Read the Official Description

A program célja a: dolgozói marketing részlegek, kérve, hogy fejlesszék képességeiket; vezetői más funkcionális egységek, amelyek nem rendelkeznek a forgalomba hozatalt; diplomások, akik szeretnének javítani az esélyek jó munkát.

Особенности программы

  • Программа «Маркетинг-профессионал» создана в соответствии со стандартами Королевского Института Маркетинга (CIM), Великобритания и квалификационными требованиями Европейского Союза.
  • Использование в программе элементов дистанционного образования позволяет значительно повысить эффективность усвоения учебного материала и индивидуализировать обучение.
  • Обучение на программе строится на основе интерактивных технологий обучения, широко применяются кейсы, групповые дискуссии.
  • Учебный процесс построен таким образом, чтобы максимально обеспечить усвоение теоретического материала путем закрепления практических навыков – 50% учебного времени отводится под практические занятия.
  • Практические занятия проходят в мини-группах – разбираются конкретные ситуации на примере предприятий слушателей.

Большое внимание уделяется уровню усвоения информации, что определяется контрольными письменными работами.

ВЫ как участник программы приобретете для себя:

  • системные знания в области маркетинга;
  • практические навыки работы с маркетинговой информацией;
  • прикладной пакет современных инструментов по организации коммуникаций с потребителями.

КОМПАНИЯ получит для себя квалифицированного маркетолога, что позволит:

  • сократить время решения сложных задач;
  • упростить процедуру адаптации нового сотрудника;
  • увеличить конкурентоспособность компании благодаря новым подходам и нестандартным решениям.

Специалист по маркетингу, прошедший обучение на программе «Маркетинг-профессионал», будет являться ценным активом предприятия. Vele, a cég képes lesz alkalmazni a munkájukat a legújabb marketing eszközök, hogy vezet a növekedésnek és megerősítése a piaci pozícióját. Miután vége a program a diákok:

tudom klasszikus modellek marketing elemzés;

képes elemezni statisztikák egyszerű eszközökkel; képes generálni támogató elemzési eszközöket; tudni, hogy a szervezet a kvalitatív és kvantitatív piackutatás, hogy képes legyen megelőzésére és ellenőrzésére hibák és pontatlanságok őket; képes szegmensben a piac, korszerű marketing technikák; tudni, hogy a hatékony helymeghatározó technológia fejlesztése; saját gyakorlat kialakításának márka; megérteni az elveket az új termék; saját marketing tervezési eszközök; rendelkeznek a hatékony árképzés technikák; ismert minőségmenedzsment módszerek; megismerni és megérteni a sajátosságait dolgozó különböző reklámhordozók. Abban az esetben sikeres a végső írásbeli munka a diákok kapnak egy igazolást IPM Business School sikeresen, és a végén a program és a bizonyság egyetlen állami szabvány a szakmai fejlődés. Ez a bizonyítvány érvényes indok a találkozó, hogy a helyzet marketing szakember.

képzési anyagok

  • Oktatóanyagok nyomtatott és elektronikus formában

tanulási folyamat

  • Full-time tanítás - személyes kapcsolatot oktatók és tanácsadók formájában előadások, workshopok, üzleti játékok és elemzése esetben.
  • Csoportos beszélgetések - a tapasztalatszerzés nem csak a tanár, hanem más hallgatók.
  • Kényelmes menetrend - moduláris rendszer lehetővé teszi, hogy megtanulják a minimális megszakítással a termelés.
  • távoktatás

program felépítése

A program áll, 4 modult. A képzés eredményeként - bemutatása rövid távú marketing terv (a hallgató társaság).

1. modul: marketing tervezés fő célja ennek a modulnak, hogy megértsük a működését marketing a vállalat; tanulási eszközök elemzéséhez belső és külső környezet, marketing tervezés keretében.

workshop:

  • Vezető marketing audit hallgató cégek: elemzését makro- és mikrokörnyezet: PESTEL, SWOT analízis.
  • Végezzen szegmentáció a vállalati ügyfelek azonosítására alapértékeit a szegmenseket.
  • Fejlesztése a marketing mix.
2. MODUL: Bevezetés a marketing kutatási kérdések eljárást ismertetnek szekunder és primer adatok; fajtái és jellemzői kvalitatív és kvantitatív piackutatás (megfigyelés, fókuszcsoportok, mélyinterjúk, kutatások és felmérések, vizsgálatok, stb.) Ez lehetővé teszi a diákok a gyakorlat saját kutatás.

workshop:

  • Vázlatkészítés a tanulmány.
  • A kérdŒív a felmérés
3. modul: Marketing Communications Ez a modul lehetővé teszi annak megértését, a fogalmak és módszerek támogatása, amelynek középpontjában a korszerű módszerek támogatása. Generál készségek, amelyek lehetővé teszik a marketingesek, hogy hatékonyan kezeli a kommunikációt a külvilággal, és a vállalaton belül.

workshop:

  • Beállítás célok és a kommunikációs stratégia.
  • Azonosítása a célközönség a sejtmagban. helymeghatározás fejlesztés.
  • A komplex marketing kommunikáció.
4. modul: alapjai Digital Communications Ez a modul jön megismertesse a hallgatókkal a modern módszerek az online munkát, az alapvető eszközök és azok integrálása az általános marketing kommunikációs cég.

workshop:

  • Versenyképes környezet elemzése az online
  • A megfogalmazás a digitális marketing stratégia
  • Digitális létrehozása marketing tervet, és pár azt egy közös kommunikációs terv

A program költsége: 1680 fehér. dörzsölje. BYN

Dátum és helyszín: 5 ülés, 48 főállású tanítási óra + távoktatási program indítása: október 3, 2017 Ave. „újságok” Pravda „11, Minsk Nemzetközi Oktatási Központ. Johannes Rau (IBB Központ) A tanítás a program csak az orosz.
Program taught in:
Orosz

See 5 more programs offered by IPM Business school »

This course is Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva)
Start Date
okt. 2019
Duration
48 Óra
Részidős oktatás
Price
1,680 BYN
By locations
By date
Start Date
okt. 2019
Application deadline

okt. 2019

Location
Application deadline
End Date