MÁRKAI NYELV ÉPÍTÉSE
Future London Academy
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
5 órák
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 990 / per course
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Hirdetések, tweetek, e-mailek: a márkák több helyen írnak, mint valaha. Ezen az öt részből álló tanfolyamon szakértőink megtanítják, hogyan helyezze a nyelvet a márka középpontjába.
Ki ez a program?
- Kreatív és tervezőirodák
- Brand menedzserek és stratégák
- CMO-k és marketingvezetők
- Cégalapítók és vezető vezetők
- Közösségi média szakemberek és tartalomkészítők
- VUI tervezők és szövegírók
Tanulni fogsz
- Hogyan ellenőrizheti a jelenlegi márka nyelvét
- Hogyan lehet világos, meggyőző márka stratégiát írni
- Hogyan lehet sikeres, stratégiai névadási projektet futtatni
- Hogyan lehet a márkához megfelelő hangot kialakítani
- Hogyan képezheti ki csapatát a márka hangjának használatában
- Hogyan alkalmazzuk a márka nyelvét a digitális élményre
TÖBBET KERESSEN A MÁRKA NYELVÉBŐL
TANULJON A SZAKÉRTŐTŐL
A tanfolyamot szakértői márkaírókból álló csapat hozta létre. Ismerje meg folyamataikat valós esettanulmányok és példák segítségével.
LÉPTETÉS ÉS GYAKORLAT
Felejtsd el az unalmas tudományos tanfolyamokat és a poros elméleti előadásokat. Készüljön fel a friss, releváns tartalomra, amely tökéletes a forgalmas szakemberek számára, akik márkáikat szeretnék építeni és fejleszteni.
ESZKÖZÖK ÉS Sablonok
Gondosan gondozzuk tartalmainkat, hogy inspirálóak és alkalmazhatóak legyenek. A tanfolyam eszközöket és letölthető sablonokat tartalmaz.
A PROGRAM SZERKEZETE
1. FEJEZET - MÁRKA NYELVE
Mi a márkanév? Miért számít?
Tisztázza a márka nyelvét és annak jelentését a márka szempontjából. Ellenőrizze a jelenlegi márkanyelvét, és élesebb szemet alakítson ki a hatékony írás érdekében.
▶ ︎ Jó, rossz és csúnya márkanyelvi példák
▶ ︎ Márkanév audit
▶ ︎ Gyors győzelem a márka nyelvének fejlesztése érdekében
2. FEJEZET - MÁRKA STRATÉGIA
Készítsen világos, meggyőző stratégiát
Vágja le a vállalati gofrit, és megtanulja, hogyan kell olyan márkastratégiát írni, amelyet valóban felhasználhat.
▶ ︎ Keresse meg és dolgozza ki a stratégiát
▶ ︎ Rögzítse szavakkal
▶ ︎ Tegye hasznossá és kivitelezhetővé
▶ ︎ Kerülje a nyájas vállalati nyelvet
3. FEJEZET - NEVELÉS
Hogyan nevezhetjük el a márkát
Ismerje meg, hogyan vezethet saját névadási projekteket - legyen szó a márkájáról, az ügyfeléről vagy az egyes ajánlatokról és csapatokról.
▶ ︎ Fedezze fel a versenyző kontextusát - hová szeretné helyezni magát?
▶ ︎ Kezdés - hogyan vezet egy névadási műhelyt?
▶ ︎ Futtasson kreatív gyakorlatokat - hogyan talál nevet?
▶ ︎ Névadási projekt kezelése - hogyan állítja be és hogyan kezeli a visszajelzéseket?
4. FEJEZET - MÁRKAHANG
Hogyan határozzuk meg a hangját
Találja meg a márkájának megfelelő hangot, majd hasznos, gyakorlati útmutatásokkal hajtsa végre azt. Képezze a csapat többi tagját annak használatára.
▶ ︎ Hozza életre a márka stratégiáját a hangján
▶ ︎ Keresse meg a hangjának építőköveit
▶ ︎ Írjon hasznos, gyakorlati útmutatásokat
▶ ︎ Képezze a csapatát a hang használatába
5. FEJEZET - DIGITÁLIS ÍRÁS
Hogyan vigyük online a márka nyelvét
Alkalmazza márkanyelvét digitális élményére. Ismerje meg, hogy a csatornák, például a mikrokópia és a beküldési űrlapok hogyan tudják életre kelteni a márkát.
▶ ︎ Mi különbözik a digitális íráshoz
▶ ︎ Hogyan lehet egyensúlyban tartani az egyértelmű információkat a karakterekkel
▶ ︎ Mikrokópia és a márka hangjának alkalmazása a cselekvésre ösztönzés és az e-mail tárgyak soraiban
Program kurátorok
Mike Reed
Társalapító és kreatív igazgató a Reed Words-nál
Mike több mint 25 éve copywriter, ebben az időben két ügynökséget alapított, és számos díjat nyert - köztük a D&AD ceruzákat, a cannes-i oroszlán-, a designhét- és a Dieline-díjakat, valamint a LIA-szobrocskát. Amellett, hogy vezeti a csapatot és közvetlenül a projekteken dolgozik, Mike világszerte konferenciákon beszél, és kreatív és képzési műhelyeket vezet. A márka nyelvéről írt olyan kiadványokhoz is, mint a Computer Arts, a Creative Review és a Design Week.
Sam Russell
A Reed Words vezető írója
Sam segít a márkáknak többet kihozni a nyelvükből. Mindenki számára megtette ezt a Forma-1-től Madame Tussaudsig, a Great Ormond Street Kórháztól a Net-a-Porterig. A Reed Words vezető íróként az ügynökség képzési műhelyeit és tanfolyamait vezeti.
ÁR ÉS DÁTUMOK
Saját tempójú és igény szerint elérhető, 2021 január végén. Ár: 990 font
Az ár tartalmazza: videoórákat, gyakorlati gyakorlatokat, sablonokat és PDF-eket, olvasási listát, program befejezési igazolást. Korlátozott helyek állnak rendelkezésre. Regisztráljon most és foglaljon helyet 2021-re
Képtár
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Branding and Identity Design Short Course
- London, Egyesült Királyság
Divatmárka és kommunikáció online tanfolyam
- London, Egyesült Királyság
Nyári grafikai tervezés márkaépítésben
- Barcelona, Spanyolország