Marketingkommunikáció - 2. szint

London Business Training & Consulting

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Marketingkommunikáció - 2. szint

London Business Training & Consulting

Marketingkommunikáció - 2. szint

KULCS INFORMÁCIÓ

  • Tanfolyam kód: MPRS102B
  • Időtartam: 1 hét
  • Díj: 2395 GBP ÁFA

DATES

  • Július 16-tól 23-ig
  • 19 nov. - 23 nov. 2018

TANÁCSADÁS

Márkaelhelyezés, kiállítások, csomagolás és engedélyezés

  • A márka elhelyezésének jellemzői és kérdései
  • Kiállítások és kiállítások
  • A csomagolás kommunikációs méretei
  • Engedélyezés

Üzenetek és kreativitás

  • Üzenetforrás
  • Az üzenet szerkezeti elemei
  • Üzenetkérések
  • Reklám taktika
  • A kreatív folyamat
  • Üzenetek keretezése
  • Történetmesélés
  • Felhasználó által generált tartalom (UGC)
  • Sourcing tartalom

Média - alapelvek és gyakorlat

  • Médiaosztályozás - az űrlaponként
  • Médiaosztályozás - forrás szerint
  • Médiaosztályozás - funkció szerint
  • Lineáris média
  • Interaktív média

Szociális, Keresés és egyéb interaktív média

  • Interaktív média reklám
  • Keresőmotor marketing
  • Közösségi média
  • Az interaktív média egyéb formái

Médiatervezés: A közönségek elérése

  • A média keveredik
  • Kapcsolási viselkedés
  • Járműválasztás
  • Újjászervezés
  • Médiavásárlás: a blokkterv és az automatizálás
  • Médiaforrás hatások

Célközönség

  • Vezető kommunikációs tisztviselők
  • Marketing és kommunikációs vezetők, menedzserek, vezetők és személyzet
  • Azok, akik szeretnék megérteni, hogy a márkák hogyan hoznak létre kommunikációt és összekapcsolják a közönséget a márkakereskedésekkel
  • A kormányzati, jótékonysági, egyéb nonprofit és harmadik szektorbeli szervezetek által foglalkoztatott személyek, akiknek számos érdekelt féllel kell kommunikálniuk
  • Azok, akik szeretnék megismerni a szervezetek által használt marketingkommunikációs tevékenységek mögött rejlő érveléseket

Tanulási eredmények

Ezen rövid távú marketing tanfolyamok befejeztével Ön képes lesz megérteni:

  • A márka elhelyezésével kapcsolatos koncepció és kérdések.
  • A kiállítások és a kiállítások különbségei és jelentősége.
  • A kiállítások felhasználásának fő előnyei és hátrányai a kommunikációs mix részeként.
  • A csomagolás szerepe és legfontosabb jellemzői a marketingkommunikáció egyik formájaként.
  • Az engedélyezéshez kapcsolódó elvek.
  • A forrás hitelességének fontossága és jellemzői.
  • Különböző utakat lehet létrehozni.
  • A hirdetési fellebbezések különböző módjai.
  • A tájékoztatási és transzformációs motívumok hogyan használhatók taktikai eszközként egy kommunikációs tervben.
  • A kreativitás szerepe és a kreatív folyamat kezelése.
  • Hogyan használják az üzenetek szerkesztését, a mesemondás és a felhasználó által létrehozott tartalmakat a marketingkommunikációban.
  • Három fő módja annak, hogy a média besorolható.
  • A lineáris és az interaktív média közötti különbségek.
  • A lineáris média minden típusának tendenciái és elsődleges jellemzői.
  • Az interaktív médiával kapcsolatos különböző jellemzők, valamint az interaktív média által lehetővé tett eszközök.
  • A többcsatornás kampányokkal kapcsolatos kérdések és a média szerepe a kiskereskedelmi környezetben.
  • A közvetlen válaszú médiával kapcsolatos dinamika.
  • Hogyan lehet a reklámot egy interaktív kontextusban használni?
  • A keresőmarketing és a kattintásonkénti fizetés és a keresőoptimalizálás főbb jellemzői.
  • A marketinges kommunikáció jellemzői és értéke a közösségi médián keresztül.
  • A virális marketinggel, weblogokkal és mikroblogokkal, podcastingekkel és online közösségekkel kapcsolatos jellemzők.
  • Az e-mail marketingkommunikáció és az SMS, alkalmazások, widgetek, az affiliate marketing és az egyre nagyobb valóság használatának lehetősége növelheti a marketingkommunikációt.
  • A médiatervezéshez kapcsolódó elvek, valamint a média és a közönség szétaprózódásának hatása.
  • A különböző médiát érintő különböző elméletek és a kapcsolódó kapcsolási viselkedés.
  • A lineáris média kiválasztásában alkalmazott kulcsfogalmak: elérés és fedezés, gyakoriság, párhuzamosság, minősítési pontok és CPT.
  • Az ismétlődés koncepciója és a hatékony gyakorisággal és előmeneteli tervezéssel kapcsolatos vita.
  • Az interaktív médiával és ütemezéssel kapcsolatos tervezési kérdések.
  • A médiaforrás hatása fontos tényező a média kiválasztásában, elhelyezésében és időzítésében.

MI BELEÉRTVE:

  • 30 óra tantermi alapú képzés
  • Apple iPad
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve June 1, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
nov. 19, 2018
Július 2019
Duration
Időtartam
1 hét
Nappali
Price
ár
2,395 GBP
2395 GBP ÁFA
Locations
Egyesült Királyság - London, England
Kezdet : nov. 19, 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma nov. 23, 2018
Kezdet : Július 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
nov. 19, 2018
Egyesült Királyság - London, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma nov. 23, 2018
Július 2019
Egyesült Királyság - London, England
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt