Marketing szakember

IPM Business school

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Marketing szakember

IPM Business school

A program célja a: dolgozói marketing részlegek, kérve, hogy fejlesszék képességeiket; vezetői más funkcionális egységek, amelyek nem rendelkeznek a forgalomba hozatalt; diplomások, akik szeretnének javítani az esélyek jó munkát.

Особенности программы

  • Программа «Маркетинг-профессионал» создана в соответствии со стандартами Королевского Института Маркетинга (CIM), Великобритания и квалификационными требованиями Европейского Союза.
  • Использование в программе элементов дистанционного образования позволяет значительно повысить эффективность усвоения учебного материала и индивидуализировать обучение.
  • Обучение на программе строится на основе интерактивных технологий обучения, широко применяются кейсы, групповые дискуссии.
  • Учебный процесс построен таким образом, чтобы максимально обеспечить усвоение теоретического материала путем закрепления практических навыков – 50% учебного времени отводится под практические занятия.
  • Практические занятия проходят в мини-группах – разбираются конкретные ситуации на примере предприятий слушателей.

Большое внимание уделяется уровню усвоения информации, что определяется контрольными письменными работами.

ВЫ как участник программы приобретете для себя:

  • системные знания в области маркетинга;
  • практические навыки работы с маркетинговой информацией;
  • прикладной пакет современных инструментов по организации коммуникаций с потребителями.

КОМПАНИЯ получит для себя квалифицированного маркетолога, что позволит:

  • сократить время решения сложных задач;
  • упростить процедуру адаптации нового сотрудника;
  • увеличить конкурентоспособность компании благодаря новым подходам и нестандартным решениям.

Специалист по маркетингу, прошедший обучение на программе «Маркетинг-профессионал», будет являться ценным активом предприятия. Vele, a cég képes lesz alkalmazni a munkájukat a legújabb marketing eszközök, hogy vezet a növekedésnek és megerősítése a piaci pozícióját. Miután vége a program a diákok:

tudom klasszikus modellek marketing elemzés;

képes elemezni statisztikák egyszerű eszközökkel; képes generálni támogató elemzési eszközöket; tudni, hogy a szervezet a kvalitatív és kvantitatív piackutatás, hogy képes legyen megelőzésére és ellenőrzésére hibák és pontatlanságok őket; képes szegmensben a piac, korszerű marketing technikák; tudni, hogy a hatékony helymeghatározó technológia fejlesztése; saját gyakorlat kialakításának márka; megérteni az elveket az új termék; saját marketing tervezési eszközök; rendelkeznek a hatékony árképzés technikák; ismert minőségmenedzsment módszerek; megismerni és megérteni a sajátosságait dolgozó különböző reklámhordozók. Abban az esetben sikeres a végső írásbeli munka a diákok kapnak egy igazolást IPM Business School sikeresen, és a végén a program és a bizonyság egyetlen állami szabvány a szakmai fejlődés. Ez a bizonyítvány érvényes indok a találkozó, hogy a helyzet marketing szakember.

képzési anyagok

  • Oktatóanyagok nyomtatott és elektronikus formában

tanulási folyamat

  • Full-time tanítás - személyes kapcsolatot oktatók és tanácsadók formájában előadások, workshopok, üzleti játékok és elemzése esetben.
  • Csoportos beszélgetések - a tapasztalatszerzés nem csak a tanár, hanem más hallgatók.
  • Kényelmes menetrend - moduláris rendszer lehetővé teszi, hogy megtanulják a minimális megszakítással a termelés.
  • távoktatás

program felépítése

A program áll, 4 modult. A képzés eredményeként - bemutatása rövid távú marketing terv (a hallgató társaság).

1. modul: marketing tervezés fő célja ennek a modulnak, hogy megértsük a működését marketing a vállalat; tanulási eszközök elemzéséhez belső és külső környezet, marketing tervezés keretében.

workshop:

  • Vezető marketing audit hallgató cégek: elemzését makro- és mikrokörnyezet: PESTEL, SWOT analízis.
  • Végezzen szegmentáció a vállalati ügyfelek azonosítására alapértékeit a szegmenseket.
  • Fejlesztése a marketing mix.
2. MODUL: Bevezetés a marketing kutatási kérdések eljárást ismertetnek szekunder és primer adatok; fajtái és jellemzői kvalitatív és kvantitatív piackutatás (megfigyelés, fókuszcsoportok, mélyinterjúk, kutatások és felmérések, vizsgálatok, stb.) Ez lehetővé teszi a diákok a gyakorlat saját kutatás.

workshop:

  • Vázlatkészítés a tanulmány.
  • A kérdŒív a felmérés
3. modul: Marketing Communications Ez a modul lehetővé teszi annak megértését, a fogalmak és módszerek támogatása, amelynek középpontjában a korszerű módszerek támogatása. Generál készségek, amelyek lehetővé teszik a marketingesek, hogy hatékonyan kezeli a kommunikációt a külvilággal, és a vállalaton belül.

workshop:

  • Beállítás célok és a kommunikációs stratégia.
  • Azonosítása a célközönség a sejtmagban. helymeghatározás fejlesztés.
  • A komplex marketing kommunikáció.
4. modul: alapjai Digital Communications Ez a modul jön megismertesse a hallgatókkal a modern módszerek az online munkát, az alapvető eszközök és azok integrálása az általános marketing kommunikációs cég.

workshop:

  • Versenyképes környezet elemzése az online
  • A megfogalmazás a digitális marketing stratégia
  • Digitális létrehozása marketing tervet, és pár azt egy közös kommunikációs terv

A program költsége: 1680 fehér. dörzsölje. BYN

Dátum és helyszín: 5 ülés, 48 főállású tanítási óra + távoktatási program indítása: október 3, 2017 Ave. „újságok” Pravda „11, Minsk Nemzetközi Oktatási Központ. Johannes Rau (IBB Központ) A tanítás a program csak az orosz.
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Orosz
Időtartam és Ár
This course is Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva)
Start Date
Kezdet
okt. 2018
Duration
Időtartam
48 Óra
Részidős
Price
ár
1,680 BYN
Locations
Belarusz - Minsk, Minsk Region
Kezdet : okt. 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
okt. 2018
Belarusz - Minsk, Minsk Region
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt