Posztgraduális szcenográfia és audiovizuális művészet irányítás

Általános információk

Program leírás

előadás

Az audiovizuális termék manapság az egyik leginkább használt média és művészi kifejezés. Az audiovizuális szektor növekszik a televízióban, a reklámban és a moziban, és technikai és kreatív szükség van a tartalom rendezésére. Az audiovizuális művészeti rendező alakja lehetővé teszi vizuális minőségű termékek létrehozását esztétikai értelemben, és az eredmény egészét kezelve.

Ez a kurzus arra reagál, hogy az audiovizuális médiákra alkalmazott művészeti irányok iránt érdeklődőket képzni kell. Célja belsőépítészek, tervezők, alkotók, képzőművészeti, művészettörténeti diplomások, publicisták és építészek.

A hallgatók felkészültek arra, hogy megértsék és képesek legyenek tájképeket és világokat létrehozni az egyes igényeknek megfelelően. Kínáljuk az ágazat tudását, technikáit és eszközeit, valamint az érzékszerveknek a fényképezőgépen történő továbbításához szükséges eszközöket.

Ártidi-ban speciális képzést nyújtunk, ahol a különböző területeket oktatjuk innovatív és jelenlegi szempontból. Ezeket a programokat a legszélesebb körű koncepció alapján tanítják, azzal a fő céllal, hogy minden hallgató megtanulja a stratégiák összességét minden szakmai tevékenységben versenyképes és hatékony módon alkalmazni.

A specializáció Ártidi exkluzív kurzusa, amely magában foglalja az ASEMAIC, az ACAP és a Trends School által elismert nemzeti és nemzetközi kompetenciákkal rendelkező diplomát.

A tanfolyam időtartama 210 óra, 3 képzési modulra tagolódik, ahol az elméletet kombinálják a gyakorlattal és a végleges projekt megvalósításával.

célkitűzések

  • Mutassa be a hallgatókat a dizájn világának.
  • Mélyítse el az audiovizuális nyelv ismereteit és annak lehetőségeit.
  • Hozzon létre új valóságot egy termék szerint.
  • Biztosítson eszközöket és folyamatokat a létrehozáshoz és a tervezéshez a nézővel történő kommunikációhoz.
  • Szerezzen ismereteket és képességeket audiovizuális művészeti irányítás végrehajtásához.
  • Ismeri az audiovizuális forgatókönyvek felépítéséhez és létrehozásához szükséges eszközöket és technikákat.
  • Egy üres mező kondicionálása, hogy érzékeny térré váljon, hogy a márka a kreatív folyamat és a jelenetek montázsán keresztül kommunikáljon.
  • Hozzon létre egy megfelelő festői klimat egy adott helyre.
  • A formák és színek alkalmazásának elsajátítása.
  • Helyezze el a hallgatót versenyképes munkakörnyezetben.

A Plús de Ártidi

  • Készlettervezőnk az esemény művészeti igazgatója, nem része a felszerelésnek.
  • Ez lehetővé teszi, hogy kommunikációs tevékenységeket hozzon létre a tájat igényként felhasználva.
  • Készítsen eseményeket a táj alapján.
  • A szcenográfus hozzáadott értéket képvisel a vállalatok számára, mivel kirakatokat és színpadi installációkat is készíthetnek.
  • A tanfolyam végén egy profi tanácsadó tanácsokat ad a hallgatóknak a túrákról, figyelembe véve tanulmányaikat; Szakmai tapasztalat és személyre szabott SWOT elemzés.

azt professorado

Az oktatócsoport aktív szakemberekből áll, nemzeti és nemzetközi szakmai elismeréssel, különböző márkákban. Egy csapat, amely integrálja a képzést az üzleti valósággal.

  • Marc Chornet (audiovizuális producer: Alkotás és audiovizuális nyelv. Dráma szakiránya az irányítás és a dramaturgia szakán)
  • Sergi Corbera (tervező és művészeti rendező. Művészeti iránynyelv és az ötlet koncepciója)
  • Laura Clos (tervező és művészeti rendező. Kreatív technikák és anyagok a művészet irányításához)
  • Azucena Ferrer (reklám művészeti igazgató. Művészeti irány fejlesztése és megvalósítása)
  • Jordi Llobet (alkalmazott audiovizuális esztétika márkaneve)
  • Fausto Leoni (művészeti igazgató és stylist)

Forduljon az egyes kiadások professzorainak tanácsadó osztályához.

Mit tudsz közreműködni?

  • A látvány globális fellépéseinek irányítása és fejlesztése.
  • Hozzon létre eredeti és funkcionális kiállítási tereket termékeket vagy szolgáltatásokat értékesítő cégek számára.
  • Jelenlegi táj tervezése show-khoz vagy szabadidős rendezvényekhez.
  • Időszaki kiállítási helyek tervezése és tervezése kereskedelmi márkák számára.
  • Kereskedelmi helyiségek belső légkörének megteremtése.
  • Innovatív technikák saját identitású terek létrehozására.
  • Vizuális kifejezési technikák és kapja meg a személyes kreativitás bélyegzőjét.
  • Alakok, mennyiségek és színek alkalmazása a márkák kereskedelmi területein.
  • Projektek és ideiglenes dekorációs elemek tervezése, kivitelezése és összeszerelése.
  • A márka személyiségének elemzése és fejlesztése.

Együttműködő vállalatok

Az Ártidi-nak több mint 90 együttműködő vállalattal van egy munkabizottsága (Artidiempleo), amelyek képzési gyakorlatokat folytatnak különböző, nemzetközi és nemzeti elismeréssel rendelkező együttműködő vállalatokban: Ikea, Escada, La Mallorquina, Grupo Inditex, CustoBarcelona, LRoptics, Adolfo Domínguez, Intersport, McGregor , Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch, La Perla, Adidas.

Az iskola tevékenységeket és rendezvényeket szervez nagy bevásárlóközpontokkal, egyesületekkel, vásárokkal és piacokkal, művészeti galériákkal és cégekkel, ahol a diákok projektjeit kiállítják.

Fokozat és akkreditáció

Fokozat: Posztgraduális színpadi és audiovizuális művészeti rendezés: TV, reklám és mozi

Az Ártidi Ablaközési és Vizuális Merítéses Főiskola díjazott. Nemzeti és nemzetközi szakmai ismeretek.

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

En la década de los 80, un colectivo de emprendedores inicia su actividad profesional como escaparatistas y merchandisers en Barcelona. Progresivamente la oferta de servicios de decoración comercial s ... Tovább

En la década de los 80, un colectivo de emprendedores inicia su actividad profesional como escaparatistas y merchandisers en Barcelona. Progresivamente la oferta de servicios de decoración comercial se extiende a otras comunidades dando paso en 1990 al primer curso de escaparatismo en Barcelona para la Cámara de Comercio y posteriormente ampliando. Kevesebb