marketing a marketing szakemberek

Cox School of Business, Southern Methodist University

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

marketing a marketing szakemberek

Cox School of Business, Southern Methodist University

Kialakítása és végrehajtása marketing tervek és stratégiák
Ez egy két napos szemináriumot, ahol Ön meg fogja vizsgálni és elemezni a sikeres stratégiák által használt kis és nagy szervezetek. Lesz megvitassák miként lehetne fejleszteni a piac által vezérelt orientáció a szervezeten belül, létrehozása és fenntartása, a hosszú távú ügyfélkapcsolatok, és a szállító az ügyfélszolgálat és az érték.


Létrehozása a piacorientált szervezet

Javítani kell a marketing készségek fejlesztésére összpontosítva bizonyított terveket és stratégiákat, melyekkel további sikeres marketing programokat. Ebben a hatalmas kétnapos szemináriumot akkor megvizsgálják és elemzik a sikeres stratégiák által alkalmazott nagy és kis szervezetek, a fogyasztói és az ipari vállalatok, profit és non-profit csoportok, valamint a termékek és szolgáltató szervezetek.

A szeminárium tárgyalja miként lehetne fejleszteni a piac által vezérelt orientáció a szervezeten belül, létrehozása és fenntartása, a hosszú távú ügyfélkapcsolatok, és a szállító az ügyfélszolgálat és az érték. Mélyreható vita a gazdasági tervezési folyamat is rendelkezésre áll. Ezen felül, akkor meg fogja vizsgálni a jövőbeni gazdasági kihívások.


Kiknek ajánljuk a rendezvényt?

- Marketing koordinátorok, vezetők, igazgatók, és alelnök
- Marketing Research Managers, elemzők és szakértők
- A projekt menedzserek és termékfejlesztés Menedzserek
- Üzletkötők, menedzserek, igazgatók, és alelnök
- Üzletfejlesztési menedzserek és igazgatók
- Vállalkozó
- Felső szintű vezetők
- Aki keres javítása vagy frissíthetik marketing ismeretek


Gomb képek

* A marketing szerepe a szervezetben

- Ismerkedés a befolyását és hatalmát a marketing, a vállalati, stratégiai üzleti egység, és operatív
- Újradefiniálása a marketing funkció, hogy illeszkedjen a mai üzleti világban
- Meg kell különböztetni egymástól értékesítési és marketing
- Fejlesztése a piac által vezérelt szervezet

* Versenyképes elemzés és stratégia

- Elemezve a piaci erők, amelyek alakja a piaci környezet és a Fluence versenyképes stratégiáknak
- Megértés versengő cégek és azok álláspontok kialakítása a saját
- Elemzése marketing erősségek és gyengeségek
- Kialakítása stratégiákat kihasználni komparatív és kompetitív előnyök
- Értékelése versenyképes stratégiáknak, mint a differenciálás, a költségek vezetés, és az élességállítás

* A marketing tervezési folyamat

- Lefolytatása helyzetelemzés számszerűsíteni, és jogosult a piac
- Szegmentálása, célzás , Valamint helymeghatározó a szervezet stratégiai
- Annak meghatározása, a hatékony marketing célok
- Kiválasztja a megfelelő marketing-mix
- Kidolgozása és végrehajtása marketing programok
- Létrehozása ellenőrzési és értékelési szempontok

* A piaci növekedési stratégiák

- Vizsgálva az alternatív stratégiák megvalósítása növekedés
- Penetrating új piacok, amit eddig volt elzárva
- Végrehajtási piaci fejlesztési stratégiák, hogy táplálja a nagy pot het szegmensek
- Fókuszálás a termékfejlesztési stratégiát, hogy az ügyfelek egy új szintre, és kihasználni a technológiai kompetenciák
- Egyre nagyobb az üzleti történő egyesülések és felvásárlások
- Kiválasztása a növekedési stratégia, hogy igaza van az Ön szervezete

* Házhozszállítás vevői érték és szolgáltatás

- Megértése kulcsfontosságú fogalmak kialakításában vevői érték
- Felülvizsgálata, hogyan "után-marketing" működik, és annak fontossága
- Kapcsolat a vevői érték A nyereségesség
- Szolgáltatás minőségének meghatározása és annak hatása a szervezet
- Létrehozása kiváló vevői elégedettség, amit megengedhet magának
- Megértés módon nyújt kiváló ügyfélszolgálat


Legfontosabb előnyök

- Ismerje meg a különbség a marketing és értékesítési
- Létre marketing célok
- Válassza ki a megfelelő célpiacokon
- Ismerje módja, hogy növelje a vevői elégedettség
- Ismerje a marketing szerepe a kutatás és használata a fókuszcsoportok és kvantitatív módszerek






Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 2019
Duration
Időtartam
2 napok
Részidős
Price
ár
- Ár nem különböznek
Locations
Amerikai Egyesült Államok - Dallas, Texas
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
szept. 2019
Amerikai Egyesült Államok - Dallas, Texas
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt