A cél a program:

a hatását mutatja, és szerepe a marketing döntések egyre nagyobb teljes üzleti értéket.

A program alkalmas:
-Vállalkozások tulajdonosai és felső vezetői középvállalkozások és magasabb;
-Fejek a marketing részlegek;
marketing menedzserek.

Minden program tanfolyam integrált Egyetlen filozófia, amelynek alapja a legprogresszívebb megközelítés az üzleti szervezet által is elismert világ üzleti közössége - marketing orientációját növekvő üzleti értéket.

A program alapja használ "MARKSTRAT ®" számítógépes szimuláció, mint fő eszköz, amely lehetővé teszi a résztvevők, hogy közvetlen befolyása a marketing döntések az üzleti értéket. Emellett, a program használja egy sor innovatív technológiák oktatási üzleti képzés, beleértve az üzleti szimulációk, esettanulmányok, csoportos beszélgetések stb

A program az alábbi tanfolyamok:

- Marketing
Szerint az üzleti értékteremtés koncepció keretében a tanfolyam a résztvevők tanulmányozza a legújabb világ megközelítések a marketing, a kiigazított az ukrán vállalatok igényeihez.

- Stratégiai marketing / MARKSTRAT ®
Stratégiai marketing szimuláció, amelynek résztvevői jár, mint a felső vezetők a cég, hogy a már működő a versenyképes piaci környezetet 7-12 évig.
A folyamat során a szimuláció a résztvevők láthatod hatása marketing akciók a vállalat értékét és gyakorlati ismeretek megszerzésére.

- Piackutatás
A kurzus biztosítja a tudást a célok, ideológia, szerkezete és módszerei marketing kutatás, és meghatározza helyét a vállalat piaci aktivitás.
A program résztvevői megtanulják gazdasági környezet kutatási és elemzési technikák, valamint a technika a vállalkozók kiválasztása a végzett piackutatás, marketing kutatás irányító szervezet és elemzése szerzett információk.

- Üzleti közgazdaságtan
Felülvizsgálata a kortárs makro-és mikrogazdasági folyamatok és fogalmak, amelyek az módszertani alapja a további megértése az üzleti értékteremtés koncepciója.

- Pénzügyi szempontok a vállalat értékének
Pénzügyi menedzsment szervezet a vállalat célja a növekvő üzleti értéket. Azonosító vállalati érték kulcsfontosságú elemei.
Közötti kölcsönhatásokat vállalati érték alkatrészeket.

Professzorok tanácsadói tevékenység tapasztalatai nyomán a szerkezete alapján a program kombinációja a legújabb elméleti megközelítések gyakorlati szükségleteinek ukrán üzleti közösség.

Keretein belül a program a résztvevők lesz a lehetőséget, hogy a meghívott felsővezetők vezető ukrán cégek híresek sikeres marketing projekteket.

Befejezését követően a vizsgálatok a résztvevők kapnak állami bizonyítványt a szakmai fejlődés és a MIM-Kijev tanúsítványt.

&nbsp

Felvételi feltételek: A részvétel alapja a nyílt verseny eredményei szerint a dokumentumok kiválasztása és az egyéni interjú.

Program formátum: péntek 17,30-21,30 és szombat 9,00-17. 00 havonta kétszer

&nbsp

1 további kurzus The International Management Institute (MIM-Kyiv) »

Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
szept. 2019
Duration
6 hónapok
Nappali
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date