Hivatalos Leírás

Új piacok a fejlett piacokon és az egész ipar minden területén,
innováció játszik kritikus szerepet játszanak a szervezet sikeréhez. Az új termékek bevezetésével az üzleti folyamat-innováció, a differenciálás létfontosságú a gazdasági növekedésben és a versenyelőny elérése érdekében.

Ez az intenzív és interaktív egynapos szeminárium célja, hogy vezető tisztségviselők vezetésével eszközök létrehozásához szükséges a kultúra és a szervezet, amely kihívást jelent a hagyományos módon az üzleti tevékenységnek.

Míg a cégek a közelmúltban foglalkozott a leépítések, ésszerűsítése, valamint költségcsökkentési elérni a rövid távú nyereség növekedés, okos vezetők mindig keresnek új utakat, hogy hozzon létre hosszú távú értéket ügyfeleik által új termékek és szolgáltatások új piacokra való betöréssel, vagy a létrehozott folyamatok újragondolása a szerzés munkáját. Mivel a vállalatok kezdenek újrabefektetésekhez áttörő innováció, a vezetés stratégiákat, hogy megteremtse a megfelelő kultúra és mentalitásbeli kritikus lesz sarokköve a siker érdekében.


Legfontosabb előnyök

Ez alatt persze, akkor:

  • Fedezze fel a szerepet játszhat az innováció a változó az üzleti stratégia
  • Fedezze fel új módszereket értékteremtés a növekedési
  • Vezető szerephez jutni stratégiák építési szervezet és a kultúra támogató innovatív és a kockázatvállalás
  • Értsd meg, hogyan a legjobb gyakorlat innovációs vezetők sikeresek

Ki S mennyiben Vegyen részt

Ez az intenzív egynapos szeminárium célja kizárólag a felső vezetők, akik tudnak kezdeményezni, az innováció stratégiák szervezeteik. A résztvevők, akik hasznot is C szintű vezetők, osztás elnökök, alelnök, és a vezetők, akik szeretnék, hogy kihívást jelent a hagyományos módszerek a gondolkodás és innováció segítségével.

A résztvevők száma korlátozott lesz, hogy magas szintű interakció. Menedzserek keresnek "hogyan kell a" és a folyamat eszközök részesül a kezelése az új termékek fejlesztési program.


A program tartalma

  • Áttekintése Legjobb Gyakorlatok:
    Létrehozása innovációs elme-set
  • Kifejlesztése innovációs stratégia
  • Meggyújtására Innovációs belül Szolgáltató Szervezetek
  • Elültették a Vezetői stratégia létrehozása Kulturális Innovációs
  • Használata innováció létrehozása Customer Value
  • Fordulás Innováció a Life in Your Szervezet

Célközönség

felsővezető, aki kezdeményezi, az innováció stratégiák szervezeteik.

Program oktatási nyelve:
Angol

43 további kurzus Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
szept. 2019
Duration
1 nap
Részidős oktatás
Price
2,200 USD
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019