Read the Official Description

Marketingkommunikáció - 2. szint

KULCS INFORMÁCIÓ

  • Tanfolyam kód: MPRS102B
  • Időtartam: 1 hét
  • Díj: 2675 £

TANÁCSADÁS

Márkaelhelyezés, kiállítások, csomagolás és engedélyezés

  • A márka elhelyezésének jellemzői és kérdései
  • Kiállítások és kiállítások
  • A csomagolás kommunikációs méretei
  • Engedélyezés

Üzenetek és kreativitás

  • Üzenetforrás
  • Az üzenet szerkezeti elemei
  • Üzenetkérések
  • Reklám taktika
  • A kreatív folyamat
  • Üzenetek keretezése
  • Történetmesélés
  • Felhasználó által generált tartalom (UGC)
  • Sourcing tartalom

Média - alapelvek és gyakorlat

  • Médiaosztályozás - az űrlaponként
  • Médiaosztályozás - forrás szerint
  • Médiaosztályozás - funkció szerint
  • Lineáris média
  • Interaktív média

Szociális, Keresés és egyéb interaktív média

  • Interaktív média reklám
  • Keresőmotor marketing
  • Közösségi média
  • Az interaktív média egyéb formái

Médiatervezés: A közönségek elérése

  • A média keveredik
  • Kapcsolási viselkedés
  • Járműválasztás
  • Újjászervezés
  • Médiavásárlás: a blokkterv és az automatizálás
  • Médiaforrás hatások

Célközönség

  • Vezető kommunikációs tisztviselők
  • Marketing és kommunikációs vezetők, menedzserek, vezetők és személyzet
  • Azok, akik szeretnék megérteni, hogy a márkák hogyan hoznak létre kommunikációt és összekapcsolják a közönséget a márkakereskedésekkel
  • A kormányzati, jótékonysági, egyéb nonprofit és harmadik szektorbeli szervezetek által foglalkoztatott személyek, akiknek számos érdekelt féllel kell kommunikálniuk
  • Azok, akik szeretnék megismerni a szervezetek által használt marketingkommunikációs tevékenységek mögött rejlő érveléseket

Tanulási eredmények

Ezen rövid távú marketing tanfolyamok befejeztével Ön képes lesz megérteni:

  • A márka elhelyezésével kapcsolatos koncepció és kérdések.
  • A kiállítások és a kiállítások különbségei és jelentősége.
  • A kiállítások felhasználásának fő előnyei és hátrányai a kommunikációs mix részeként.
  • A csomagolás szerepe és legfontosabb jellemzői a marketingkommunikáció egyik formájaként.
  • Az engedélyezéshez kapcsolódó elvek.
  • A forrás hitelességének fontossága és jellemzői.
  • Különböző utakat lehet létrehozni.
  • A hirdetési fellebbezések különböző módjai.
  • A tájékoztatási és transzformációs motívumok hogyan használhatók taktikai eszközként egy kommunikációs tervben.
  • A kreativitás szerepe és a kreatív folyamat kezelése.
  • A marketingkommunikáció során hogyan használják az üzenetek szerkesztését, a mesemondás és a felhasználó által létrehozott tartalmakat.
  • Három fő módja annak, hogy a média besorolható.
  • A lineáris és az interaktív média közötti különbségek.
  • A lineáris média minden típusának tendenciái és elsődleges jellemzői.
  • Az interaktív médiával kapcsolatos különböző jellemzők, valamint az interaktív média által lehetővé tett eszközök.
  • A többcsatornás kampányokkal kapcsolatos kérdések és a média szerepe a kiskereskedelmi környezetben.
  • A közvetlen válaszú médiával kapcsolatos dinamika.
  • Hogyan lehet a reklámot egy interaktív kontextusban használni?
  • A keresőmarketing és a kattintásonkénti fizetés és a keresőoptimalizálás főbb jellemzői.
  • A marketinges kommunikáció jellemzői és értéke a közösségi médián keresztül.
  • A virális marketinggel, weblogokkal és mikroblogokkal, podcastingekkel és online közösségekkel kapcsolatos jellemzők.
  • Az e-mail marketingkommunikáció és az SMS, alkalmazások, widgetek, az affiliate marketing és az egyre nagyobb valóság használatának lehetősége növelheti a marketingkommunikációt.
  • A médiatervezéshez kapcsolódó elvek, valamint a média és a közönség szétaprózódásának hatása.
  • A különböző médiát érintő különböző elméletek és a kapcsolódó kapcsolási viselkedés.
  • A lineáris média kiválasztásában alkalmazott kulcsfogalmak: elérés és fedezés, gyakoriság, párhuzamosság, minősítési pontok és CPT.
  • Az ismétlődés koncepciója és a hatékony gyakorisággal és előmeneteli tervezéssel kapcsolatos vita.
  • Az interaktív médiával és ütemezéssel kapcsolatos tervezési kérdések.
  • A médiaforrás hatása fontos tényező a média kiválasztásában, elhelyezésében és időzítésében.

MI BELEÉRTVE:

  • 30 óra tantermi alapú képzés
  • Apple iPad
Program taught in:
Angol

See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »

Last updated September 28, 2018
This course is Campus based
Start Date
márc. 25, 2019
Július 29, 2019
Duration
1 hét
Nappali
Price
2,675 GBP
By locations
By date
Start Date
márc. 25, 2019
End Date
márc. 29, 2019
Application deadline
Start Date
Július 29, 2019
End Date
aug. 2, 2019
Application deadline
Start Date
nov. 2019
Application deadline
Start Date
nov. 25, 2019
End Date
nov. 29, 2019
Application deadline

márc. 25, 2019

Location
Application deadline
End Date
márc. 29, 2019

Július 29, 2019

Location
Application deadline
End Date
aug. 2, 2019

nov. 2019

nov. 25, 2019

Location
Application deadline
End Date
nov. 29, 2019