Portfólió fejlesztési program
Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)
Kulcs információ
Campus helye
Kuala Lumpur, Malajzia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
6 hétig
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jan 2025
Bevezetés
Áttekintés
Ez a 6 hetes portfolió program egyetlen modul rövid tanfolyam azoknak a hallgatóknak, akik sikeresen elérték az A szinteket, de nem rendelkeznek a szükséges portfolióval a Honors Degree kurzusokra a tervezési területeken. Ez a program kifejezetten a BA (Hons) terméktervezésre, a BA (Hons) közlekedési tervezésre, a BA (Hons) reklám- és márkamenedzsmentre, a BA (Hons) animációra és a BA (Hons) programokat.
MI A PORTFÓLIÓ?
A portfólió egy összeállított dokumentum, amely tartalmazhat vázlatokat, rajzokat, illusztrációkat, festményeket, fényképezést a 3D-s alkotásodról, írásokról és még sok másról.
MIÉRT KELL A PORTFÓLIÁT TARTALMAZNI?
Mérni azt, hogy mennyit tanultak a művészetek és a formatervezési területekről, valamint a BA (Hons) terméktervezés, a BA (Hons) közlekedési tervezés és a BA (Hons) reklámozás és a Brand Management, BA (Hons) animáció, és BA (Hons) vizuális hatású és koncepciótervező képzési programok.
MIÉRT KELL SZÜKSÉG KÉRDEZZETKÉNT, HOGY A KÉPZÉSI PROGRAMHOZ?
Mert meg kell tudnunk találni az Ön érdeklődését és potenciálját a tervezés területén.
KIZÁRÓLAGOS SZEMPONTJÁT, ÉS HOGY A PORTFÓLIÁT, MIT TESZNEK?
Meg kell venni a Design Alapítvány programot, mielőtt beiratkozna a tervezési programra.
MIÉRT VAN, HA KÉPVISELŐDÉSRE VAN SZÜKSÉGES, AMENNYISÉGET NINCS VANNAK PORTFÓLIÁT?
Portfólió fejlesztési programot kínálunk azoknak a hallgatóknak, akik betekintést tesznek a művészetbe
HOGYAN HOSSZA A RÖVID TANÍTÁS IDŐTARTAMA?
A rövid tanfolyam 6 hétig tart.
MODULNÉV: VEZETÉSI FEJLESZTÉS ÉS KUTATÁS
SZINOPSZIS
Ebben a modulban megismerheti és kibontakozhat egy sor művészi és formatervezési rajz készséggel, amely egy olyan jó portfólió kialakításához vezet, amely számos média és folyamat használatát bizonyítja. Ön várhatóan folytatja az oktatott munkák során kifejlesztett munkát olyan további feladatok révén, amelyek lehetővé teszik, hogy a rajzokon kívül más médiumokból készítsenek és rendezzenek össze különböző műveket, például 3D-s fizikai modell, digitális műalkotás, vázlatok, kutatás, írás, festés, anyagkutatás, stb.
Szükséged lesz különböző rajzfilmekre, az oktató tájékoztatni fogja Önt, de tipikusan az alábbiakat tartalmazza:
- Számos különböző minőségű ceruza
- Radír
- Vonalzó (az acélszabály a legjobb a vágáshoz)
- Színes ceruzák
- Akvarellek és kefék
- Vázlatfüzetek - A3 méret minimális
- Vágó és vágószőnyeg
- Ragasztó és / vagy kétoldalas szalag
CÉLOK
A modul célja:
- Készüljön fel a tervezési környezetben való munkavégzésre, az egészségvédelmi és biztonsági követelmények betartására és a felelősség megértésére a kreatív készségek fejlesztésénél
- A portfólió fontosságának megismertetése a kreatív területeken való tanulás és munka során - fokozattól a foglalkoztatásig
- Az alapművészeti és tervezési készségek biztosítása a képzési programok belépési követelményeire
- A művészet, a formatervezés és a kapcsolódó munkalehetőségekkel kapcsolatos kreatív gyakorlat ismereteinek növelése
- Felkészülni a saját kreatív fejlesztés irányítására
A PROJEKT LEÍRÁSA
- A munkáját szakmai módon kell bemutatni, támogató írásos anyaggal, amely igazolja az Ön döntéseit és kontextusba állítja a munkát - ez lehet jegyzetek, rövid esettanulmányok, esszék vagy jelentések formájában. Az oktató útmutatást fog adni az egyes jelentések követelményeire vonatkozóan.
- A munkáját egy interjúk bemutatására alkalmas portfólióban kell elhelyezni
- Ha a terméktervezésre törekszik, akkor létre kell hoznia egy "Új személyes kommunikációs eszköz" rajzprojektet.
- Ha a közlekedési tervezésre törekszik, létre kell hoznia egy "Új személyi szállítási eszköz" rajzprojektet.
- Ha animációra törekszünk, akkor létre kell hoznunk egy forgatókönyvet a "Gondolkodás kívülről a dobozról". El kell képzelned mellé egy matchboxot és egy meccset. Tekintse meg, hogyan érkezik vissza a mérkőzés a dobozban. Ne feledje, hogy a meccs olyan karakter, amely miatt valamilyen okból vissza kell jönned a dobozba.
- Ha a vizuális effektust és a koncepciótervezést célozza, akkor meg kell adnia a "Környezettervezés" perspektivikus rajzprojektjét. A rajznak tartalmaznia kell egy olyan környezetet a hagyományos piacon, ahol az emberek eladják és megvásárolják a helyszínen. Kérjük, fontolja meg a perspektivikus technikák használatát az ötleteinek kifejtésére.
- Ha reklámozásra és márkaszervizre törekszik, akkor létre kell hoznia egy "Magazine hirdetés" fogalmi rajzprojektjét. A rajznak tartalmaznia kell egy energiaital-terméket és az ahhoz kapcsolódó vizuális fogalmakat.
TANÍTÁSI TANULÁS ÉS ÉRTÉKELÉSI STRATÉGIA
- Önnek strukturált útmutatás lesz a különböző folyamatokra és médiákra vonatkozóan, és új témákhoz és technikákhoz vezet, amelyeket a média felhasználási lehetőségeit szemléltető példák támogatnak.
- Önnek önálló tananyagokkal kell rendelkeznie, és gyakorolnia kell az öntanulmány alkalmazását tutorial üléseken, egy tanárral, aki támogatást nyújt.
- Az Ön önálló tanulmányi ideje olyan releváns gyakorlatok elvégzésére szolgál, amelyek kiterjesztik a tanított foglalkozásokat, és fejlesztik a készségeket. Várható továbbá, hogy számos technikát alkalmaz, és további tanulmányok segítségével támogatja tanulmányait.
- Önök olyan módon fogják felmérni, hogy felkészüljenek arra a mesterkurzusra, amelyet el akarsz érni. Például elkészítheti portfólióját kulcsfontosságú munkák kiválasztásával és felszerelésével, és várhatóan megvitatja munkáját és értékeli mások munkáját.
A CAMPUS ÁLTAL BIZTOSÍTOTT LÉTESÍTMÉNYEK ÉS BERENDEZÉSEK
- Az előadásokra és az oktatóprogramokra egy olyan stúdióban működik, amely alkalmas a tervezési környezetre.