommunikációs folyamat

Ahhoz, hogy előre, és hozzájáruljanak teljes mértékben a szervezet, meg kell érteni a kommunikáció szerepét. Meg kell másokkal, hogy megszerezzék és biztosítják az információkat az Ön és munkatársai szüksége, hogy a fontos döntéseket. A legjobb módja annak, hogy javítsa a kommunikációt, hogy megértsük, mi az. A szeminárium bemutatja, hogy a kommunikációs folyamat, és bepillantást nyújtanak be néhány főbb akadályai kommunikáció.

Tanulási célok a következők:

* Fontosságának megértése az üzleti és szervezeti kommunikáció.
* Ismerve a mítoszok és a valóság a kommunikáció.
* Ismerve az alapvető kommunikációs modell.
* Akadályok meghatározásához a hatékony kommunikációt.
* Technikákat alkalmazó kommunikáció javítása.


Hatékony Hallgató KÉSZSÉGEK


A cikkben a "hallgatás - Azt is megváltoztathatja az életed", a szerzők kijelentik: "A hallgatás nem csak egy trükk, vagy az egymást követő technikák. Ez egy hozzáállás, egy módja, amely összeköt a világon. Ahhoz, hogy jó hallgatóság, meg kell győződnie hallgat egy részét, ahogy élsz. A legtöbben azt feltételezik, hogy mi a jó hallgatók. Veszünk biztosra, hogy hallgat, csak természetesen jön, amikor valójában hallgatás bonyolult és megerőltető. A kutatások szerint, hallás foglal 80 százaléka ébren. Ezért ez a szeminárium segít megérteni a szerepét hallgatta a szervezet, és hogyan kell egy jobb hallgató.

Tanulási célok a következők:

* Megértése fontos a hatékony belehallgatás szervezeti felépítését.
* Ismerve a jeleket és okainak rossz hallgatni.
* Megkülönböztetése a rossz és a jó hallgatni szokásokat.
* Javítása zenehallgatási készség.
* Azonosítása erősségeit és gyengeségeit, mint a hallgató.


Hatékony interperszonális KÖZLEMÉNYE


Alapvetően fontos képesség az Ön számára, mint a menedzser, az illetékes interperszonális kommunikáció. A szeminárium segít megtanulni, hogy fontos a támogató kommunikációs és iránymutatást adjon, amely segít gyakorolni ezt a fajta kommunikációt.

Tanulási célok a következők:

* Megkülönböztetése coaching és tanácsadás helyzetekben.
* A probléma-orientált nyilatkozatok helyett személyorientált nyilatkozatok.
* Kommunikáció congruently elismerve a valódi érzéseit nélkül eljáró ki őket destruktív módon.
* Foglalkoztató leíró, nem pedig értékelő nyilatkozatok, hogy objektív leírása, hogy mi történt.
* Az érvényesítő nyilatkozatok, hogy a tudás a másik személy fontosságát és egyedülállóságát.
* Kihasználva külön nyilatkozatot helyett a globális (vagy-vagy, fekete-fehérben) nyilatkozatok.
* Tulajdonos a nyilatkozatok: a személyes szavakat ("I"), nem pedig személytelen szavakat ("ők").


Javítani a kommunikációs stílus


Szerint Gerald M. Goldhaber, neves kommunikációs tanácsadó, tanár, és a szerző, egyik legfontosabb tényező, hogy a munkával való elégedettség a kapcsolat minősége munkavállalók a felügyelők. Kutatások kimutatták, hogy a termelékenység és az ügyfélszolgálat közvetlenül kapcsolódnak a kapcsolatok minősége a szervezet. Amikor a dolgozók úgy érzik, hogy megbecsülik, hallgattam, és törődött, és van értelme a közös felelősség, az attitűdök pozitív és teljesítményük megkülönböztetni. A szeminárium segít fejleszteni és fenntartani jobb kapcsolatok a feletteseivel, társaik, és a beosztottak.

Tanulási célok a következők:

* Hogy képes megkülönböztetni egy támogató és egy védekező kommunikációs éghajlat.
* Tanulás, hogyan lehet a várakozásokat világos másoknak.
* Azonosítása a kommunikációs stílus és a megértés a stílusok mások.
* Igazításának a kommunikációs stílus másoknak.
* Tudjuk, mikor és mikor nem kell használni minden egyes kommunikációs stílus.
* A közzététel és visszajelzéseket hatékonyan.


MEGÉRTÉS nonverbális kommunikáció

Vezetőit és alkalmazottait, függetlenül attól, hogy a szervezeti pozíciók, folyamatosan küldeni rejtett üzenetek a körülöttük. Néha ezek az üzenetet küldi szándékosan, bár gyakran sok nélkül küldi a feladó még annak tudatában, hogy azokat. Vezetők minden szinten üzeneteket küldeni a ruhákat viselnek; A mérete és elhelyezkedése a hivatalok; ahogy az irodai bútorokkal van berendezve; hol ülnek ülésén, az arckifejezésük, gesztusok, a testtartás; milyen közel vagy milyen messze mások állnak; és még mit mire megérkezik találkozók vagy társadalmi összejövetelek. A siker a kommunikáció egy szervezet gyakran attól függ, hogy mennyire jól vezetők és az alkalmazottak is "olvasni" ezek a néma üzenetek másoktól. A szeminárium fokozza a megértést a szerepe nonverbális kommunikáció belül

Tanulási célok a következők:

* Egyre figyelmet a típusú nonverbális kommunikáció és azok hatása a vállalati és szervezeti kommunikáció.
* Ismerve a nonverbális státusz szimbólumok az üzleti életben.
* Megtanulni paralanguage hatással lehet az üzenetet, amit kommunikálni.
* Javítása Ön megítélése test mozgását nonverbális kommunikáció.
* Felismerve a hatása ruha és a megjelenés, szín, és az idő a körülötted.


Javítja a szóbeli kommunikációs készség

Az egyik legfontosabb készségeket lehet fejleszteni a képességét, hogy hatékonyan kommunikálni. A szeminárium segít élesíteni a szóbeli kommunikációs technikák. Lesz gyakorlati tájékoztatást és útmutatást. Lesz motivált beszélni nagyobb hatással.

Tanulási célok a következők:

* Felismerve a szóbeli beszéd.
* Ismerkedés a 3 P a hatékony prezentáció.
* Demonstrálása, hogy minden prezentáció szabott egyedi közönség mérettől függetlenül.
* A tanulási módszerek is szervez bemutatása és az előnyök az egyes módszerek.
* Tudva, hogy a lámpaláz normális jelenség és tanulási módszerek szabályozására is.
* Illusztrálva technikák, amelyek tájékoztatják, inspirálja, és meggyőzze a közönséget a kis és nagy.

Tanulás, hogyan kell írni hatékonyan

Az egyik legfontosabb készségeket lehet fejleszteni az a képesség, hogy írjon hatékony üzleti levelezés. E szeminárium célja, hogy segítsen tökéletesítheti üzleti írástechnikájukat. Tudod venni az elveket, amelyeket be kell mutatni ma itt, és alkalmazza azokat az írás.

Tanulási célok a következők:

* Tudta, hogyan kell kiválasztani a megfelelő szavakat mondani, hogy pontosan mire gondol.
* A lehetőség, hogy megszüntesse szóbőség és zsargon.
* Megismerése írásban stratégiákat, hogy ösztönözze és meggyőzni másokat.
* Növeli a hatalom és a hitelesség keresztül az írott szavakat.
* Hogy képes meghatározni az akadályokat, hogy egyértelmű kommunikáció.

Program oktatási nyelve:
Angol

24 további kurzus Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS) »

Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
szept. 2019
Duration
Kérj Információt
Részidős oktatás
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date